17316219
Geodetický a kartografický ústav Bratislava
Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Dodávka a implementácia redizajnu vysokodostupných klastrov pre zabezpečenie redundancie aplikačných a databázových systémov
dátová podpora, servis a údržba v oblasti informačných technológií, softvér
Služba, Tovar
1. Dodávka a implementácia redizajnu vysokodostupných klastrov pre zabezpečenie redundancie aplikačných a databázových systémov
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ požaduje funkčný celok – licencie pre iSCSI protokol vrátane inštalácie a implementácie do ICT prostredia Objednávateľa podľa tejto špecifikácie: |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Licenčné pokrytie: | Objednavateľ požaduje doplnenie nevyhnutných licencií a komplexnú implementáciu vysokodostupných klastrov do existujúcej infraštruktúry Obstarávateľa prostredníctvom zmeny protokolu. |
Licenčné pokrytie: | Licencie musia pokryť existujúcu diskovú kapacitu storage NetApp ako aj prípadné budúce rozšírenia diskovej kapacity. |
Kompatibilita: | všetky dodané licencie iSCSI musia byť 100% kompatibilné s existujúcim dátovým úložiskom NetApp FAS8040 |
Vysoká dostupnosť: | klastre musia byť implementované v High Availability móde, vzájomne zastupiteľné; prevádzka musí byť zabezpečená bez prerušenia dostupnosti k aplikačným dátam. |
Služby: | Súčasťou dodávky je doručenie predmetu plnenia, inštalačné a konfiguračné práce certifikovanými technickými pracovníkmi dodávateľa do produkčného prostredia. |
Služby: | Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešnú inštaláciu a integráciu HA databázových klastrov, a to najmä: |
Služby: | Analýza existujúceho stavu infraštruktúry: - zmapovanie všetkých funkčných a systémových skupín, - sumarizácia požiadaviek Objednávateľa, - spracovanie a vyhodnotenie údajov vstupnej analýzy. |
Služby: | Návrh migrácie klastrov: - návrh logickej schémy systému klastrov, - návrh dizajnu jednotlivých funkčných častí v súčinnosti s Objednávateľom. |
Služby: | Kontrola matíc kompatibility: - pred zahájením akejkoľvek aktivity na zmene, úprave alebo doplnení existujúceho systému je požadované vykonanie úkonov minimálne v rozsahu: |
Služby: | - kontrola matíc kompatibility pre storage, servery, - kontrola matíc kompatibility pre potreby HA klastrov. |
Služby: | Aktualizácia potrebných firmvérov: - Aktualizácia firmvérov existujúcich diskových radičov, - Aktualizácia potrebných firmvérov a ovládačov na strane existujúcich serverov a storage. |
Služby: | Konfigurácia a implementácia: - inštalácia potrebných SW licencií komponentov nevyhnutných pre aktiváciu iSCSI protokolu, |
Služby: | - migrácia produkčných dát existujúcich klastrov zo súčasných úložísk do novovytvorenej HA infraštruktúry. |
Služby: | Analýza výkonnostných parametrov a testovanie: - kontrola výkonnostných charakteristík jednotlivých databázových klastrov a návrh optimalizácie v produkčnom prostredí, |
Služby: | - diagnostika funkčnej integrity databázových klastrov - simulácia výpadku časti celku a vyhodnotenie funkčnosti vysokej dostupnosti klastrov. |
Požadované protokoly: | iSCSI, 100% kompatibilné s kontrolerom existujúceho zariadenia NetApp |
Projektové riadenie: | Riadenie a koordinácia projektového tímu, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny. Požaduje sa koordinácia projektových tímov Objednávateľa, Dodávateľa a tretích strán - |
Projektové riadenie: | – ako dodávateľov existujúcich aplikácií prevádzkovaných Objednávateľom. |
Záruka a servis: | Záručná doba min. 36 mesiacov, možnosť prijatia servisnej požiadavky 24x7, reakcia do 4 hodín. Na prijímanie servisných požiadaviek musí dodávateľ disponovať vlastným systémom |
Záruka a servis: | na nahlasovanie požiadaviek a porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky alebo e-mailom. |
Kvalita dodávky: | Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení alebo licencií, nebude akceptovať používané alebo repasované zariadenia. |
Názov |
Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešnú implementáciu systému klastrov do produkčného prostredia vrátane dopravy inštalácie a konfigurácie na mieste plnenia. Zaškolenie obsluhy - konfiguračná dokumentácia v rozsahu implementácie a zaškolenie min. 3 osôb v mieste plnenia a to v nevyhnutnom rozsahu na zabezpečenie prevádzkových činností v produkčnej prevádzke. |
Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ prevádzkuje existujúcu infraštruktúru na HW zariadeniach NetApp je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať Objednávateľovi, že je držiteľom certifikátu NetApp, minimálne úrovne Gold Partnera a že disponuje minimálne dvomi vlastným technickými pracovníkmi s platným certifikátom NetApp Certified Implementation Engineer. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. ITIL PRINCE2 Practicioner - certifikácia pre riadenie projektových procesov v rozsahu min. 1 pracovník. |
Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ prevádzkuje existujúcu infraštruktúru na SW systémoch VMware je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukázať, že je držiteľom certifikátu VMware Solution Provider Enterprise a že disponuje minimálne tromi vlastnými technickými pracovníkmi s platným certifikátom "VMware Certified Professional", minimálne verzie 6. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom certifikátu o zavedení systému riadenia kvality ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom certifikátu o zavedení systému manažérstva bezpečnosti informácií ISO 27001 vydaného nezávislou inštitúciou. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní preukáže minimálne 2 referencie na dodávku v nasledovnom rozsahu:• implementácia diskového úložiska pri využití iSCSI protokolu alebo,• migrácia produkčných dát do novej infraštruktúry alebo,• implementácia klastrových systémov. Písomné prehlásenie (o referenciách/dodávkach) bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: stručný opis predmetu zákazky, identifikačné a kontaktné údaje na odberateľa predmetu plnenia. |
Dodávateľ dodá do 3 pracovných dní vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov a činností vrátane kalkulácie ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrenej v eurách. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania. |
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe. |
Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
14.12.2017 08:00 — 22.12.2017 18:00
1,00 služba
96 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2017 13:50
12.12.2017 14:00
13.12.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2017 13:43 - Vstupná ponuka | 94 200,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2017 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 94 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: