17316219
Geodetický a kartografický ústav Bratislava
Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK
44989709
eGroup Solutions, a. s.
Plynárenská 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
Vytvorenie dohľadového centra pre sledovanie a vyhodnotenie dostupnosti verejne publikovaných a interných aplikácií
dátová podpora, servis a údržba v oblasti informačných technológií, softvér
Služba
1. Vytvorenie dohľadového centra pre sledovanie a vyhodnotenie dostupnosti verejne publikovaných a interných aplikácií
|
|
---|---|
Funkcia |
Požaduje sa dodávka a implementácia SW dohľadového centra pre účely nepretržitého sledovania a vyhodnocovania dostupnosti verejne publikovaných a interných aplikácií Objednávateľa. |
Dodávka licencií (ak sú potrebné) pre min. 60 ks aplikačných serverov typu .NET, IIS, Java, Oracle vrátane operačného systému, min. 30 ks databázových systémov typu SQL, vrátane operačných systémov, min. 20 ks sieťových zariadení ethernet (s SNMP rozhraním), min. 8 ks sieťových zariadení SAN, min. 6 ks zariadení typu diskové pole (SNMP) |
Podpora implementovaného riešenia na obdobie 12 mesiacov v rozsahu min. 6 človekodní v mieste inštalácie |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Analýza: | analýza štruktúry všetkých publikovaných a interných aplikácií (minimálne 60 ks) identifikácia ovládacích prvkov na jednotlivých testovaných web stránkach vypracovanie koncepcie monitorovania |
Inštalácia a inicializácia: | inštalácia servera a monitorovacieho systému inštalácia minimálne jedného monitorovacieho agenta v rámci verejnej dátovej siete |
Inštalácia a inicializácia: | inicializácia monitorovacieho systému (inštalácia a konfigurácia nadstavbových modulov) definovanie bezpečnostných pravidiel |
Vytvorenie nových metrík: | pre monitorovanie dostupnosti verejných IP pre jednotlivé web stránky, pre monitorovanie registrácie domén vo verejnom DNS a pre monitorovanie blížiacej sa exspirácie SSL certifikátov |
Definovanie pravidiel pre monitorovanie jednotlivých Web stránok: | definovanie scenárov pre monitorovanie jednotlivých web stránok (minimálne 60 ks), definovanie pravidiel pre monitorovanie autentifikácie pre vybrané web stránky |
Definovanie pravidiel pre monitorovanie jednotlivých Web stránok: | monitorovane ovládacích prvkov na web stránkach (minimálne 60 ks) |
Definovanie monitorovaných objektov: | definovanie objektov pre jednotlivé web stránky (minimálne 60 ks), definovanie objektov pre web služby (pre DNS záznamy, certifikáty) |
Definovanie monitorovaných objektov: | definovanie objektov pre internet služby (WAN rozhrania pre pripojenie k ISP). |
Aplikovanie monitorovacích pravidiel: | aplikovanie monitorovania web stránok a nových metrík pre jednotlivé objekty, definovanie korelácií (závislostí web služieb od internet služieb) |
Aplikovanie monitorovacích pravidiel: | definovanie funkcií (liniek) pre kontextové zobrazenie nameraných údajov. |
Vytvorenie tematických máp: | pre vizualizovanie stavu jednotlivých web stránok, pre vizualizovanie logických závislostí web služieb od internet služieb, definovanie privilégií pre jednotlivé tematické pohľady. |
Definovanie pravidiel pre hodnotenie dostupnosti služieb: | definovanie hierarchického stromu Služieb, definovanie parametrov pre hodnotenie SLA, možnosť definovania intervalov plánovanej údržby, počas ktorých nebude hodnotené SLA. |
Reporting: | definovanie reportu pre zobrazenie dostupnosti jednotlivých web služieb, definovanie reportu pre export udalostí z monitorovania web stránok, |
Reporting: | definovanie reportov pre zobrazenie kvalitatívnych parametrov jednotlivých web stránok, definovanie reportov pre zobrazenie stavu plnenia SLA. |
Optimalizovanie funkcionality: | proaktívne návrhy pre optimalizáciu systému podľa požiadaviek Objednávateľa; elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, |
Optimalizovanie funkcionality: | sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií. |
Servisná podpora: | požaduje sa evidencia zásahov v slovenskom jazyku na on-line portáli HelpDesku Dodávateľa s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa |
Servisná podpora: | (minimálne ssl a overovaním menom a heslom), so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, s reportingom vykonaných činností a automatickou emailovou notifikáciou |
Servisná podpora: | na definovaných riešiteľov; incidenty s najvyššou prioritou musia byť nahlasované telefonicky na centrálne číslo podpory dodávateľa; evidencia eskalačných procedúr pri nedodržaní časov reakcie |
Servisná podpora: | a vyriešenia incidentu; podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch. |
Projektové riadenie: | riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze implementácie systému ako aj vo fáze pilotnej prevádzky dohľadového systému, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny. |
Ostatné: | web aplikácie / stránky – minimálne v rozsahu 60ks, servre virtuálnej infraštruktúry – minimálne v rozsahu 80ks, definovanie notifikačných pravidiel, |
Ostatné: | definovanie používateľských účtov a ich privilégií, vypracovanie používateľskej dokumentácie, zaškolenie. |
Názov |
Odsúhlasenie funkčnosti a odovzdanie dohľadového centra do produkčnej prevádzky musí byť potvrdené Objednávateľom na riadnom preberacom protokole. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní preukáže minimálne 1 referenciu na dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Písomné prehlásenie (o referenciách/dodávkach) bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: stručný opis predmetu zákazky, identifikačné a kontaktné údaje na odberateľa predmetu plnenia. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní preukáže, že disponuje minimálne jedným vlastným technickým pracovníkom, dedikovaným pre účely implementácie a podpory ponúkaného systému, pričom Objednávateľ vyžaduje, aby tento pracovník mal minimálne 3-ročnú prax s implementáciou a podporou ponúkaného dohľadového systému. Toto Dodávateľ preukáže životopisom pracovníka. |
Dodávateľ dodá do 3 pracovných dní vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov a činností vrátane kalkulácie ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrenej v eurách. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať Objednávateľovi, že je držiteľom certifikátu ISO 9001 a ISO 27001. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. ITIL PRINCE2 Practicioner - certifikácia pre riadenie projektových procesov v rozsahu min. 1 pracovník. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 v slovenskom jazyku a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory. |
Zaškolenie min. 3 osôb v mieste plnenia a to v nevyhnutnom rozsahu na zabezpečenie prevádzkových činností v produkčnej prevádzke. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania. |
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe. |
Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
14.12.2017 14:30 — 22.12.2017 14:00
1,00 služba
109 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2017 13:46
12.12.2017 14:00
13.12.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2017 13:21 - Vstupná ponuka | 109 200,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2017 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 108 588,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: