45737967
Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
46946411
skRASTer s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Reklamné a propagačné predmety s potlačou
Informačné a propagačné výrobky, propagačný materiál, reklamné predmety, propagačné predmety, reklamné a marketingové služby
Tovar, Služba
1. Reklamné a propagačné predmety s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Prezentácia, zviditeľnenie a propagácia prostredníctvom propagačných predmetov pre projekt |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
roll-up banner, 80x 200 cm, vrátane konštrukcie ( grafický návrh, tlač) | ks | 2 | ||
Stála informačná tabuľa,Kovová gravírovaná informačná tabuľa veľkosť 297 x 420 mm ( grafický návrh, zhotovenie a osadenie). | ks | 1 | ||
Bilboard,rozmer je 3000 mmx 1500 mm. Mala by byť vyrobená z trvácneho a vode vzdorného materiálu ( grafický návrh, zhotovenie a osadenie) | ks | 1 | ||
Letáky,Formát A4 zložený na polovicu. Farebná tlač, ( grafický návrh a tlač) | ks | 200 | ||
ekologická taška označená logom projektu | ks | 100 | ||
guličkové pero označené s logom projektu | ks | 100 | ||
USB kľúč min. 8GB označené s logom projektu | ks | 100 | ||
stolový kalendár na rok 2018 s logom projektu | ks | 100 | ||
blok A5 riadkový, 30-40 listov s logom projektu | ks | 100 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Logá, text na potlač, vzory budú dodávateľovi dodané a konkretizované kontaktnou osobou po uzatvorení zmluvy (mailová komunikácia) |
Dodávateľ dodá grafický návrh predmetu zákazky s potlačou do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače a vzorov od objednávateľa - na odsúhlasenie-mailovou komunikáciou. Objednávateľ do 24 hod. ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v tejto zmluve. |
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do 15 pracovných dní odo dňa odsúhlasenia grafického návrhu. Dodávka predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne na základe vystavenej písomnej objednávky ( aj mailom) zo strany objednávateľa predávajúcemu po dobu trvania projektu t.j. do 30.10.2018 |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu/preberacích protokolov podpísaného Objednávateľom. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Predmet zákazky bude financovaný zo drojov EÚ a čiastočne z vlastných zdrojov objednávateľa. Projekt: Creating the possibility of E-Radiology Cooperation between hospitals in Miskolc and Kráľovský Chlmec, ID: SKHU/1601/4.1/140, Project acronym: Teleradiology |
Predávajúci sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy , a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:a) Poskytovateľ a ním poverené osoby,b)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby,c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audít |
Úspešný uchádzač (dodávateľ) predloží verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) originály faktúry v troch vyhotoveniach; - faktúra musí obsahovať nasledovné údaje: - označenie úspešného uchádzača a verejného obstarávateľa(dodávateľa a odberateľa) - číslo faktúry - označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba poukázať - deň vystavenia , deň dodanie, deň splatnosti faktúry v súlade s vyššie uvedeným - názov zákazky - názov projektu v rámci ktorého je realizovaná zákazka - rozpis fakturovaných čiastok - pečiatka a podpis oprávnenej osoby úspešného uchádzača (dodávateľa). |
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
22.12.2017 14:01 — 30.10.2018 13:02
704,00 ks
2 666,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2017 13:05
18.12.2017 14:00
18.12.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2017 13:47 - Vstupná ponuka | 2 665,99 | € | Cena s DPH |
13.12.2017 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 665,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: