• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2017 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2017 10:50

Detail zákazky Z201766267

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2017 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2017 10:50

Základné údaje

Z201766267

OF-152939

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3249706

Objednávateľ

686832

Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky

Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK

Dodávateľ

36488925

Balsam, s.r.o.

Slovenská 5, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovná zdravotná služba

Pracovná zdravotná služba, vstupné prehliadky

  • 85100000-0 - Zdravotnícke služby
  • 75122000-7 - Zdravotnícke služby verejnej správy
  • 85140000-2 - Rôzne zdravotnícke služby
  • 85147000-1 - Podnikové zdravotné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná zdravotná služba. Výkon minimálneho rozsahu pracovnej zdravotnej služby v rozsahu pre druhú kategóriu prác v zmysle prílohy č. 3b k zákonu č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov pozostávajúca z:
Funkcia
1. pravidelného zabezpečovania posúdenia zdravotného rizika z expozície faktorom práce a pracovného prostredia podľa § 30 ods. 1 písm. c)
2. posudzovania zdravotnej spôsobilosti zamestnancov na prácu (práca zo zobrazovacími jednotkami) v rozsahu určenom Nariadením vlády SR č. 276/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci so zobrazovacími jednotkami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vstupné prehliadky - Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti na prácu počet zamestnacov 30 240
Posúdenie zdravotného rizika z expozície faktorom práce a pracovného prostredia najmenej raz za 18 mesiacov počet výkonov 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonávať lekárske preventívne prehliadky vo vzťahu k práci na účel posudzovania zdravotnej spôsobilosti na prácu práca so zobrazovacími jednotkami v rozsahu Odborného usmernenia Ministerstva zdravotníctva SR o náplni lekárskych preventívnych prehliadok vo vzťahu k práci číslo S 06881-OZS-2016 zo dňa 29. 9. 2016
Vykonávať lekárske preventívne prehliadky vo vzťahu k práci na účel posudzovania zdravotnej spôsobilosti na prácu na požiadanie zamestnávateľa - lekárske preventívne prehliadky vo vzťahu k práci u zamestnanca, ktorého zdravotnú spôsobilosť na prácu vyžaduje osobitný predpis (zákon č. 8/2009 Z. z.)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa, aby dodávateľ poskytoval službu v súlade s platnou legislatívou, najmä:
- zákonom 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 124/2006"),
- zákonom 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 355/2007"),
- vyhláškou 208/2014 Z .z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť (ďalej len "vyhláška č. 208/2014"),
- nariadením vlády SR č. 276/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci so zobrazovacími jednotkami.
- Odborného usmernenia Ministerstva zdravotníctva SR o náplni lekárskych preventívnych prehliadok vo vzťahu k práci číslo S 06881-OZS-2016 zo dňa 29. 9. 2016
2. Požaduje sa platbu za službu realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, pričom:
a) dodávateľ vystaví faktúru do 10 dní po ukončení kalendárneho mesiaca za predchádzajúci kalendárny mesiac,
b) povinnou prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený protokol o poskytnutí služby obsahujúci popis výkonov pracovnej zdravotnej služby poskytnutých objednávateľovi v príslušnom kalendárnom mesiaci ako aj kópia e-mailu objednávateľa podľa písm. b) tejto časti.
3. Požaduje sa do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupnú previerku u objednávateľa zameranú na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu pracovnej zdravotnej služby.
4. Požaduje sa vykonať 1 x za 18 mesiacov audit spočívajúci v kontrole prevádzky objednávateľa zameranej na pracovné podmienky a faktory práce a pracovného prostredia (posúdenie zdravotného rizika z expozície faktorom práce a pracovného prostredia)
5. Požaduje sa objednávateľovi písomne poskytovať informácie o skutočnostiach uvedených v § 4 vyhlášky č. 208/2014 , a to do 14 pracovných dní od ich zistenia.
6. Požaduje sa vykonávať záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy prostredníctvom osôb, ktoré spĺňajú predpísané odborné predpoklady na ich výkon v súlade s platnými právnymi predpismi.
7. Požaduje sa, aby dodávateľ vhodným spôsobom upozornil objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení dodávateľa v súvislosti s poskytovaním pracovnej zdravotnej služby.
8. Požaduje sa zodpovedať za škodu, ktorá preukázateľne vznikla objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri poskytovaní pracovnej zdravotnej služby.
9. Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke označenej heslom "Neotvárať - súťaž Pracovná zdravotná služba", na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy:
9.1 kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky,
9.2 zoznam poskytovaných služieb, ktorým dodávateľ preukazuje, že za predchádzajúce obdobie - minimálne 24 mesiacov nepretržite pravidelne vykonával službu k preukázateľnej spokojnosti odberateľa (objednávateľ požaduje zoznam podpísať štatutárnym orgánom dodávateľa alebo ním splnomocneným zástupcom),
(za predchádzajúce 2 roky sa pre účely tejto zákazky považujú 2 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom pred dňom lehoty na predkladanie ponúk)
9.3 zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby, ktorým dodávateľ preukazuje splnenie minimálnych požiadaviek kladených na odborníkov prac. zdrav. služby uvedených v § 7 vyhlášky č. 208/2014 (objednávateľ požaduje zoznam podpísať štatutárnym orgánom dodávateľa alebo ním splnomocneným zástupcom),
(zoznam osôb podľa predchádzajúceho bodu musí obsahovať meno a priezvisko príslušného odborníka, zoznam/opis odbornej praxe - pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ),
9.4 kópiu platného dokladu o najvyššom dosiahnutom stupni vzdelania každej osoby uvedenej v zozname podľa bodu 9.3 (dodávateľ uvedeným preukazuje splnenie minimálnych požiadaviek kladených na odborníkov pracovnej zdravotnej služby),
9.5 zoznam zmlúv o plnení s osobami uvedenými v zozname podľa bodu 9.3, ktorým dodávateľ preukazuje právny vzťah k týmto osobám (objednávateľ požaduje zoznam podpísať štatutárnym orgánom dodávateľa alebo ním splnomocneným zástupcom),
9.6 v zmysle bodu 8, požaduje sa predložiť Zmluvu o poistení za škodu, výška poistenia 200 000,00 €
9.7 požaduje sa predložiť rozpis cien za vstupnú prehliadku za 1 zamestnanca.
10. Miesto výkonu preventívnych lekárskych prehliadok požadujeme prednostne v mestskej časti Bratislava – Ružinov.
11. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v časti osobitných požiadaviek na plnenie v rámci realizačného projektu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
12. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31. 12. 2019 alebo do vyčerpania finančného limitu alebo do zániku zákonnej povinnosti zabezpečovať pracovnú zdravotnú službu objednávateľom podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Vyčerpaním finančného limitu sa rozumie aj stav, kedy rozdiel finančného limitu zmluvy a celkovej ceny už zrealizovaných objednávok podľa tejto zmluvy neumožňuje objednávateľovi vystaviť objednávku v zmysle zmluvy.
13. Ceny musia byť uvedené vrátane všetkých vedľajších nákladov.
14. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu jednotlivých položiek do 5 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH.
15. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Uvedené maximálne množstvá nie sú záväzné a slúžia len pre účely vyhodnotenia EKS. Skutočný odber jednotlivých služieb bude objednávaný na základe skutočných potrieb objednávateľa, nakoľko nie je možné určiť presný počet zamestnancov počas celého obdobia trvania zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynské nivy 44/a, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2018 00:00 — 31.12.2019 23:59

1,00 celý predmet zákazky

5 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2017 08:52

15.12.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 172
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2017 07:29 - Vstupná ponuka 5 760,00 € Cena s DPH
15.12.2017 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 5 640,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS