50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
31318347
SOFOS, a. s.
Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84546, SVK
Notebooky
notebook, klávesnica, myš
Tovar, Služba
1. Notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenosný počítač |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | ks | 105 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | s výkonom min. 4500 bodov v benchmarku Passmark CPU benchmark, 3 mb cache, 2 jadrá, min. turbo frekvencia 3.1 GHz |
Pamäť | 8 GB, DDR4 2133 MHz, rozšíriteľná na 32 GB, 2 pamäťové sloty, 1 voľný |
Pevný disk | min. 512 GB SSD, NVMe, s predinštalovaným OS, možnosť osadenia ďalšieho disku súčasne |
Grafický adaptér | integrovaný so zdieľanou pamäťou, VGA + DP, podpora zobrazovania na viacerých monitoroch |
Zvukový adaptér | integrovaný s integrované stereo reproduktory, integrovaný duálny mikrofón, audio vstup/výstup, alebo kombinovaný port |
Sieťový adaptér | integrovaný s rýchlosťami 10/100/1000 Mbps, RJ-45 WLAN ac + BT 4.2, možnosť osadenia interného LTE modemu |
Vstupno - výstupné porty | 2 x USB 3.1 + 1x USB typ C, 1x dokovací konektor s funkciou nabíjania NB, čítačka SD kariet |
Vstupné zariadenia | podsvietená klávesnica so slovenským popisom so zvýšenou odolnosťou voči poliatiu, dotyková ovládacia plocha, druhé duálne polohovacie zariadenie integrované v oblasti klávesnice |
Obrazovka | 14" LCD LED IPS s matným povrchom, rozlíšenie FHD, integrovaná webkamera |
Bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v 2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOS-u, možnosť vypnúť vstupno - výstupné porty, snímač odtlačku prstov |
Bezpečnosť | integrovaná SC čítačka s podporou OP s čipom, ISO 7816 |
Batéria | výdrž min 14 hodín |
Váha | max 1,6 kg |
Operačný systém | Win 10 Pro SK 64bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou |
Ovládače | stiahnuteľné zdarma z domovskej stránky výrobcu zariadenia |
Záručná doba | 3 roky v mieste inštalácie, garantovaná výrobcom NB |
Príslušenstvo | dokovacia stanica s funkciou nabíjania NB od výrobcu NB, min. 4x USB 3.0 port, min. 2x ddigitálny výstup na monitor, VGA, RJ-45, taška od výrobcu predmetného zariadenia |
Príslušenstvo | USB klávesnica so slovenskou lokalizáciou od výrobcu zariadenia, troj-tlačítková USB myš od výrobcu zariadenia |
Iné | Vyhlásenie o zhode potvrdené výrobcom, certifikát záruky potvrdený výrobcom daného zariadenia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný predložiť podrobnú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ / označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). |
Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v technickej a funkčnej špecifikácii a podľa požiadaviek určených objednávateľom predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, umiestnenie tovaru v priestoroch objednávateľa, odstraňovanie vád počas záručnej doby v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy. |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame, alebo nepriame označenie tovaru, alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých, alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Objednávateľ pripúšťa čiastkové plnenie zmluvy. |
Preberanie zariadení sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa, zo strany dodávateľa musí byť zabezpečený primeraný čas na riadne skontrolovanie predmetu zákazky. |
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť certifikáty, t.j. vyhlásenie o zhode potvrdených výrobcom zariadenia, platné certifikáty ISO 9001, ISO 14001 a ISO 27001 dodávateľa predmetu zákazky a potvrdenie výrobcu, že je oprávnený dodávať dané zariadenia. |
Objednávateľ požaduje v lehote 3 dní predloženie produktových listov potvrdených výrobcom, alebo zastúpením výrobcu v Slovenskej republike. |
Dodávateľ je povinný v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam všetkých autorizovaných servisných partnerov zazmluvnených výrobcom ponúkaných zariadení, potvrdený výrobcom zariadení. |
Objednávateľ požaduje dodanie nových (vyrobených v roku 2017), nepoužitých, nerozbalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne,nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých, alebo náhradných dielov. |
Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia s nepoškodenými, neporušenými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení. |
Zariadenia musia byť dodané s predinštalovaným softvérom. Objednávateľ si vyhradzuje právo pri dodávke vykonať kontrolu kvality, technických parametrov, množstva dodávaného predmetu zákazky a inštalácie požadovaného softvéru na min. 10 ks náhodne vybraných zariadeniach prostredníctvom kontaktnej osoby objednávateľa, resp. osobou poverenou na prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platných v SR. |
Zariadenia a príslušenstvo musia mať slovenskú lokalizáciu priamo z výroby od výrobcu zariadenia, t.j. slovenskú klávesnicu, operačný systém so slovenskou lokalizáciou, licencia musí byť súčasťou konfigurácie zariadenia od výrobcu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a bude hodnotené negatívnou referenciou dodávateľa. |
Záručná doba na dodané zariadenia musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového výrobného čísla zariadenia na web stránke výrobcu zariadenia. Dodávateľ garantuje minimálnu záručnú dobu v trvaní 36 mesiacov. V prípade ak dlhšiu záruke garantuje výrobca zariadenia, tak je dodávateľ povinný garantovať predĺženú záruku v trvaní stanovenej výrobcom zariadenia. |
Predloženie akéhokoľvek písomného vyhlásenia zo strany dodávateľa o poskytovaní, prevzatí, sprostredkovaní a/alebo postúpení záručného servisu sa nepovažuje za splnenie podmienky garancie záručnej doby výrobcom zariadenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný autorizovaný záručný servis počas doby troch rokov. |
Objednávateľ požaduje odstraňovanie záručných vád v mieste plnenia predmetu zákazky. V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktoromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia. Všetky náklady vrátane dopravy pri uplatňovaní záručného servisu znáša dodávateľ. |
V prípade neodtrániteľnosti vady zariadenia je dodávateľ povinný dodať objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové zariadenie bez vád, ktoré je kvalitatívne zhodné s plnením zmluvy. |
V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa zmluvy vznikli a ktoré nezahrnul do ceny. Dodávateľ dodá predmet zákazky kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je predmet zákazky čiastočne, alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní predmetu zákazky dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojím podpisom a pečiatkou na dodací list dodávateľa. |
Cenová ponuka dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platba bude zrealizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode |
Objednávateľ požaduje pri rámcovej dohode ako prvé plnenie do konca roka 2017 dodať 70 ks notebookov, následné plnenia budú realizované v roku 2018 podľa čiastkových výziev objednávateľa. |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne |
Platba sa uskutoční po kompletnom dodaní a prevzatí predmetu zákazky na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani. Pri rámcovej dohode budú faktúry predkladané podľa čiastkových plnení pri dodržaní lehôt splatnosti a ostatných náležitostí ako je to uvedené v tejto zmluve. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých zariadení a číslo účtu na úhradu faktúry. |
Objednávateľ od zmluvného dodávateľa požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa zoznam dodávaných zariadení do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu. Zoznamom dodávaných zariadení sa rozumie predloženie popisu jednotlivého zariadenia s uvedením jeho výrobcu, konkrétneho typu zariadenia, produktového čísla zariadenia a stručného popisu technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. |
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľovi. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania predmetu zákazky kontaktnú osobu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni vopred pred dodaním. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v pracovné dni v čase od 8:00 do 14:00. |
Ak dodávateľ dodá zariadenie, ktoré nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú, funkčnú, a/alebo osobitnú požiadavku, objednávateľ si vyhradzuje právo toto zariadenie neprevziať. Dodávateľ je následne povinný dodať zariadenie, ktoré spĺňa požadované minimálne technické, funkčné a osobitné požiadavky. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 600 € za každé takéto porušenie. |
V prípade, ak dodávateľ v objednávateľom určenej lehote nedodá zariadenie spĺňajúce zadefinované požiadavky, objednávateľ považuje toto konanie za podstatné porušenie tejto zmluvy a vyhradzuje si právo od zmluvy odstúpiť. Následne dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle OPET. |
Objednávateľ je oprávnený uložiť zmluvnú pokutu za každé jedno porušenie zmluvy a to vo výške 500 €. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľov a to bezhotovostne na bankový účet objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky pri plnení predmetu zákazky bude hodnotené negatívnou referenciou dodávateľa v zmysle OPET a objednávateľ následne vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky podľa OPET. |
Všetky certifikáty a dokumenty požadované objednávateľom musia byť predložené v slovenskom jazyku. |
Župné námestie č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
105,00 ks
156 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2017 09:31
11.12.2017 09:26
11.12.2017 09:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2017 07:38 - Vstupná ponuka | 156 298,80 | € | Cena s DPH |
11.12.2017 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 156 297,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: