00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35975946
Disig, a.s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
Mandátne certifikáty
Mandátny certifikát, kvalifikovaný elektronický podpis, certifikované QSCD zariadenie, smart karta, kvalifikovaná elektronická časová pečiatka, kvalifikovaná elektronická pečať, eID,
Tovar, Služba
1. Mandátne certifikáty
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie mandátnych certifikátov s platnosťou 1 rok od dátumu vydania pre orgán verejnej moci (verejného obstarávateľa) v počte 60 ks, certifikované QSCD (Qualified Signature Creation Device) zariadenia na vyhotovenie kvalifikovaného elektronického podpisu (ďalej aj „KEP“) (smart karta bez potlače) v počte 60 ks, |
certifikované čítačky QSCD zariadení a občianskych preukazov s elektronickým kontaktným čipom, tzv. elektronických identifikačných kariet – eID (ďalej spolu ako karty) pre vytvorenie spojenia a zabezpečenia komunikácie medzi čipom integrovaným na kartách a softvérom pre KEP v počte 60 ks, |
kvalifikovaná elektronická časová pečiatka s platnosťou 1 rok v počte 2000 ks a kvalifikovaná elektronická pečať v počte 2 ks, softvérový produkt a udelenie práva na používanie tohto softvéru, ktorý umožňuje koncovým používateľom vytvárať a overovať kvalifikovaný elektronický podpis a kvalifikovanú elektronickú časovú pečiatku v zmysle európskeho nariadenia eIDAS a platnej slovenskej legislatívy počte 60 licencií. |
Predmet zákazky zahŕňa aj školenia pre 15-20 vybraných zamestnancov verejného obstarávateľa v rozsahu maximálne 4 hod. najviac v dvoch blokoch v priestoroch verejného obstarávateľa, konzultačnú a poradenská činnosť v rozsahu 60 človekohodín počas platnosti rámcovej dohody, 2 výjazdy na hromadné odovzdávanie mandátnych certifikátov v sídle verejného obstarávateľa počas platnosti rámcovej dohody. |
Všetky tovary a služby budú poskytované verejnému obstarávateľovi na základe písomných objednávok. Platnosť všetkých tovarov a služieb sa uvažuje od dátumu doručenia verejnému obstarávateľovi. |
Tovary a služby budú poskytované v súlade s platnou legislatívou, najmä však so zákonom č. 272/2016 Z. z. Zákon o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o dôveryhodných službách), zákonom č. 305/2013 Z. z. Zákon o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente), |
zákonom č.215/2002 Z. z. Zákon o elektronickom podpise a o zmene a doplnení niektorých zákonov, s nariadením Európskeho Parlamentu a Rady EÚ č. 910/2014 z 23.7.2014 o elektronickej identifikácii a dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zrušení smernice 1999/93/ES (ďalej ako „Nariadenia eIDAS“). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
mandátny certifikát s platnosťou 1 rok | ks | 60 | ||
certifikované QSCD zariadenia (smart karty bez potlače) - podporované platformy Windows, MAC, Linux - Microsoft CSP / Base CSP & PKCS#11 s CardOS API - komunikačné rozhranie Kontaktné - materiál plast, farba biela, bez potlače - podporované štandardy / certifikácie: ISO/IEC 7816-4 - rozmer/typ: ID-1 - kryptografické algoritmy: minimálne RSA 2408 bits, On-card asymmetric key pair generation (RSA), DES accelerator o Triple DES (CBC) and DES (ECB, CBC), SHA-2 package | ks | 60 | ||
certifikované čítačky QSCD zariadení (smart karty bez potlače) a občianskych preukazov s elektronickým kontaktným čipom - podpora štandardov - ISO 7816 Class A, B, C, FCC - class B part 15, CE, VCCI, USB-IF,Microsoft WHQL - rozhranie SC - PC/SC (2.01) pripadne aj CT-API (cez wrapper on top of PC/SC) - podporované protokoly - T=0, T=1 - rozmer/typ smart karty – ID-1 - prenosová rýchlosť - s PC: 12Mbps (USB 2.0) s čipovou kartou: do 344Kbps - operačný systém – Windows 10/8/7/Vista, MacOS, Solaris, Linux 32 bit/64 bit, ANDROID v4.0 - rozhranie - USB 2.0 - napájanie cez USB | ks | 60 | ||
kvalifikovaná elektronická časová pečiatka s platnosťou 1 rok | ks | 2000 | ||
kvalifikovaná elektronická pečať | ks | 2 | ||
softvérový produkt pre elektronické podpisovanie KEP a kvalifikovanou elektronickou časovou pečiatkou - podporované formáty elektronického podpisu: CAdES-BES, CAdES-EPES, CAdES-T, CAdES-X, CAdES-A, CAdES-B-B, CAdES-B-T, CAdES-B-LT, CAdES-B-LTA, XAdES-BES, XAdES-EPES, XAdES-T, XAdES-X, XAdES-A, XAdES-B-B, XAdES-B-T, XAdES-B-LT, XAdES-B-LTA, PAdES-BES, PAdES-EPES, PAdES-T, PAdES-LTV, PAdES-B-B, PAdES-B-T, PAdES-B-LT, PAdES-B-LTA, XAdES_ZEP s dátovými objektmi typu XML, PDF a zložený elektronický podpis | ks | 60 | ||
Školenia | č/h | 8 | ||
Konzultačná a poradenská činnosť | č/h | 60 | ||
Celodenný výjazd na hromadné odovzdávanie mandátnych certifikátov v sídle verejného obstarávateľa počas platnosti rámcovej dohody | výjazd | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak |
Záruka | Na tovary 24 mesiacov v sídle verejného obstarávateľa |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie dodávateľa dodávať tovary a služby, ktoré sú predmetom zákazky a súčasne predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. Dodávateľ predloží skeny platných dokladov - certifikátov kvalifikovaných dôveryhodných služieb vyhotovovania a overovania kvalifikovaných certifikátov pre elektronický podpis, |
pre elektronickú pečať a kvalifikovaných dôveryhodných služieb vyhotovovania kvalifikovaných elektronických časových pečiatok podľa zákona č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách, certifikát NBÚ, že dodávateľ je akreditovanou certifikačnou autoritou v zmysle zákona č. 215/2002 Z. z. o elektronickom podpise. |
1.4 V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.5 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.4 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ zaslaním elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa skenu originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.6 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy počas doby 12 mesiacov na základe písomných objednávok objednávateľa. |
2.3 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
2.4 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ poskytuje záruku 24 mesiacov na tovary podľa tejto zmluvy v sídle obstarávateľa. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov predmetu plnenia, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá zariadenie *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6. Udelenie licencií na používanie softvéru |
6.1 Dodávateľ, ako nositeľ majetkových práv k softvéru, je oprávnený vo vlastnom mene vykonávať majetkové a autorské práva podľa zákona č. 185/2015 Z. z. autorský zákon v znení neskorších predpisov (ďalej len „autorský zákon“) k softvéru v rozsahu potrebnom na uzatvorenie a plnenie tejto zmluvy. Dodávateľ vyhlasuje, že disponuje majetkovými a autorskými právami k softvéru, ku ktorému sa nevzťahujú práva tretích osôb (finančné a iné nároky); |
objednávateľ, ako nadobúdatelia sú oprávnení softvér používať v rámci udelených licencií. Dodávateľ je povinný vysporiadať najmä súhlas autorov s užívaním softvéru a jeho šírenia (udelenie licencií a sublicencií), v rozsahu a za podmienok stanovených touto zmluvou. |
6.2 Dodávateľ vyhlasuje, že je podľa autorského zákona oprávnený udeliť objednávateľovi ako nadobúdateľovi, nevýhradný, neprevoditeľný, územne a časovo neobmedzený súhlas na používanie softvéru ďalej len („licencie“). Nepravdivosť tohto vyhlásenia Dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
6.3 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že autorské práva k softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu podľa bodu 5.2 tohto článku objednávateľovi, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia autorských práv, Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
7.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po protokolárnom prevzatí časti plnenia predmetu zmluvy na základe písomnej objednávky objednávateľa. |
7.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
7.4 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
7.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
7.6 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti Microsoft alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
7.7 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
7.8 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
7.9 V cene za plnenie predmetu tejto zmluvy sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace a vynaložené s dodaním predmetu zmluvy (napr. clá, daňové poplatky, DPH, správne poplatky, dopravné náklady, analýzy, programátorské a vývojárske práce, prevádzkové náklady, udelenie licencií, prípadne iné poplatky súvisiace s predmetom tejto zmluvy). Predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
8. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
8.1 Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie dodávateľom bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok predmetu zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 sada uvedená v špecifikácii
18 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2017 14:08
11.12.2017 15:00
12.12.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2017 15:29 - Vstupná ponuka | 18 240,00 | € | Cena s DPH |
10.12.2017 22:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 180,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: