17316219
Geodetický a kartografický ústav Bratislava
Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK
35955678
SOITRON, s.r.o.
Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK
Rozšírenie Informačného systému
prepínač, switch
Tovar, Služba
1. Rozšírenie Informačného systému
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom dodávky sú nové, doposiaľ nepoužívané plne funkčné zariadenia vrátene komplexnej implementácie a integrácie do existujúceho produkčného prostredia. Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Manažovateľné gigabitové prepínače | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Porty | minimálne 48 x 10/100/1000 Mbps, minimálne 4 x 10 Gigabit Ethernet, SFP+ |
Switching capacity | 176 Gbps |
Advanced Switching | Layer 3 |
Kapacita | IPv4 routes: 24000, NetFlow entries: 48000, Switched virtual interfaces (SVIs): 1000 |
Jumbo Frame Support | 9198 bytes |
Autentifikácia | Kerberos, RADIUS, Secure Shell (SSH), TACACS+ |
Veľkosť tabuľky MAC adries | 32000 záznamov |
Status indikátory | Port transmission speed, port duplex mode, system, status |
Routing Protocol | RIP-1, RIP-2, EIGRP stub, RIPng |
Napájanie | redundantné, 350 Watt, vymeniteľné počas prevádzky zariadenia |
Prevedenie | rack-mountable, 1U |
Stacking | Stacking bandwidth 480 Gbps, 280 routed ports per stack, možnosť zapojenia až 9 zariadení, zariadenia musia umožňovať stacking napájania zdrojov - zdieľané napájanie z iného switcha |
Stacking | súčasťou dodávky musí byť dátová kabeláž nevyhnutná pre zapojenie všetkých zariadení do stacking infraštruktúry minimálne v dĺžke 50cm a zároveň napájacia kabeláž minimálne v dĺžke 30 cm |
DRAM | 4 GB |
Flash | 2 GB |
WiFi | v prípade požiadavky musí byť zariadenie rozšíriteľné (napríklad formou zakúpenia potrebnej rozširujúcej licencie) o podporu funkcionality Wireless Lan Controllera pre max. 100 bezdrôtových |
WiFi | prístupových bodov |
Ostatné vlastnosti | ARP support, Access Control List (ACL) support, IPv4 support, IPv6 support, Link Aggregation Control Protocol (LACP), MLD snooping, Multiple Spanning Tree Protocol (MSTP) support, |
Ostatné vlastnosti | Port Aggregation Protocol (PAgP) support, Quality of Service (QoS), RADIUS support, Rapid Per-VLAN Spanning Tree Plus (PVRST+), Rapid Spanning Tree Protocol (RSTP) support, StackPower technology, |
Ostatné vlastnosti | Remote Switch Port Analyzer (RSPAN), STP Root Guard, Shaped Round Robin (SRR), Syslog support, Trivial File Transfer Protocol (TFTP) support, Uni-Directional Link Detection (UDLD), VLAN support, |
Ostatné vlastnosti | Virtual Route Forwarding-Lite (VRF-Lite), auto-negotiation, auto-uplink (auto MDI/MDI-X), layer 3 load balancing, trunking, DHCP snooping, Dynamic ARP Inspection (DAI), |
Ostatné vlastnosti | Dynamic Trunking Protocol (DTP) support, Energy Efficient Ethernet, Flexible NetFlow (FNF), IGMP snooping |
Normy IEEE | IEEE 802.1D, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x, IEEE 802.3z, IEEE 802.1p, IEEE 802.1s, IEEE 802.1w, IEEE 802.1x, IEEE 802.3, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3ad (LACP), IEEE 802.3u |
Vzdialený mamažment | CLI, RMON 1, RMON 2, SNMP 1, SNMP 2c, SNMP 3, SSH, Telnet |
Stredná doba medzi poruchami | až 303660 sekúnd |
Názov |
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu: |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb. |
Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že je certifikovaným partnerom výrobcu zariadení a že výrobca garantuje vykonávanie odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom Dodávateľa aj v prípade zániku Dodávateľa, alebo ukončenia jeho pôsobenia na trhu a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu zariadení. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy, pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike. |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania výzvy od Objednávateľa o jeho pripravenosti prevziať predmet zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri plnení predmetu zmluvy nedôjde k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov obstarávateľa. |
Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. Predmet plnenia: |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Plnenie predmetu zmluvy musí zahŕňať záručné podmienky a úroveň SLA: - služby na podporu zariadení na obdobie 36 mesiacov, - nahlasovanie a prijatie požiadavky na servisný zásah v režime minimálne 8x5, - odozvu a nástup na vykonanie servisného zásahu najneskôr na nasledujúci pracovný deň. |
Plnenie predmetu zmluvy musí zahŕňať všetky nevyhnutné úkony pre úspešnú implementáciu a integráciu zariadení do produkčnej prevádzky Objednávateľa minimálne v rozsahu: - analýza súčasného stavu net infraštruktúry, - kontrola stavu a funkcie existujúcich zariadení, - porovnanie existujúceho stavu s aktuálnou dokumentáciou, - zhrnutie analytických dát, - návrh konfigurácie net-stack prostredia, - návrh ďalších postupov projektu. |
Podmienkou implementácie a integrácie dodaných zariadení je odsúhlasenie návrhov konfigurácie a ďalších postupov projektu Objednávateľom. |
Plnenie predmetu zmluvy musí zahŕňať všetky nevyhnutné úkony pre úspešnú implementáciu a integráciu zariadení do produkčnej prevádzky Objednávateľa minimálne v rozsahu: - inštalácia zariadení do existujúceho IT prostredia, - SW a HW aktualizácia dodaných zariadení, - integračný test kompatibility s existujúcou IT infraštruktúrou. |
Plnenie predmetu zmluvy musí zahŕňať všetky nevyhnutné úkony pre úspešnú implementáciu a integráciu zariadení do produkčnej prevádzky Objednávateľa minimálne v rozsahu: - konfigurácia navrhnutého net-stack prostredia, - integrácia dodaného prostredia do existujúcej HW infraštruktúry, - integrácia dodaného prostredia do existujúcej SW infraštruktúry. |
Plnenie predmetu zmluvy musí zahŕňať všetky nevyhnutné úkony pre úspešnú implementáciu a integráciu zariadení do produkčnej prevádzky Objednávateľa minimálne v rozsahu: - návrh akceptačných testov a postupov, - diagnostika a test dodanej infraštruktúry v produkčnom prostredí, - analýza výsledkov, - spracovanie projektovej dokumentácie. |
Podmienkou úspešného plnenia predmetu zmluvy je obojstranná akceptácia pozitívneho výsledku záverečných testov. |
Nový, doposiaľ nepoužitý a ani repasovaný tovar. Požaduje sa dodávka nových zariadení od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike. |
Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. Miesto plnenia: |
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa. |
4. Fakturácia ceny – Platobné podmienky: |
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
6. Sankcie: |
V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania. |
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe. |
Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
14.12.2017 12:00 — 22.12.2017 12:00
5,00 ks
108 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2017 13:55
12.12.2017 14:00
13.12.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2017 10:26 - Vstupná ponuka | 107 998,80 | € | Cena s DPH |
12.12.2017 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 105 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: