37781227
Múzeum v Kežmarku
Hradné námestie 42, Kežmarok, 06001, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok na rok 2018
Stravné poukážky, stravovanie
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok na rok 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa v zmluvných zariadeniach poskytovateľa podľa požiadaviek objednávateľa v nominálnej hodnote 3,40 EUR. |
Stravné poukážky musia byť platné v sieti zmluvných reštauračných a stravovacích zariadení v meste Kežmarok, s ktorými má poskytovateľ uzatvorené zmluvy a ktoré akceptujú jeho poukážky. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Stravné poukážky sú zaradené do predaja poštových cenín a kolkov a sú oslobodené od DPH, ak sa predávajú za nominálnu hodnotu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | EUR | 3,40 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok na obdobie 1 rok (2018) | ks | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať: | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať: | nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať: | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať: | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka musí obsahovať: | číselný respektíve čiarový kód |
Stravná poukážka musí obsahovať: | poučenie pre spotrebiteľa |
Názov |
Služby súvisiace s dodaním predmetu zákazky: |
V cene stravných poukážok musia byť zahrnuté okrem nominálnej hodnoty aj všetky náklady spojené s poskytnutím služby a to: |
a) nominálna hodnota stravnej poukážky |
b) sprostredkovateľská odmena dodávateľa |
c) ostatné náklady dodávateľa (poštovné, balné, tlač, clo, doprava a doručenie na miesto plnenia, manipulačný poplatok, poprípade poistenie dodania stravných poukážok) |
Stravné poukážky musia umožniť v zmluvných prevádzkach dodávateľa odoberať stravu v cene rovnajúcej sa nominálnej hodnote vyznačenej na poukážke. |
Dodávateľ musí mať uzavreté zmluvy s minimálnym počtom 5 zmluvných zariadení na poskytovanie služieb hromadného stravovania na princípe akceptácie stravnej poukážky dodávateľa, ktoré poskytujú požadované menu reštauračným spôsobom (polievka, hlavné jedlo a nápoj ) na určených uliciach v Kežmarku. |
Stravovacie zariadenie, s ktorým má dodávateľ uzatvorenú zmluvu alebo dohodu musí spĺňať nasledujúce podmienky: |
a) stravovacie zariadenie akceptuje stravovacie poukážky dodávateľa |
b) stravovacie zariadenie je ku dňu uzavretia zmluvy v prevádzke |
c) ak stravovacie zariadenie (prevádzka) na jednej adrese sa člení na viac častí (terasa, bar, reštaurácia, kaviareň atď.), tak dodávateľ bude tieto časti vykazovať ako jedno stravovacie zariadenie (prevádzku) |
d) stravovacie zariadenie musí mať adresu na nasledujúcich uliciach v Kežmarku: Hradné námestie, Hlavné námestie, ul. Dr. Alexandra, ul. Starý trh, Pod Lesom, Garbiarska. |
e) stravovacie zariadenia poskytujúce stravovanie za stravné poukážky dodávateľa musí byť pri vstupe viditeľne označené etiketami s logom dodávateľa |
Požaduje sa vyhotovenie stravných poukážok na vlastné náklady dodávateľa. |
Požaduje sa dodanie objednaného množstva stravných poukážok vrátane dopravy na miesto plnenia riadne a včas. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov odo 01.01.2018 do 31.12.2018. |
Požaduje sa poskytovanie plnenia / dodanie stravných poukážok štvrťročne a to na základe objednávky objednávateľa. |
Požaduje sa dodanie stravných poukážok na miesto plnenia najneskôr druhý pracovný deň od doručenia objednávky dodávateľovi. |
Objednávka môže byť zadaná / uplatnená mailom na adrese, prostredníctvom webovej stránky, prostredníctvom on-line účtu, faxom, poštou na adrese, osobne v sídle poskytovateľa. |
V objednávke uvedie objednávateľ všetky relevantné informácie týkajúce sa danej objednávky ako sú: |
a) nominálna hodnota stravnej poukážky |
b) počet stravných poukážok |
c) miesto doručenia stravných poukážok |
d) lehota dodania stravných poukážok |
e) čas doručenia stravných poukážok |
f) kontaktná osoba, prípádne ďalšie informácie |
Požaduje sa v prípade ak koniec lehoty dodania stravných poukážok pripadne na deň pracovného voľna respektíve štátneho sviatku, musí dodávateľ dodať stravné lístky do 12:00 hod. najbližšieho pracovného dňa do miesta plnenia uvedeného v objednávke. |
Požaduje sa balenie stravných poukážok podľa požiadavky objednávateľa. |
Dodávka stravných poukážok bude na základe zmluvy prebiehať spôsobom objednávka – faktúra. Faktúra za daný štvrťrok bude dodaná objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa príslušnej objednávky. |
Požaduje sa, aby podkladom k doručeniu stravných poukážok bol dodací list a obsahoval náležitosti v zmysle objednávky. |
Splatnosť faktúry je 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Platba bude realizovaná výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať príslušné náležitosti, objednávateľ faktúru poskytovateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty v eurách a výškou sprostredkovateľskej odmeny za jednu stravnú poukážku v eurách vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním stravných poukážok a DPH, a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Výška sprostredkovateľskej odmeny je nemenná počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
Požaduje sa, aby sprostredkovateľská odmena dodávateľa pokrývala všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Cena za poskytnutú službu musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná nasledovne: |
a) nominálna hodnota jednej stravnej poukážky x počet stravných poukážok podľa objednávky |
b) výška sprostredkovateľskej odmeny za jednu stravnú poukažku a za celkový počet stravných poukážok bez DPH |
c) sadzba dane |
d) DPH na výšku sprostredkovateľskej odmeny za celkový počet stravných poukážok |
e) celková suma, zaokrúhlená na dve desatinné miesta |
Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy rozpis štruktúry ceny za 1 stravnú poukážku vrátane všetkých poplatkov a DPH v nasledujúcom členení (PDF príloha opisného formulára). |
a) nominálna hodnota stravnej poukážky je 3,40 EUR |
b) sprostredkovateľská odmena z jednej stravnej poukážky v EUR |
c) ostatné náklady na jednu stravnú poukážku (poštovné a balné, dopravné náklady, clo, poistenie, dovozná prirážka a pod.) v EUR |
d) cena za poskytnutú službu spolu (b + c) v EUR bez DPH |
e) daň z pridanej hodnoty (DPH) v EUR z ceny služby |
f) cena poskytnutých služieb vrátane DPH v EUR |
g) celková cena jednej stravnej poukážky v EUR |
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať žiadne iné sumy a/alebo poplatky a/alebo sprostredkovateľské odmeny iné ako sú uvedené v zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť nominálnu hodnotu stravných poukážok počas platnosti zmluvy v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách a potrieb verejného obstarávateľa, bez zmeny ceny za služby súvisiace s predmetom zákazky. |
Prípadná zmena požadovanej nominálnej hodnoty jednej stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do sprostredkovateľskej odmeny dodávateľa. |
Požaduje sa platnosť stravných poukážok min. od 1.1. do 31.12. toho kalendárneho roku, v ktorom dodávateľ poskytne objednávateľovi plnenie, na ktorého poskytnutie bol objednávateľom riadne vyzvaný. |
Odjednávateľ si vyhradzuje právo meniť objednávané množstvo stravných poukážok podľa aktuálneho počtu zamestnancov, počtu odpracovaných dní a pod. (chorobnosť zamestnancov, čerpanie dovoleniek atď.) počas trvania zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
V prípade ak dôjde v období platnosti zmluvy k navýšeniu množstva stravných poukážok od predpokladaného množstva, dodávateľ tieto dodá vychádzajúc z celkovej ceny jednej stravnej poukážky v EUR. |
V prípade omeškania poskytovateľa služby, s dodávkou predmetu zmluvy, zaplatí poskytovateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% fakturovanej ceny za každý i začatý kalendárny deň omeškania. |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry po dobe jej splatnosti, zaplatí objednávateľ zmluvnú pokutu vo výške 0,05% fakturovanej ceny za každý i začatý kalendárny deň omeškania. |
Lehota splatnosti faktúr, ktorými sa uplatňujú zmluvné pokuty je do 21 dní odo dňa ich doručenia druhej strane. |
Ak jedna zo zmluvných strán spôsobí akúkoľvek škodu druhej zmluvnej strane vo vzťahu k zmluve, zodpovednosť za vzniknutú škodu sa bude spravovať podľa ustanovenia § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné požadované množstvo. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvu môže vypovedať ktorákoľvek zo zmluvných strán, bez udania dôvodu, písomnou formou. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy dokument potvrdzujúci, že v období rokov 2015, 2016, 2017 zrealizoval minimálne 3 služby s požadovaným predmetom zákazky s cenou minimálne 100000,00 EUR vrátane DPH. | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy dokument potvrdzujúci, že má uzavretú zmluvu alebo dohodu s minimálne 5 zmluvnými zariadeniami na poskytovanie služieb hromadného stravovania v požadovaných lokalitách (uliciach) v meste Kežmarok s uvedením názvu, IČO a adresy zariadenia. | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy dokument so zoznamom všetkých reštauračných a predajných prevádzok v meste Kežmarok, s ktorými má uzavretú zmluvu alebo dohodu. | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Hradné námestie 42, Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2018 08:00 — 31.12.2018 15:00
1,00 Stravné poukážky, rok 2018 (cca 5000ks, 3,40€/ks)
17 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2017 15:09
14.12.2017 13:00
14.12.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2017 15:14 - Vstupná ponuka | 17 300,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2017 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 298,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: