17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
Stravné lístky, dodanie stravných lístkov, jedálne kupóny,
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 3,38 | ||
predpokladané množstvo odobratých str. poukážok | ks | 45030 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | číselný, resp. čiarový kód |
Doba platnosti stravných lístkov | rok 2018 |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných lístkov na miesto plnenia podľa čiastkových objednávok. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby dodávateľa (meno a priezvisko, č. tel., e-mail) , ohľadom objednávok , do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, na miesto, určené v objednávke. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra.Objednávateľ bude stravné poukážky objednávať u dodávateľa na základe písomnej objednávky, v ktorej bude špecifikované množstvo tovaru a miesto dodania |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v €, výškou všetkých poplatkov súvisiacich s poskytnutím stravných lístkov v eurách(provízia) a DPH z ceny všetkých poplatkov súvisiacich s poskytnutím stravných lístkov, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako sú uvedené v zmluve. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v percentách a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a Zákonníka práce v platnom znení. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Predmet plnenia bude dodávaný podľa potreby na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. |
Faktúra bude slúžiť zároveň ako dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní |
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovaru tvoriaceho predmet plnenia zmluvy, ani jeho predpokladaný finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od konečných potrieb objednávateľa. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Upresnenie |
Knižná väzba | viazanie po 20 ks |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Ul. 17. novembra 15, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
45 030,00 ks
150 851,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2018 08:54
15.01.2018 08:30
15.01.2018 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.01.2018 09:53 - Vstupná ponuka | 150 851,00 | € | Cena s DPH |
10.01.2018 22:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 150 850,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: