30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
36365556
LABO - SK, s.r.o.
Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK
Špeciálny spotrebný zdravotný materiál - čepelky skalpelové, zalievacie formičky, kazetky
čepelky, skalpely, kazetky
Tovar, Služba
1. Špeciálny spotrebný zdravotný materiál - čepelky skalpelové, zalievacie formičky, kazetky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho zdravotného materiálu (čepelky skalpelové, zalievacie formičky, kazetky) pre potreby objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Čepelky do skalpela č. 22, sterilné (výmenný na skalpel č. 4),100 ks/bal | bal | 13 | ||
2. Čepelky do skalpela č. 24, sterilné (výmenný na skalp.č. 4), 100 ks/bal | bal | 52 | ||
3. Čepelky do mikrotomu A35, pre tenké rezy 35˚uhol zrezu, d=80mm, nerez kat.č. 207500011 50 ks/bal | bal | 9 | ||
4. Čepelky do mikrotomu S35, v=8, d=80mm, pre rutinu a väčšie biopsie, kat.č. 207500000 50 ks/bal | bal | 12 | ||
5. Čepelky do mikrotomu N35, pre tvrdé tkanivo, 35˚uhol zrezu, d=80mm, nerez, kat.č. 207500006, 50 ks/bal | bal | 8 | ||
6. Čepelky do mikrotomu R35, pre sériové rezy v rutine, v=8, d=80mm, 50 ks/bal, kat.č. 207500005 | bal | 11 | ||
7. Čepelky do kryostatu C 35, krátky zábeh, nerez, 35˚uhol zrezu, d=80mm, 20 ks/bal, kat.č. 207500003 | bal | 5 | ||
8. Trimingové čepelky 130mm, 50 ks/bal č. 205500000 | bal | 6 | ||
9. Držiak skalpela č 4, 06.104.00 | ks | 11 | ||
10. Čepelky do skalpela F61 20 ks/bal | bal | 1 | ||
11. Zalievacie formičky s vrchnákom biele, (kazety na tkanivá) k.č. 31050102W, 5000 ks/bal | bal | 6 | ||
12. Zalievacie formičky s vrchnákom biele, (kazety na tkanivá) k.č. 31050102W 2000 ks/bal | bal | 7 | ||
13. Zalievacie formičky s vrchnákom modré, (kazety na tkanivá) 2000 ks/bal | bal | 6 | ||
14. Plastové zalievacie bločky biele, D 2702, obj.č. 4000BL (české) 1000 ks/bal | bal | 26 |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v prvej kvalitatívnej triede, pričom objednávateľ nebude akceptovať dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a zodpovedať zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky. Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodanie tovaru na miesto plnenia vrátane dopravy. |
1.1 Dodanie na základe objednávok podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdí príjem a akceptáciu objednávky. Dodávateľ uvádza všetky ceny zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Kúpna cena bude detailne špecifikovaná v podrobnom aktualizovanom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný poslať objednávateľovi do 7 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody. V cenovom rozpočte budú uvedené názvy jednotlivých druhov tovarov, ako vo faktúre. Dodávateľ rovnako pošle aj číslo účtu na úhradu faktúr. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody predložiť kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa a telefónne číslo pre zasielanie objednávok. |
2. Kúpna cena za predmet rámcovej dohody je stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kúpna cena zahŕňa dopravu do miesta určenia uvedeného v objednávke, vrátanie všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu cien jednotlivých objednávok tovarov počas platnosti a účinnosti tejto dohody. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. |
2.1 Objednávateľ požaduje predložiť ku každému tovaru certifikát kvality v slovenskom jazyku. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej špecifikácii uvedenej v Prílohe č. 2 rámcovej dohody predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. |
3. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. |
4. Dodávateľ garantuje pevnú cenu počas platnosti a účinnosti tejto dohody objednávateľovi. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, požadujeme dodanie testov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou, rovnocennou alebo vyššou technickou špecifikáciou. |
5. Pokiaľ objednávateľ pripustí ekvivalentné plnenie, dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam ekvivalentných tovarov. Zoznam ekvivalentných tovarov musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a technickú špecifikáciu jednotlivých položiek ekvivalentných tovarov. Technická špecifikácia jednotlivých položiek tovarov uvedených v zozname ekvivalentných tovarov musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaných tovarov. |
5.1 Ak dodávateľ dodá objednávateľovi ekvivalentný tovar, v ktorom ktorákoľvek hodnota technickej špecifikácie nebude v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného tovaru, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 100 EUR za každé také porušenie a/alebo odstúpiť od tejto rámcovej dohody. |
6. Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovaru musí mať minimálne rovnakú akosť a parametre ako nahradzovaná tovarová položka a nesmie byť zvýšená jednotková cena nahradzovanej tovarovej položky uvedená v rozpise jednotkových cien predložených dodávateľom. |
7. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že akákoľvek zmena alebo nahradenie tovaru podľa tejto rámcovej dohody je možná len na základe písomnej (e-mailovej) akceptácie navrhnutej ekvivalentnej náhrady tovaru zo strany objednávateľa. |
8. Predmet tejto dohody bude dodaný objednávateľovi na miesto podľa určenia objednávateľa v objednávke Presné adresy miesta plnenia a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody. |
9. Predmet rámcovej dohody dodá dodávateľ počas trvania dohody, a to podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky, a to vždy najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi |
10. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný v súlade s rámcovou dohodou. V prípade, že zistí nesúlad tovaru so špecifikáciou uvedenou v Prílohe č. 2 tejto rámcovej dohody, resp. zistí jeho poškodenia alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar , pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať tovar , spĺňajúci kritéria podľa tejto rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
11. V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí jeho prevzatie podpisom a odtlačkom pečiatky na preberacom protokole, resp. dodacom liste. Preberací protokol, resp. dodací list je podkladom na úhradu faktúry, V prípade, ak tovar nespĺňa vlastnosti požadované objednávateľom v objednávke, je objednávateľ oprávnený prevzatie tovaru odmietnuť. |
12. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, alebo e-mailom. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenia (technická špecifikácia predmetu zákazky) objednávaných tovarov, množstvo, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu, číslo telefónu a fakturačné údaje. |
13. Objednávateľ je oprávnený dňom protokolárneho prevzatia tovaru od predávajúceho ho užívať v rozsahu a spôsobom obvyklým pre použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle jeho technických a prevádzkových špecifikácií. |
14. Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok pre každé SLaPA pracoviská objednávateľa samostatne. Po ukončení jednotlivých dodávok dodávateľ vyhotoví objednávateľovi daňový doklad. |
14.1 Súčasťou daňového dokladu budú preberacie protokoly, resp. dodacie listy na dodávku tovaru, potvrdené objednávateľom, ktoré budú obsahovať najmä názov a typové označenie predmetu dohody, počty jednotlivých druhov tovarov, mená a podpisy odovzdávajúceho a preberajúceho, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. |
15. Úhrada faktúry sa vykoná výhradne prevodným príkazom. |
16. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
17. Faktúra musí obsahovať okrem náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, množstvo, cenu podľa tejto rámcovej dohody, dátum zdaniteľného plnenia, dátum vyhotovenia a splatnosti faktúry. Ak faktúra nebude obsahovať všetky dohodnuté náležitosti daňového dokladu, objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť ich dodávateľovi na dopracovanie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
17.1 Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. |
18. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to do vyčerpania limitu, najdlhšie však na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody. |
19. Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší počet, resp. nižší počet jednotlivých druhov tovarov, v závislosti na aktuálnej potrebe a finančnom krytí za predpokladu, že jednotlivé ponúknuté položkovité ceny sa nezvýšia. . Súčasne si objednávateľ vyhradzuje právo v prípade potreby objednať aj iný tovar, ako je uvedený v Prílohe č. 2, a to do max. hodnoty 1000,- EUR bez DPH za obdobie platnosti a účinnosti rámcovej dohody. Cenovo sa bude iný tovar spravovať aktuálnym cenníkom dodávateľa. |
20. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať plnenie riadne a včas podľa tejto dohody, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0, 05% z celkovej hodnoty objednávky za každý deň omeškania. |
21. Plnenie má vady, ak nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, ak je dodané v rozpore s objednávkou, s rámcovou dohodou, alebo ak má právne vady. Dodanie plnenia s akoukoľvek vadou sa považuje za podstatné porušenie dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
21.1 V prípade porušenia povinnosti dodávateľa uspokojiť nárok objednávateľa z vád dodaného tovaru v lehote podľa tejto rámcovej dohody, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,03 % z hodnoty reklamovaného plnenia za každý deň omeškania. |
22. Túto dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť v prvý deň nasledujúceho mesiaca po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
23. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
Žellova 2 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
12,00 mesiac
21 452,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2017 08:14
18.12.2017 08:12
18.12.2017 08:27
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2017 10:08 - Vstupná ponuka | 21 452,40 | € | Cena s DPH |
14.12.2017 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 399,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: