00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Mrazené a hlboko zmrazené výrobky
mrazené mäso, mrazené hydinové mäso, mrazené ryby, hlboko zmrazené výrobky, mrazené vnútornosti, kuracie prsia mrazené, morčacie prsia mrazené, kuracie stehná mrazené, kuracie pečienky mrazené, hovädzie držky, bravčová pečeň, mrazené ryby, mrazené pirohy, mrazené knedlíčky, obaľovaný syr mrazený, zemiakové šúľance mrazené, mrazená zelenina, mrazený karfiol, mrazená brokolica, mrazená zeleninová zmes
Tovar, Služba
1. Mrazené a hlboko zmrazené výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Mrazené a hlboko zmrazené výrobky (hydinové mäso mrazené, mrazené ryby, mrazené polotovary, mrazené vnútornosti, mrazená zelenina) určené osobám na konzumáciu po ďalšej tepelnej úprave varom/pečením a pod. v súlade s požiadavkami na ich výrobu, skladovanie a dovoz. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. kačacie stehná kalibrované mrazené 250-300g | kg | 1500 | ||
2. kačacie prsia mrazené | kg | 400 | ||
3. morčacie prsia mrazené | kg | 3500 | ||
4. kuracie prsia mrazené, nesolené | kg | 8000 | ||
5. kuracie pečienky mrazené | kg | 700 | ||
6. kuracie stehná kalibrované mrazené 200 - 220g | kg | 8500 | ||
7. kuracie trupy mrazené | kg | 600 | ||
8. hovädzie držky predvarené, krájané mrazené | kg | 1200 | ||
9. bravčová pečeň mrazená | kg | 300 | ||
10. treska obyčajná, sviečková (chrbát), porcia 120g- 200g | kg | 800 | ||
11. losos atlantický, filet, porcia 130-160g | kg | 800 | ||
12. mrazené rybie filé obaľované, porcia 130-160g | kg | 2000 | ||
13. HOKI filety s kožou, kuchynská úprava, bez glazúry | kg | 500 | ||
14. jelenie stehno mrazené | kg | 300 | ||
15. diviak guláš orez mrazený | kg | 700 | ||
16. mrazené pirohy plnené lekvárom | kg | 300 | ||
17. mrazené pirohy plnené zemiakovo-bryndzovou plnkou | kg | 300 | ||
18. mrazené knedlíčky jahodové | kg | 300 | ||
19. mrazené knedlíčky čučoriedkové | kg | 300 | ||
20. mrazené knedlíčky plnené orieškovo-nutelovou plnkou | kg | 300 | ||
21. zemiakové šúľance plnené makom | kg | 300 | ||
22. Obaľovaný syr mrazený, porcia 110-160g | kg | 600 | ||
23. Mrazený špenátový pretlak (balenie od 1kg do 5kg) | kg | 1000 | ||
24. Mrazená brokolica - ružičky (balenie od 1kg do 5kg) | kg | 1000 | ||
25. Mrazený karfiol - ružičky (balenie od 1kg do 5kg) | kg | 500 | ||
26. Mrazená zeleninová zmes - čínska (balenie od 1kg do 5kg) | kg | 500 | ||
27. Mrazená zeleninová zmes-bretánska (balenie od 1kg do 5kg) | kg | 1500 | ||
28. Mrazená zeleninová zmes - mexická (balenie od 1kg do 5kg) | kg | 500 | ||
29. Mrazená tekvica rezaná (balenie od 1kg do 5kg) | kg | 1000 | ||
30. Mrazené zemiakové hranolky (vhodné na prípravu v rúre), balenie od 1kg do 5kg | kg | 1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
31. Iný nešpecifikovaný tovar, ak vyvstane potreba jeho nákupu, nepresahujúci 10% hodnoty zmluvy (cena podľa cenníka dodávateľa platného ku dňu uzavretia zmluvy). | áno |
mrazené mäso- | je mäso zmrazené ihneď po jeho jatočnom opracovaní, ktoré sa nepretržite uchováva pri teplote najviac-12 oC. |
hlboko zmrazené mäso - | je mäso zmrazené ihneď po jeho jatočnom opracovaní, ktoré sa nepretržite uchováva pri teplote-18 oC alebo nižšej. |
mrazené alebo hlboko zmrazené mäso - | nesmie mať vyskyt škvrn po vysušení mrazom. |
doba spotreby predmetu zákazky vyznačená na jeho obale - | neuplynula viac ako 1/5, t.j. 20% z celej doby spotreby. |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
3. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
4. Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5.1. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky Vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky č. 229/2001 Z. z. o spôsobe kontroly ulovenej zveri (položky pre ktoré platí uvedená legislatíva). |
6. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa (množstvá položiek predmetu zákazky závisia od počtu stravovaných a iných možných dôvodov) v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia objednávok sa predpokladá v priemere 1 až 2 krát do týždňa. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zmluvy v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach. |
6.1. Objednávateľ požaduje realizáciu dodávky tovaru vykonať za prítomnosti zodpovednej osoby objednávateľa, ktorá pri prevzatí tovaru povinná prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, neporušenosť balenia, kontrolné pásky a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdí. |
6.2. Ak pri prevzatí tovaru objednávateľ zistí, že ide o nekompletnú dodávku oproti príslušnej objednávke, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho požadovanej kvalite, o dodávku neoznačeného a poškodeného tovaru, túto skutočnosť potvrdí na dodacom liste aj dodávateľ, ktorý je povinný v lehote do 4 hodín takto vymedzený tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany v momente prevzatia tovaru nedohodnú inak. |
7. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj odobratie menšieho množstva položiek ako predpokladaného, ale aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých položiek v zmluvnej lehote, prípadne objednanie nešpecifikovanej 31.položky predmetu zákazky, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny. |
8. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
9. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa podrobný rozpis cien jednotlivých položiek, pričom ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom. Dodávateľ spolu s plnením prvej objednávky alebo v lehote do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi cenník rôzných druhov predmetu zákazky, ktorý je platný v deň podpísania tejto zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). |
12. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
12.1. Objednávateľ zruší zmluvu, ak bude uzavretá s dodávateľom, ktorý má povinnosť sa zapisovať do RPVS a nie je v ňom zapísaný podľa ZoVO a zákona NR SR č.315/2016 Z.z. o RPVS. Dodávateľ s povinnosťou zápisu do RPVS musí byť v ňom zapísaný. Nesplnenie tejto podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s bezodkladným zrušením zmluvy a vyhotovením negatívnej referencie. |
13. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohou faktury bude dodací list s podrobne rozpísanými položkami, množstvami, jednotkovými cenami, potvrdený objednávateľom. |
14. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť dodávateľovi na prepracovanie. Po doručení opravenej faktúry plynie nová 30 dňová lehota splatnosti (táto opravená faktúra sa považuje za bezchybnú, pokiaľ nevyžaduje potrebné ďalšie úpravy). |
15. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody z toho vyplývajúce, alebo náklady, ktoré v tejto súvislosti musela vynaložiť zmluvná protistrana. |
16. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od momentu uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zmluvy, pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie uvedeného predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
17. Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne. |
18. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať predmet zákazky za nim uvedené ceny.To neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny (zmena sadzby DPH, iných zákonných opatrení štátu, 19.bod osobitných požiadaviek). Vtedy je dodávateľ povinný túto zákonnú skutočnosť písomne objednávateľovi preukázať v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby zmeny zmluvnej ceny, v opačnom prípade bude žiadosť posúdená ako neopodstatnená s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
19. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zákazky poskytuje za nižšiu cenu, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zákazky podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
21. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie zmluvného záväzku dodať predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenej v tejto zmluve. |
22. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného predmetu zákzky v súlade so zák.č.152/1995 Z.z. o potravinách, Vyhláškou MPaRV SR č.423/2012 Z.z., Vyhláškou MPaRV SR č.425/2012 Z.z., Výnosom MPaRV SR a MZ SR zo 17.04.2002 č. 811/2/2002-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca zverinu. Pri porušení predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany dodávateľa a zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace so sankčným postihom objednávateľa kontrolným orgánom. Podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.01.2018 08:00 — 31.12.2018 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
137 941,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2017 14:34
12.12.2017 12:34
12.12.2017 12:49
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2017 15:12 - Vstupná ponuka | 137 940,00 | € | Cena s DPH |
11.12.2017 15:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 137 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: