00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
10792848
Andrej Timko Ing. TA-TRANS
Štefánikova 713/342, Trebišov, 07501, SVK
Paštéty a konzervy mäsové, rybacie
konzerva, paštéta, mäsová konzerva, rybacia konzerva
Tovar, Služba
1. Paštéty a konzervy mäsové, rybacie
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka paštét, nátierok a konzerv určených osobám na konzumáciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Paštéta z hydinového mäsa, balenie AL, hmotnosť 110-130g, rôzne príchute. | ks | 15 000 | ||
2. Pečeňový krém, balenie AL, hmotnosť 110-130g, rôzne príchute. | ks | 15 000 | ||
3. Vegetariánska nátierka, balenie AL, hmotnosť 48-50g, rôzne príchute. | ks | 7 000 | ||
4. Tuniak v oleji, balenie AL, hmotnosť 110-130g. | ks | 40000 | ||
5. Tuniak v paradajkovom pretlaku, balenie AL, hmotnosť 110-130g. | ks | 20000 | ||
6. Tuniak s vajcom, balenie AL, hmotnosť 110-130g. | ks | 10000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
7. Iný nešpecifikovaný predmet zákazky-mäsové a rybacie konzervy, resp. paštéty, nepresahujúci 10% hodnoty zmluvy, ak vyvstane potreba jeho nákupu (cena podľa cenníka dodávateľa platného ku dňu uzavretia zmluvy). | áno |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO so 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
3. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu raz za dva týždne na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
4. Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. Ku zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok 1 až 2 krát do týždňa. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach. |
7. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj odobratie menšieho množstva položiek ako predpokladané, ale aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých položiek v zmluvnej lehote, prípadne objednanie nešpecifikovanej 7.položky predmetu zákazky, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny. |
8. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa podrobný rozpis cien jednotlivých položiek, pričom ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy alebo spolu s plnením prvej objednávky doručí objednávateľovi cenník rôzných druhov predmetu zákazky-mäsové a rybacie konzervy, resp. paštéty, ktorý je platný v deň podpísania tejto zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). |
12. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
14. Predmet zákazky musí byť označený na obale v súlade s platnou legislatívou v oblasti potravín. Na obale musí byť viditeľne vyznačená hmotnosť, názov, dátum výroby, dátum spotreby, názov výrobcu, zloženie predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od momentu uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zmluvy, pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie uvedeného predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
16. Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne. |
17. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať predmet zákazky za nim uvedené ceny.To neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny (zmena sadzby DPH, iných zákonných opatrení štátu). Dodávateľ je povinný túto zákonnú skutočnosť písomne objednávateľovi preukázať v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby zmeny zmluvnej ceny, bez preukázania zákonnej skutočnosti bude posúdená ako neopodstatnená s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
18. Ku zmene zmluvnej ceny môže dôjsť aj v prípade, ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zákazky poskytuje za nižšiu cenu, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zákazky podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
20. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie zmluvného záväzku dodať predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenej v tejto zmluve. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.01.2018 08:00 — 31.12.2018 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
64 802,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2017 10:26
15.12.2017 13:45
15.12.2017 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2017 13:35 - Vstupná ponuka | 64 800,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2017 07:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 64 799,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: