00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
46113177
Energie2, a.s.
Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK
Združená dodávka zemného plynu
dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 12 mesiacov. |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2018 00:00 hod. a koncom do 31.12.2018 24:00 hod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkový predpokladaný ročný odber zemného plynu | MWh | 7 226 | ||
Celkový predpokladaný ročný odber zemného plynu | m3 | 672 019 | ||
Počet odberných miest | počet | 5 | ||
Tolerancia odberu zemného plynu za vyhodnocovacie obdobie | % | 70 | 140 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. OM č. 4101453968, veľkoodber | predpokladaný ročný odber 5 846 MWh (543 605 m3) |
2. OM č. 4101457562, veľkoodber | predpokladaný ročný odber 1 064 MWh (99 004 m3) |
3. OM č. 4100002293, maloodber | predpokladaný ročný odber 12 MWh (1 117 m3) |
4. OM č. 4100011946, maloodber | predpokladaný ročný odber 10 MWh (931 m3) |
5. OM č. 4101563304, maloodber | predpokladaný ročný odber 294 MWh (27 362 m3) |
Názov |
1. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zemného plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
2. Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu zemného plynu a služby spojené s jej dodávkou. |
4. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plynulý prechod na nového dodávateľa v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace so službami obchodníka s dodaním tovaru, ceny za komoditu ako takú, ceny za prenos, distribúciu, straty, spotrebnú daň, poplatkov za výkon, a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky. |
8. Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky. |
9. DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
10. Cena bude uhradená v mene Euro (€). |
11. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného množstva objednaného zemného plynu. Tolerancia odberu zemného plynu za vyhodnocovacie obdobie 70 - 140%. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov ak si tieto poplatky voči nemu priamo neuplatní distribúcia. |
14. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok zemného plynu. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
15. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky zemného plynu do OM odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
16. Úhrada za dodaný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúr vystavených dodávateľom. Splatnosť faktúr minimálne 14 dní. |
17. Fakturačné podmienky: Objednávateľ bude mesačne uhrádzať zálohové platby – preddavky vo výške 80 % predpokladanej ceny mesačnej dodávky plynu. Podkladom pre zaplatenie budú údaje o preddavku, uvedené na vyúčtovacej faktúre. Preddavok sa stanovuje na mesiac, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom bola vyúčtovacia faktúra vystavená. Údaje o preddavku na prvé dva mesiace vyhodnocovacieho roka oznámi dodávateľ objednávateľovi osobitne. Výška preddavku je určená percentom zo sumy preddavkovej mesačnej dávky do príslušného OM. Po skončení každého fakturačného obdobia dodávateľ vystaví ... |
... a zašle objednávateľovi vyúčtovaciu faktúru za dodávku plynu do príslušného odberného miesta, najneskôr do 12. dňa nasledujúceho mesiaca. Podkladom pre fakturáciu bude množstvo zemného plynu namerané v príslušnom odbernom mieste, predložené dodávateľovi zo strany prevádzkovateľa. |
18. Dodávateľ doručí objednávateľovi faktúru v tlačenej podobe riadne s pečiatkou a podpisom. |
19. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej zmluvnej strane v lehote 15 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. Faktúra má náležitosti daňového dokladu. |
20. Požaduje sa, aby cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
21. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2018 00:00 hod. a koncom do 31.12.2018 24:00 hod. |
22. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v rozhodnom čase disponuje všetkými platným právom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zmluvy. |
23. Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy: |
a) originál alebo overenú kópiu dokladu o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, |
b) originál alebo overenú kópiu platnej zmluvy uzatvorenej s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete na dané obdobie, |
c) kalkuláciu zmluvnej ceny, rozčlenenie jednotkovej zmluvnej ceny (získanej ako podiel celkovej zmluvnej ceny za predmet zákazky podľa predpokladaného množstva) na jednotlivé časti, spôsob jej výpočtu a presnú špecifikáciu nákladových položiek zvlášť pre maloodber a veľkoodber |
d) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail), |
e) zoznam dodávok zemného plynu za tri roky predchádzajúce dňu vyhlásenia zákazky, v minimálnej hodnote 120 tis. Eur bez DPH (obchodné meno, adresa a sídlo odberateľa; meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby, pre účely overenia uvedených údajov; obdobie plnenia od – do; hodnota skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v Eur bez DPH za uvedené obdobie plnenia). |
24. Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS a negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom, môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 roky. |
25. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
26. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené a platné OPET majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
27. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis dodávateľa v registri partnerov verejného sektora - zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Limbová 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00
1,00 sada
333 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2017 10:01
14.12.2017 10:05
14.12.2017 10:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2017 10:04 - Vstupná ponuka | 332 069,88 | € | Cena bez DPH |
14.12.2017 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 277 480,17 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: