34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
archívne krabice
Tovar, Služba
1. Ekologická archívna krabica bez potlače
|
|
---|---|
Funkcia |
archivácia dokumentov, krabica vhodná na odovzdanie dokumentov so znakom "A" do štátneho archívu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ekologická archívna krabica bez potlače | ks | 340 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer | 350x260x110 mm |
typ II/350 | |
archívna krabica bez potlače | |
archívna lepenka 1300g/m2 vyrobená v alkalickom prostredí pH 7,0 - 8,0 | |
spĺňa požiadavky medzinárodných noriem pre dlhodobú archiváciu dokumentov | |
odolnosť voči extrémnym klimatickým podmienkam | |
lepenka s vysokou pevnosťou a tuhosťou | |
jedinečná konštrukcia zamedzujúca vnikaniu prachu | |
špeciálna úprava lepenky zabraňujúca napadnutiu plesňou a živočíchmi | |
prevedenie | vhodná na odovzdanie dokumentov so znakom "A" do štátneho archívu |
referenčný typ | emba II/350 alebo ekvivalent |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa na účely predmetnej zákazky chápe tovar, ktorý bude spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo lepšie. |
V prípade, že sa dodávateľ pokúsi objednávateľovi dodať tovar, ktorý nebude spĺňať požadované parametre, je objednávateľ oprávnený považovať toto správanie za hrubé porušenie zmluvy, a môže od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ dodá nový tovar nepoškodený v štandardnej a požadovanej kvalite. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodávateľ dodá všetok tovar na 1 krát. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
15.12.2017 08:00 — 22.12.2017 13:00
340,00 ks
680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2017 09:30
12.12.2017 10:00
12.12.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2017 10:47 - Vstupná ponuka | 679,99 | € | Cena s DPH |
12.12.2017 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 651,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: