686832
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK
36488925
Balsam, s.r.o.
Slovenská 5, Bardejov, 08501, SVK
Pracovná zdravotná služba
Pracovná zdravotná služba, vstupné prehliadky
Služba
1. Pracovná zdravotná služba. Výkon minimálneho rozsahu pracovnej zdravotnej služby v rozsahu pre druhú kategóriu prác v zmysle prílohy č. 3b k zákonu č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov pozostávajúca z:
|
|
---|---|
Funkcia |
1. pravidelného zabezpečovania posúdenia zdravotného rizika z expozície faktorom práce a pracovného prostredia podľa § 30 ods. 1 písm. c) |
2. posudzovania zdravotnej spôsobilosti zamestnancov na prácu (práca zo zobrazovacími jednotkami) v rozsahu určenom Nariadením vlády SR č. 276/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci so zobrazovacími jednotkami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vstupné prehliadky - Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti na prácu | počet zamestnacov | 30 | 240 | |
Posúdenie zdravotného rizika z expozície faktorom práce a pracovného prostredia najmenej raz za 18 mesiacov | počet výkonov | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonávať lekárske preventívne prehliadky vo vzťahu k práci na účel posudzovania zdravotnej spôsobilosti na prácu | práca so zobrazovacími jednotkami v rozsahu Odborného usmernenia Ministerstva zdravotníctva SR o náplni lekárskych preventívnych prehliadok vo vzťahu k práci číslo S 06881-OZS-2016 zo dňa 29. 9. 2016 |
Vykonávať lekárske preventívne prehliadky vo vzťahu k práci na účel posudzovania zdravotnej spôsobilosti na prácu | na požiadanie zamestnávateľa - lekárske preventívne prehliadky vo vzťahu k práci u zamestnanca, ktorého zdravotnú spôsobilosť na prácu vyžaduje osobitný predpis (zákon č. 8/2009 Z. z.) |
Názov |
1. Požaduje sa, aby dodávateľ poskytoval službu v súlade s platnou legislatívou, najmä: |
- zákonom 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 124/2006"), |
- zákonom 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 355/2007"), |
- vyhláškou 208/2014 Z .z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť (ďalej len "vyhláška č. 208/2014"), |
- nariadením vlády SR č. 276/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci so zobrazovacími jednotkami. |
- Odborného usmernenia Ministerstva zdravotníctva SR o náplni lekárskych preventívnych prehliadok vo vzťahu k práci číslo S 06881-OZS-2016 zo dňa 29. 9. 2016 |
2. Požaduje sa platbu za službu realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, pričom: |
a) dodávateľ vystaví faktúru do 10 dní po ukončení kalendárneho mesiaca za predchádzajúci kalendárny mesiac, |
b) povinnou prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený protokol o poskytnutí služby obsahujúci popis výkonov pracovnej zdravotnej služby poskytnutých objednávateľovi v príslušnom kalendárnom mesiaci ako aj kópia e-mailu objednávateľa podľa písm. b) tejto časti. |
3. Požaduje sa do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupnú previerku u objednávateľa zameranú na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu pracovnej zdravotnej služby. |
4. Požaduje sa vykonať 1 x za 18 mesiacov audit spočívajúci v kontrole prevádzky objednávateľa zameranej na pracovné podmienky a faktory práce a pracovného prostredia (posúdenie zdravotného rizika z expozície faktorom práce a pracovného prostredia) |
5. Požaduje sa objednávateľovi písomne poskytovať informácie o skutočnostiach uvedených v § 4 vyhlášky č. 208/2014 , a to do 14 pracovných dní od ich zistenia. |
6. Požaduje sa vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľ vhodným spôsobom upozornil objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení dodávateľa v súvislosti s poskytovaním pracovnej zdravotnej služby. |
8. Požaduje sa zodpovedať za škodu, ktorá preukázateľne vznikla objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri poskytovaní pracovnej zdravotnej služby. |
9. Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke označenej heslom "Neotvárať - súťaž Pracovná zdravotná služba", na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: |
9.1 kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, |
9.2 zoznam poskytovaných služieb, ktorým dodávateľ preukazuje, že za predchádzajúce obdobie - minimálne 24 mesiacov nepretržite pravidelne vykonával službu k preukázateľnej spokojnosti odberateľa (objednávateľ požaduje zoznam podpísať štatutárnym orgánom dodávateľa alebo ním splnomocneným zástupcom), |
(za predchádzajúce 2 roky sa pre účely tejto zákazky považujú 2 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom pred dňom lehoty na predkladanie ponúk) |
9.3 zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby, ktorým dodávateľ preukazuje splnenie minimálnych požiadaviek kladených na odborníkov prac. zdrav. služby uvedených v § 7 vyhlášky č. 208/2014 (objednávateľ požaduje zoznam podpísať štatutárnym orgánom dodávateľa alebo ním splnomocneným zástupcom), |
(zoznam osôb podľa predchádzajúceho bodu musí obsahovať meno a priezvisko príslušného odborníka, zoznam/opis odbornej praxe - pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ), |
9.4 kópiu platného dokladu o najvyššom dosiahnutom stupni vzdelania každej osoby uvedenej v zozname podľa bodu 9.3 (dodávateľ uvedeným preukazuje splnenie minimálnych požiadaviek kladených na odborníkov pracovnej zdravotnej služby), |
9.5 zoznam zmlúv o plnení s osobami uvedenými v zozname podľa bodu 9.3, ktorým dodávateľ preukazuje právny vzťah k týmto osobám (objednávateľ požaduje zoznam podpísať štatutárnym orgánom dodávateľa alebo ním splnomocneným zástupcom), |
9.6 v zmysle bodu 8, požaduje sa predložiť Zmluvu o poistení za škodu, výška poistenia 200 000,00 € |
9.7 požaduje sa predložiť rozpis cien za vstupnú prehliadku za 1 zamestnanca. |
10. Miesto výkonu preventívnych lekárskych prehliadok požadujeme prednostne v mestskej časti Bratislava – Ružinov. |
11. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v časti osobitných požiadaviek na plnenie v rámci realizačného projektu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
12. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31. 12. 2019 alebo do vyčerpania finančného limitu alebo do zániku zákonnej povinnosti zabezpečovať pracovnú zdravotnú službu objednávateľom podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Vyčerpaním finančného limitu sa rozumie aj stav, kedy rozdiel finančného limitu zmluvy a celkovej ceny už zrealizovaných objednávok podľa tejto zmluvy neumožňuje objednávateľovi vystaviť objednávku v zmysle zmluvy. |
13. Ceny musia byť uvedené vrátane všetkých vedľajších nákladov. |
14. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu jednotlivých položiek do 5 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH. |
15. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Uvedené maximálne množstvá nie sú záväzné a slúžia len pre účely vyhodnotenia EKS. Skutočný odber jednotlivých služieb bude objednávaný na základe skutočných potrieb objednávateľa, nakoľko nie je možné určiť presný počet zamestnancov počas celého obdobia trvania zmluvy. |
Mlynské nivy 44/a, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.12.2019 23:59
1,00 celý predmet zákazky
5 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2017 08:52
15.12.2017 10:00
15.12.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2017 07:29 - Vstupná ponuka | 5 760,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2017 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: