30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Obnova technickej podpory pre systém komplexného zabezpečenia ochrany mailovej komunikácie a koncových bodov s centrálnou správou
technická podpora, licenčné softvérové vybavenie
Služba
1. Obnova technickej podpory pre systém komplexného zabezpečenia ochrany mailovej komunikácie a koncových bodov s centrálnou správou
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je obnova technickej podpory pre existujúcich 6 500 ks licencií „Renewal Software Maintenance for Protection Suite Enterprise Edition, License, ACD-GOV 5,000-9,999 Devices“ od Symantec-u (ďalej len "SPS EE ") na obdobie 12 mesiacov (od 1.1.2018 do 31.12.2018). |
2. Objednávateľ používa licenčné softvérové vybavenie SPS EE na 6 500 koncových bodoch (pracovné stanice, servery, MS Exchange Server 2016 a mailová brána Symantec Messaging Gateway) v jeho objektoch (cca 100 lokalít). Objekty objednávateľa sú prepojené v rámci dátovej virtuálnej privátnej siete. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. technická podpora - SPS EE | ks | 6500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. ROZSAH TECHNICKEJ PODPORY : | |
a) telefonický prístup k technickej podpore | v režime 24x7x365 |
b) poskytovanie upgrade produktov SPS EE | |
c) poskytovanie záplat produktov SPS EE | |
d) aktualizácie potrebného obsahu (definícií, spôsobov správania sa produktu) | 24x7x365 |
e) počet pracovníkov oprávnených komunikovať s technickou podporou | min. 4 |
f) max. 26 človekodní pravidelnej on-site podpory formou prítomnosti technického pracovníka dodávateľa v priestoroch objednávateľa v Bratislave (0,5 človekodňa týždenne) v termínoch podľa vzájomne odsúhlaseného harmonogramu oboch zmluvných strán (lehota odsúhlasenia harmonogramu je do 3 týždňov od uzavretia zmluvy) a max.14 človekodní podpory na vyžiadanie (u objednávateľa v Bratislave) poskytovanej kedykoľvek počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2018 do 31.12.2018) na základe vyžiadania objednávateľom (e-mailom/telefonicky) s nástupom dodávateľa do 1 pracovného dňa | |
g) vykonanie upgrade riadiacich produktov SPS EE (SEPM, SMS pre Exchange a SMG) | |
h) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík pre pracovné stanice a pre servery objednávateľa: | |
- pre ochranu pred vírusmi, spywarom, sťahovaním súborov, ochrany pre MS Outlook | |
- pre ochranu pred aktívnymi hrozbami pre Sonar a pre riadenie prístupu k zariadeniam (USB kľúče, tlačiarne, skenery, klávesnice a myši atď.) a aplikáciám objednávateľa | |
- pre ochranu pred sieťovými hrozbami (Firewall, Intrusion Protection) | |
- pre host integritu | |
- pre aktualizácie LiveUpdate | |
- pre posilnenie zabezpečenia aplikácií, ochrana pred neoprávneným využitím pamäte | |
i) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík SMS pre Exchange 2016 | |
j) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík pre mailovú bránu SMG |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 31.12.2018. |
II. CENA: |
1. Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (doprava, dodávka, import licencií, technická podpora) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť technickú podporu u objednávateľa uvedenú v bode č. 1 písm. f) až j) v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu v súlade s potrebami a požiadavkami objednávateľa počas platnosti zmluvy do 31.12.2018. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory je odovzdávací/preberací protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
2. Dodávateľ bude vykonávať technickú podporu uvedenú v bode č. 1 písm. f) v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (6:00 - 18:00 h). Podpora na vyžiadanie objednávateľom v rozsahu max. 14 človekodní počas obdobia 12 mesiacov (od 1.1.2018 do 31.12.2018) sa bude realizovať formou požiadaviek objednávateľa uplatňovaných v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa e-mailom alebo telefonicky podľa bodu 4 článku IV. tejto časti tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný nastúpiť na realizáciu podpory na vyžiadanie do 1 pracovného dňa od |
e-mailovej/telefonickej požiadavky objednávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u objednávateľa generovanie certifikátu a licenčného súboru pre 6 500 ks licencií a následne aplikovanie licenčného súboru do riadiacich konzol, v záujme kontinuity prevádzky objednávateľa, od účinnosti zmluvy najneskôr do 29.12.2017 a poskytovať technickú podporu na obdobie od 1.1.2018 do 31.12.2018. Dokladom je akceptačný protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán najskôr prvý pracovný deň požadovaného roku poskytovania technickej podpory, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte |
poskytnutých človekovekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín ) pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje predkladať objednávateľovi výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) v členení podľa pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie, a to štvrťročne v termíne do 10 dni od ukončenia štvrťroka. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo, e-mailová adresa a e-mailovú adresu a telefónne číslo na hlásenie požiadaviek podpory na vyžiadanie objednávateľom podľa bodu 2 článku IV. tejto časti zmluvy. |
6. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy prehlásenie výrobcu, resp. ním povereného zástupcu, že je oprávnený dodávať licenčný softvér SPS EE, implementovať ho a poskytovať technickú podporu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude mať počas celej doby plnenia predmetu zákazky/zmluvy k dispozícii min. 1 špecialistu Symantec Protection SUITE ENTERPRISE EDITION 5.0 Implementation Specialist na poskytovanie technickej podpory. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dôkaz o odbornej spôsobilosti servisného technika. |
Ako dôkaz o odbornej spôsobilosti servisného technika bude za servisného technika predložený príslušný platný certifikát, resp. osvedčenie o odbornom zaškolení priamo výrobcom, resp. oprávneným autorizovaným distribútorom. |
V. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľ je oprávnený vystaviť jednorazovú faktúru na predmet zmluvy do 5-tich pracovných dní od začatia poskytovania technickej podpory (pravidelnej on-site podpory a/alebo podpory na vyžiadanie). Prílohou bude doklad - akceptačný protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín) pravidelnej on-site podpory a podpory na vyžiadanie. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený |
odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu |
k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
4. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
19.12.2017 08:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 cena celkom
132 483,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2017 08:50
14.12.2017 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2017 09:32 - Vstupná ponuka | 132 480,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 91 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: