00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
35955678
SOITRON, s.r.o.
Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK
IKT pre SŠF EÚ
Osobný počítač, Monitor, Notebook, Tlačiareň farebná, Tlačiareň čiernobiela, Multifunkčné zariadenie, Projektor, Projekčná plocha, Kompaktný digitálny fotoaparát, Digitálny diktafón, Pamäťový kľúč
Tovar, Služba
1. IKT pre SŠF EÚ
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre potreby objednávateľa za účelom obnovy jej stavu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Osobný počítač | ks | 130 | ||
2. Monitor | ks | 130 | ||
3. Notebook | ks | 14 | ||
4. Tlačiareň farebná | ks | 15 | ||
5. Tlačiareň čiernobiela | ks | 20 | ||
6. Multifunkčné zariadenie | ks | 4 | ||
7. Projektor | ks | 1 | ||
8. Projekčná plocha | ks | 1 | ||
9. Kompaktný digitálny fotoaparát | ks | 1 | ||
10. Digitálny diktafón | ks | 1 | ||
11. Pamäťový kľúč | ks | 20 | ||
12. Služby súvisiace s dodaním tovaru, najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, odstraňovanie vád počas záručnej doby | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Osobný počítač | |
Prevedenie | desktop, SFF alebo tower do výšky 45 cm |
Procesor | výkon CPU v teste Passmark CPU Mark min. 7200 bodov ku dňu predloženia štruktúrovaného rozpočtu zmluvnej ceny |
Operačná pamäť | min. 8 GB, voľný slot dostupný pre rozšírenie |
Pevný disk | min. 240 GB, SSD, rýchlosť min. 500 MB/s pri čítaní aj zápise |
Grafická karta | skóre v teste Passmark G3D Mark min. 900 bodov ku dňu predloženia štruktúrovaného rozpočtu zmluvnej ceny, pripojenie aspoň 2 monitorov |
Zvuková karta | Integrovaná HD zvuková karta a interný reproduktor, alebo ekvivalent |
Sieťová karta | min. integrovaný adaptér 100/1000 Mbps Ethernet, RJ45, podpora WoL |
Sloty a porty | aspoň 1x neobsadený PCIe x16, min. 6xUSB, z toho min. 2xUSB3.0 na prednom paneli, min. 2x DisplayPort, 1x DVI alebo VGA, výstup pre slúchadlá/reproduktor, vstup pre mikrofón, čítačka pamäťových kariet |
Optická mechanika | min. DVD +/- RW interná |
Vstupné zariadenia | USB klávesnica so slovenskými písmenami a oddelenou numerickou časťou, podpora znaku €, USB myš optický snímač, min. 2 tlačidlá, scroll koliesko |
Operačný systém | predinštalovaný operačný systém kompatibilný s multilicenčnou zmluvou Microsoft Enterprise Agreement, lokalizovaný do slovenského jazyka, podpora pripojenia do domény a podpora Group policy |
Ovládače | online dostupné ovládače pre všetky komponenty minimálne pre OS Windows 7 a Windows 10 |
Certifikát | EPEAT Gold alebo ekvivalent |
Iné | Ochrana BIOSu heslom |
Rozšírená záruka | min. 36 mesiacov, nástup na servis najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy, v mieste dodania |
2. Monitor | |
Rozmer obrazu | min. 23,8“ – max. 27" |
Technológia | LCD s podsvietením LED alebo ekvivalent, matný, IPS alebo ekvivalent |
Rozlíšenie | min. 1920 x 1080 @ 50 Hz |
Kontrastný pomer | min. 1000:1 |
odozva | max. 8ms GTG |
uhol pohľadu | min. 178° horizontálne / 178° vertikálne |
vstup | aspoň DisplayPort a VGA |
Certifikát | EPEAT Gold alebo ekvivalent |
Príslušenstvo | Prepojovací kábel DisplayPort, dĺžka min. 1,8m |
Rozšírená záruka | min. 36 mesiacov |
3. Notebook | |
Zobrazovacia jednotka | min. 13,3" – max. 14,5" Full HD matný, LED podsvietenie |
Procesor | Výkon CPU Skóre v teste Passmark CPU Mark min. 3900 bodov ku dňu predloženia štruktúrovaného rozpočtu zmluvnej ceny |
Operačná pamäť | min. 8 GB, aspoň jeden voľný slot dostupný pre rozšírenie |
Pevný disk | min. 240 GB, SSD, min. 500 MB/s pri čítaní aj zápise |
Optická mechanika | min. DVD +/- RW interná alebo externá |
Grafická karta | min. s podporou DirectX 11, pripojenie externého monitora cez VGA, DisplayPort a HDMI (natívne alebo pomocou redukcie dodanej ako príslušenstvo) |
Zvuková karta | min. Integrovaná HD zvuková karta a plnohodnotný interný reproduktor, vstup na mikrofón, výstup na reproduktory |
Sieťová karta | min. integrovaný adaptér 100/1000 Mbps Ethernet RJ45 a Integrovaný WiFi adaptér s podporou štandardu aspoň 802.11n 300 Mbps |
Ďalšie I/O porty | min. 2x USB 3.0, čítačka pamäťových kariet |
Batéria | výdrž min 3 hod. kancelárska práca |
Klávesnica | so slovenskými písmenami, zdvih kláves aspoň 2,0 mm |
Operačný systém | predinštalovaný operačný systém kompatibilný s multilicenčnou zmluvou Microsoft Enterprise Agreement, lokalizovaný do slovenského jazyka, podpora pripojenia do domény a podpora Group policy |
Ovládače | online dostupné ovládače pre všetky komponenty minimálne pre OS Windows 7 a Windows 10 |
Hmotnosť | max. 2,6 kg |
Príslušenstvo | taška s miestom min. na tento notebook a štandardne dodávaný napájací adaptér |
Certifikát | min EPEAT Gold alebo ekvivalent |
Rozšírená záruka | min. 36 mesiacov, nástup na servis najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy, v mieste dodania |
4. Tlačiareň farebná | |
Typ tlačiarne | farebná laserová/LED alebo ekvivalent |
Formát tlače | min. A4 |
Rýchlosť tlače | aspoň 18 strán za minútu čiernobielo, aspoň 18 strán za minútu farebne |
Kvalita tlače | min. 600 × 600 dpi |
Pamäť | min. 128 MB |
Mesačné zaťaženie | min. 10 000 strán/mesiac maximálne zaťaženie |
Vstupný zásobník | min. 150 listov |
Duplex | duplexná tlač s automatickým duplexným podávačom |
Rozhranie a pripojiteľnosť | aspoň USB 2.0 a 100 Mbps Ethernet RJ45, dodanie spolu s pripojovacími káblami dĺžky min. 1,8m |
5. Tlačiareň čiernobiela | |
Typ tlačiarne | čiernobiela laserová/LED alebo ekvivalent |
Formát tlače | min. A4 |
Rýchlosť tlače | min. 25 strán za minútu |
Kvalita tlače | min. 600 × 600 dpi |
Pamäť | min. 64 MB |
Mesačné zaťaženie | min. 8 000 strán/mesiac maximálne zaťaženie |
Vstupný zásobník | min. 250 listov, podávanie obálok |
Duplex | duplexná tlač s automatickým duplexným podávačom |
Rozhranie a pripojiteľnosť | aspoň USB 2.0 a 100 Mbps Ethernet RJ45, dodanie spolu s pripojovacími káblami dĺžky min. 1,8m |
6. Multifunkčné zariadenie | |
Podporované funkcie | min. tlačiareň, kopírka, skener |
Ovládacie rozhranie | min. dotykový panel |
Typ tlače | farebná laserová/LED alebo ekvivalent |
Formát tlače | min. A5-A3 |
Podporované váhy papiera | min. 60-250 g/m^2 |
Rýchlosť tlače a kopírovania | min. 35 strán A4 za minútu ČB aj farebne |
Výstup prvej strany tlače a kopírovania | max. 6 sekúnd čiernobielo, max. 8 sekúnd farebne |
Kvalita tlače | min. 1200 × 1200 dpi |
Pamäť | min. 1 GB |
Mesačné zaťaženie | Aspoň 10 000 strán/mesiac odporúčané zaťaženie, resp. 100 000 strán/mesiac maximálne zaťaženie podľa toho ktorý parameter výrobca udáva |
Vstupný zásobník | min. 2x500 listov pre vyžadované formáty papiera |
Duplex | duplexná tlač s automatickým duplexným podávačom |
Podporované OS | min. Windows 7, 8, 10 |
Kvalita skenovania | natívne aspoň 200 - 600 dpi |
Formát skenovania | JPEG, PDF |
Úložisko pre skener | min. USB kľúč, odoslanie e-mailom, SMB |
Rýchlosť skenovania | aspoň 50 strán A4 za minútu farebne pri 300 dpi |
Kapacita automatického podávača | aspoň 100 listov pre vyžadované formáty papiera |
Rozhranie a pripojiteľnosť | aspoň USB 2.0 a 1 Gbps Ethernet RJ45 pre tlač aj scanovanie, podpora TCP/IP, SMB, e-mail, správa cez HTTPS (TLS), dodanie spolu s pripojovacími káblami |
7. Projektor | |
Technológia zobrazenia | 3LCD alebo ekvivalent |
Svietivosť | min. 3000 ANSI lumenov |
Kontrast | min. 10000:1 |
Natívne rozlíšenie | min. 1280 x 800 |
Životnosť výbojky | min. 3000 hodín |
Projekčná vzdialenosť | max. 1m - tzv. "short throw" |
Projekčná veľkosť plátna | aspoň 60" v predpísanej projekčnej vzdialenosti |
Konektory | min. HDMI, D-SUB |
Príslušenstvo | min. nástenný držiak, interaktívne pero |
Funkcie | aspoň nasledujúce: automatická voľba vstupného signálu, možnosť permanentného zvislého prevrátenia obrazu (pre montáž na strop), diaľkové ovládanie, obraz bez lichobežníkového skreslenia |
8. Projekčná plocha | |
Veľkosť obrazu | min. 180 x 120 cm |
Vlastnosti | aspoň nasledujúce: pevne uchytenie na stenu, rovný povrch bez zvlnenia - vhodný pre projektory s ultrakrátkou projekčnou vzdialenosťou, popisovateľná whiteboard markerom, keramický povrch, |
* | montážny materiál. |
9. Kompaktný digitálny fotoaparát | |
Rozlíšenie snímača | min. 16 Mpx |
Veľkosť snímača | min. 1/2,3" |
Optický zoom | min. 5x |
Max. svetelnosť objektívu | aspoň f/3.2, alebo svetlejší |
Stabilizácia obrazu | áno, optická |
Displej | min. 2,5" |
Úložisko | min. pamäťové karty SD, SDHC alebo SDXC, kompatibilná pamäťová karta s kapacitou min. 4 GB súčasťou dodávky |
Výdrž batérie | min. 200 snímkov |
Príslušenstvo | min. USB pripojenie (kábel súčasťou dodávky), brašna alebo iný obal proti poškodeniu pri prenose, batéria a nabíjačka batérie súčasťou dodávky |
10. Digitálny diktafón | |
Spôsob zachytenia zvuku | stereo smerový mikrofón alebo ekvivalent |
Kvalita nahrávky | voliteľná, vhodná minimálne pre nahrávanie reči a pre nahrávanie stereo hudby |
Kapacita pre nahrávanie | aspoň 500 hod v kvalite postačuj. pre nahrávanie reči (tzn. zachytáva celé frekvenč. spektrum reči a kvalita takejto nahrávky sa podstat. neodlišuje od kvality rovnakej nahrávky s vyšším dát. tokom) |
Formát záznamu | aspoň MP3 |
Výdrž na batériu | aspoň 15 hodín v kvalite dostačujúcej pre nahrávanie reči |
Pripojenie | min. vstup pre mikrofón, výstup na slúchadlá, USB, slot na pam. kartu MicroSD |
Ďalšie vlastnosti | min. redukcia šumu |
Príslušenstvo | min. puzdro a slúchadlá |
11. Pamäťový kľúč | |
Kapacita | min. 32 GB |
Pripojenie | min. USB 3.0 |
Rýchlosť čítania | min. 100 MB/s |
Rýchlosť zápisu | min. 25 MB/s |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, umiestnenie tovaru v priestoroch objednávateľa, odstraňovanie vád počas záručnej doby v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy. |
2. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
4. V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký a od jedného výrobcu. Tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky s poradovým číslom 1. a 2. musí byť od jedného výrobcu. |
6. Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru; pre položky č.1 a č.3 - minimálne 36 mesiacov s nástupom na servis najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy, v mieste dodania; pre položku č. 2 – minimálne 36 mesiacov; pre položky č. 4 – 11. minimálne v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Pre položky č. 1 – 11 je dodávateľ povinný tovar odovzdať v mieste dodania tovaru uvedeného v bode 9. tohto článku na vlastné náklady a taktiež doručiť opravený, resp. vymenený tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady. |
7. Zmluvné strany si do jedného pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. |
8. Zmluvné strany sa dohodli na kompletnom dodaní tovaru najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
9. Miestom dodania tovaru je administratívna budova v Bratislave-mestská časť Dúbravka. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru do skladového priestoru v mieste dodania na prízemí budovy. |
II. CENA |
1. Cenová ponuka dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zákazky uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky ( ďalej tiež „zmluvná cena“ ). Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky je: súčin množstva jednotiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a jednotkových cien dodávateľa a následný súčet jednotlivých súčinov. |
3. Dodávateľ predloží do jedného pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zmluvy. K ich zmene môže dôjsť iba po predchádzajúcej písomnej dohode zmluvných strán, zmluvná cena však nesmie byť prekročená. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov ( ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“ ) a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
6. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
2. Dodávateľ doručí do jedného pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa typové označenie tovaru č. 1 – 11, podrobnú technickú špecifikáciu tovaru č. 1 – 11, a platné certifikáty tovarov č. 1, 2 a 3 - certifikát šetrnosti k životnému prostrediu. |
3. Nepredloženie požadovaných certifikátov a potvrdení v stanovenej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom, považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
IV. ZMLUVNÉ POKUTY |
1. Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500 eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje bod 3 čl. III a bod 1 čl. V osobitných požiadaviek na plnenie. |
2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
3. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy, nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy, predovšetkým bod 7 v Čl. I, bod 3 v Čl. II, bod 2 v Čl. III a bod 1 v Čl. VII. |
Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté. |
VI. FAKTURÁCIA |
1. Dodávateľ po riadnom dodaní predmetu zákazky bezodkladne vystaví faktúru a doručí ju v dvoch vyhotoveniach objednávateľovi. |
2. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
3. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
4. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z neuhradenej sumy za každý deň omeškania, najmenej však vo výške podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
VII. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi do jedného pracovného dňa od uzavretia zmluvy všetkých subdodávateľov, ktorí sa budú podieľať na dodaní predmetu zákazky v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia. |
VIII. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu alebo overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (Rozhodnutia o schválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok), pre Projekt v rámci Európskych štrukturálnych a investičných fondov EÚ, ktorý príkazca realizuje a v rámci ktorého získal nenávratný finančný príspevok zo strany poskytovateľa vrátane finančného krytia poskytnutého zo štátneho rozpočtu SR a zároveň sa zaväzuje oprávneným osobám poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) objednávateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a ním poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie. |
2. Dodávateľ berie na vedomie, že na túto zákazku sa vzťahujú osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ podľa čl. XV. VZP OPET. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
11.12.2017 08:00 — 11.01.2018 16:00
1,00 súbor
160 899,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2017 14:18
08.12.2017 14:30
08.12.2017 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2017 14:25 - Vstupná ponuka | 160 800,00 | € | Cena s DPH |
08.12.2017 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 699,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: