00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36605549
DUGY plus s.r.o.
Suchodolinska 2, Košice, 04001, SVK
Vajcia slepačie čerstvé v škrupine
Vajcia, vajcia slepačie, vajcia slepačie čerstvé
Tovar, Služba
1. Vajcia slepačie čerstvé v škrupine
|
|
---|---|
Funkcia |
Slepačie vajcia určené na varenie a prípravu pokrmov určených na konzum osobám. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trvanlivosť | min. 14 dní odo dňa dodania |
2. Trieda kvality | I. trieda |
3. Veľkosť | M |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO so 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že prepravu predmetu zákazky zabezpečí vozidlom, ktoré je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu, t.j. ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
3. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.,. |
4. Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa (množstvá položiek predmetu zákazky závisia od počtu stravovaných a iných možných dôvodov) v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia objednávok sa predpokladá v priemere 1 až 2 krát do týždňa. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zmluvy v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach. |
6.1. Objednávateľ požaduje realizáciu dodávky tovaru vykonať za prítomnosti zodpovednej osoby objednávateľa, ktorá pri prevzatí tovaru povinná prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, neporušenosť balenia, kontrolné pásky a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdí. |
6.2. Ak pri prevzatí tovaru objednávateľ zistí, že ide o nekompletnú dodávku oproti príslušnej objednávke, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho požadovanej kvalite, o dodávku neoznačeného a poškodeného tovaru, túto skutočnosť potvrdí na dodacom liste aj dodávateľ, ktorý je povinný v lehote do 4 hodín takto vymedzený tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany v momente prevzatia tovaru nedohodnú inak. |
7. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj odobratie menšieho množstva položiek ako predpokladaného, ale aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých položiek v zmluvnej lehote, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny. |
8. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
9. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
10. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa oznámi objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať zmluvnú cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohou faktury bude dodací list s podrobne rozpísanými položkami, množstvami, jednotkovými cenami, potvrdený objednávateľom. |
12. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať predmet zákazky za nim uvedené ceny.To neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny (zmena sadzby DPH, iných zákonných opatrení štátu, 13.bod osobitných požiadaviek). Vtedy je dodávateľ povinný túto zákonnú skutočnosť písomne objednávateľovi preukázať v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby zmeny zmluvnej ceny, v opačnom prípade bude žiadosť posúdená ako neopodstatnená s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
13. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zákazky poskytuje za nižšiu cenu, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
14. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného predmetu zákazky v súlade so zák.č.152/1995 Z.z. o potravinách a súvisiacich právnych predpisov. Pri porušení predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany dodávateľa a zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace so sankčným postihom objednávateľa kontrolným orgánom. Podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16.1. Objednávateľ zruší zmluvu, ak bude uzavretá s dodávateľom, ktorý má povinnosť sa zapisovať do RPVS a nie je v ňom zapísaný podľa ZoVO a zákona NR SR č.315/2016 Z.z. o RPVS. Dodávateľ s povinnosťou zápisu do RPVS musí byť v ňom zapísaný. Nesplnenie tejto podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s bezodkladným zrušením zmluvy a vyhotovením negatívnej referencie. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zákazky podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
18. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie zmluvného záväzku dodať predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenej v tejto zmluve. |
19. Objednávateľ nevylučuje dodanie predmetu zákazky vo väčšej veľkosti ako je požadovaná v technickej špecifikácii, avšak so zachovaním objednávateľom požadovanej kvality a ceny predmetu zákazky. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.01.2018 08:00 — 31.12.2018 14:00
110 000,00 ks
26 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2017 14:38
13.12.2017 13:45
13.12.2017 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2017 17:14 - Vstupná ponuka | 26 400,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2017 20:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: