00324671
Obec Ruskov
94, Ruskov, 04419, SVK
36205214
KOSIT a.s.
Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK
Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
komunálny odpad, zber, preprava, likvidácia, zneškodňovanie
Služba
1. Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zber, odvoz a zneškodnenie komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle Zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov respektíve Zákona č. 79/2015 Z.z. účinného od 1.1.2016 |
2. Prenájom veľkokapacitných kontajnerov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber a odvoz zmesového tuhého komunálneho odpadu | tona/rok | 230 | 250 | |
Zneškodnenie zmesového tuhého komunálneho odpadu | tona/rok | 230 | 250 | |
Zber a odvoz objemového odpadu - veľkokapacitné kontajnery | tona/rok | 18 | 20 | |
Zneškodnenie objemového odpadu - veľkokapacitné kontajnery | tona/rok | 18 | 20 | |
240 -litrové nádoby na komunálny odpad | ks/rok | 500 | ||
Frekvencia vývozu 240 l nádob na komunálny odpad za 1 rok | ks/rok | 26 | ||
1100 litrové nádoby na komunálny odpad | ks/rok | 8 | ||
Frekvencia vývozu 1100 l nádobna komunálny odpad za 1x rok | ks/rok | 26 | ||
Prenájom veľkokapacitných kontajnerov na sezónne upratovanie po dobu 7 dní/1 kus | ks/rok | 4 | ||
frekvencia vývozu veľkokapacitného kontajnera | ks/rok | 4 | ||
vrecový zber triedeného odpadu | ks/rok | 0 | ||
Počet producentov komunálneho odpadu | počet | 1440 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
2. Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, certifikát kvality, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001. |
3. Nedodržanie týchto povinností uvedených v bode 1. a 2. sa bude považovať za hrubé porušenie Zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi špecifikáciu zmluvnej ceny, ktorá musí zodpovedať celkovej zmluvnej cene. |
6. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a s týmto odpadom. |
7. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery na miesta plnenia oznámené Objednávateľom, v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu, s adresami miest plnenia. |
8. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na kontajneroch, znemožňujúce ich riadne užívanie. |
9. Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov. |
10. Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom rozsahu, ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
11. V prípade požiadavky objednávateľa, znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ je povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. |
12. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zníženie rozsahu plnenia. |
13. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
14. Táto zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od 1.1.2018 až 31.12.2018 alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy vrátane DPH, po splnení funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
15. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2018 alebo do vyčerpania finančných prostriedkov, podľa toho, ktorá z týchto udalostí nastane skôr. |
16. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, na základe skutočného objemu odvezeného komunálneho odpadu |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom veľkokapacitných kontajnerov | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za prenájom 1100 l nádob | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesta |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov |
Poplatky za zber, odvoz a zneškodnenie | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Slančícka, 044 19 Ruskov, Ruskov, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.01.2018 00:01 — 31.12.2018 23:59
1,00 služba
29 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2017 09:06
14.12.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2017 07:32 - Vstupná ponuka | 29 500,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2017 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 495,28 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: