44102771
TT-IT, s.r.o.
Trhová 2, Trnava, 91701, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
Prenájom tlačového systému vrátane zariadení a súvisiacich služieb
tlačiarne, nájom, systém, centrálna tlač
Služba
1. Prenájom nasledujúcich zariadení na 48 mesiacov:
|
|
---|---|
Funkcia |
Typ 1: čiernobiela tlačiareň A4 - 29 ks |
Typ 2: čiernobiela multifunkcia A4 - 7 ks |
Typ 3: farebná multifunkcia A3 - 13 ks |
Typ 4: čiernobiela multifunkcia A3 s funkciou tzv. finišera - 1 ks |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Typ 1: Rozlíšenie tlače | DPI | 1200 | ||
Typ 1: Rýchlosť tlače | strany/min | 30 | ||
Typ 1: Pamäť | MB | 256 | ||
Typ 1: Duplexné funkcie | áno/nie | áno | ||
Typ 1: Konektivita | porty | USB, 100 BaseT | ||
-------- | ----- | ----- | ||
Typ 2: Rozlíšenie tlače | DPI | 1200 | ||
Typ 2: Rozlíšenie skenovania | DPI | 600 | ||
Typ 2: Rýchlosť tlače | strany/min | 30 | ||
Typ 2: Rýchlosť skenovania | strany/min | 40 | ||
TYp 2: Pamäť | GB | 1 | ||
Typ 2: Duplexné funkcie | áno/nie | tlač, kopírovanie, sken | ||
Konektivita | porty | 100 BaseT | ||
-------- | ----- | ----- | ||
Typ 3: Rozlíšenie tlače | DPI | 1200 | ||
Typ 3: Rozlíšenie skenovania | DPI | 600 | ||
Typ 3: Rýchlosť tlače A4 | strany/min | 30 | ||
Typ 3: Rýchlosť tlače A3 | strany/min | 15 | ||
Typ 3: Rýchlosť skenovania | strany/min | 50 | ||
Typ 3: Pamäť | GB | 1 | ||
Typ 3: Duplexné funkcie | áno/nie | duplex tlač, jednoprechodový duplex.sken | ||
Typ 3: Konektivita | porty | 100 BaseT | ||
-------- | ----- | ----- | ||
Typ 4: Rozlíšenie tlače | DPI | 1200 | ||
Typ 4: Rozlíšenie skenovania | DPI | 600 | ||
Typ 4: Rýchlosť tlače | strany/min | 40 | ||
Typ 4: Rýchlosť skenovania | strany/min | 80 | ||
Typ 4: Pamäť | GB | 2 | ||
Typ 4: Duplexné funkcie | áno/nie | duplex tlač, jednoprechodový duplex.sken | ||
Typ 4: Konektivita | porty | 100 BaseT | ||
Typ 4: Finišer - zošívanie, triedenia (oddeľovanie), skladanie | áno/nie | áno | ||
-------- | ----- | ----- |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyššie resp. lepšie parametre u jednotlivých zariadení sú akceptovateľné | |
Všetky zariadenia okrem Typ 1 požadujeme dodať s veľkokapacitnými zásobníkmi (najmenej 2000) na papier formátu A4 | |
Dodávka zariadení zahŕňa aj spotrebný materiál vrátane papieru, tonerov/atramentových náplní a náhradné diely pre zabezpečenie bezproblémovej a bezporuchovej prevádzky systému. Taktiež sa požaduje spotrebný materiál potrebný pre tzv. finišovacie úpravy. Dodávaný spotrebný materiál (tonery, náplne, náhradné diely) musí pochádzať priamo od výrobcu ponúkaných zariadení, nie je možné dodávať repasované alebo alternatívne produkty | |
Zabezpečenie dlhotrvajúcej archivácie a farbostálosti vyýtlačkov po dobu minimálne 30 rokov |
2. Predpokladaný objem tlače (kopírovania) po dobu 48 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
7.000.000 ČB strán, 650.000 farebných strán s predpokladaným rozložením medzi zariadenia: |
Typ 1: 17 % |
Typ 2: 24 % |
Typ 3: ČB 32 %, farba 100 % |
Typ 4: ČB 27 % |
3. Funkčné špecifikácie tlačového systému (softvéru):
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitorovanie všetkých tlačových úloh v rámci systému |
Štatistiky pre jednotlivých užívateľov, organizačné celky a celoplošne, vrátane funkcie automatického posielania štatistík emailami |
Možnosť zobrazenie aspoň prvej strany každej tlačovej úlohy zaslanej do systému |
Tlač, skenovanie, kopírovanie umožnené až po autentifikácii sa pomocou zamestnaneckej karty priamo na zariadení, okrem zariadení Typ 1 |
Funkcia "nasledovania tlačovej úlohy", t. z. tlačová úloha bude vytlačená na ľubovoľnej tlačiarni v rámci systému po autorizácii sa zamestnaneckou kartou |
Slovenská (alebo česká) jazyková podpora webového rozhrania, terminálu a aplikácií |
Zabezpečená tlač až po autorizácii používateľa na zariadení |
Možnosť zakázať/povoliť farebnú tlač na úrovni užívateľa |
Online komunikácia tlačového systému resp. zariadení nainštalovaných u obstarávateľa so systémom dodávateľa tak, aby bolo zabezpečené automatické notifikovanie o poruchách zariadení, resp. blížiaceho sa ukončenia životnosti jednotlivých komponentov/spotrebného materiálu |
4. Technické špecifikácie tlačového systému (softvéru):
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačový systém bude fungovať v rámci výpočtovej infraštruktúry obstarávateľa na OS Windows a to vrátane podpory režimu tzv. High Availability |
Automatické preberanie údajov o zamestnancoch z Active Domain/LDAP systému obstarávateľa , vrátane zaradenia do organizačných celkov a údajoch o emailových adresách |
Možnosť vytvárania lokálnych účtov v monitorovacom (riadiacom) SW |
Možnosť (pri skenovaní) pracovať s adresárom (emaily) celej organizácie a zasielanie skenovaných dokumentov na tieto adresy |
Emailové notifikácie o neštandardných stavoch zariadení (napr.: nedostatok papiera, zaseknutý papier, porucha, problémy so spotrebným materiálom, resp. iné) |
OCR licencie na 8 ks zariadení (resp. 5000 strán mesačne) |
Systémové licencie bez limitu na počet užívateľov a na počet zariadení zapojených do systému |
Autentifikácia zamestnancov na základe aktuálne používaných kariet (LF RFID proximity karty 125 kHz) |
5. Služby zahrnuté v nájme:
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka zariadení na 8 rôznych prevádzok v rámci mesta Trnavy, vrátane prepravy v budovách a prípadného vynesenia na určené poschodia (max. do výšky 3NP) |
Inštalácia a konfigurácia všetkých dodaných zariadení |
Inštalácia, konfigurácia tlačového systému, jeho napojenie na existujúce systémy (AD) |
Aktualizácie riadiaceho tlačového systému, resp. firmware tlačiarní, resp. ovládačov tlačiarní po dobu trvania kontraktu |
Zaškolenie administrátorov - základná údržba zariadení |
Zaškolenie administrátorov - obsluha tlačového systému |
Dodanie jednoduchých (max. 2 strany A4) manuálov na obsluhu jednotlivých zariadení v SK jazyku |
Objednávateľ zabezpečí prevádzkovanie zariadení v rozsahu: dokladanie papierov do zásobníkov, výmena tonerov/atramentových kaziet. Ostatné služby a servisné operácie budú zabezpečované dodávateľom a to najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia problému, resp. od obdržania automatickej notifikácie. |
Služby tiež zahŕňajú všetku prácu technika, dopravné náklady technika, dodanie náhradného zariadenia (s rovnakým alebo vyšším výkonom) v prípade opravy trvajúcej viac ako 2 dni a to bez nároku na separátne fakturovanie. |
Vrátane odvozu odpadových tonerových náplní na ekologickú likvidáciu |
Vrátane všetkých potrebných káblov - napájacie, patchkáble, prípadne USB káble |
6. Financovanie
|
|
---|---|
Funkcia |
Mesačné fakturovanie rozdelené do dvoch samostatných častí: |
1. časť mesačne fakturovanej sumy: fixná suma mesačne za všetky dodané zariadenia a licencie |
2. časť mesačne fakturovanej sumy: dynamická cena za vytlačenie/kopírovanie: ČB strana A4, farebná strana A4, ČB strana A3, farebná strana A3 |
Náklady za vytlačené strany budú fakturované na základe reálnej spotreby v predchádzajúcom mesiaci |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celú zazmluvnenú sumu za obdobie trvania zmluvy, nakoľko objem tlače a kopírovania je len predpokladaný. |
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť maximálny predpokladaný počet výtlačkov. |
Dodávateľ odovzdá do užívania kompletný systém (HW+SW) do 30 pracovných dní od podpisu zmluvy, resp. od udelenia prístupov k infraštruktúre. |
Predávajúci predloží do piatich (5) pracovných dní po uzavretí zmluvy rozpis ceny bez DPH a s DPH jedného čiernobieleho výtlačku A4/A3 a farebného výtlačku A4/A3 pri stanovenom predpokladanom množstve na jednotlivých typoch zariadení a tiež rozpis cien mesačných nájmov (fix) jednotlivých typov zariadení. |
Objednávateľ požaduje preukázať do doby piatich (5) pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody referencie na rovnaký predmet plnenia a to v súhrnnej minimálnej výške 75 tis. Eur. K jednotlivým referenciám uvedie za zmluvný subjekt obchodné meno, jeho sídlo, predmet zákazky (zmluvy), zmluvnú cenu, lehotu plnenia a kontaktnú osobu na overenie skutočností. |
Objednávateľ požaduje preukázať do doby piatich (5) pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody skutočnosť, že disponuje aspoň jedným (1) certifikovaným technickým pracovníkom na vykonávanie údržby ponúkaných typov zariadení , a tiež jedným (1) certifikovaným technickým pracovníkom na správu ponúkaného obslužného softvéru (systému). Potvrdenia musia pochádzať od výrobcu alebo distribútora zariadení/softvéru. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
20.12.2017 12:14 — 20.12.2021 12:15
1,00 kompletná dodávka
180 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2017 12:17
11.12.2017 12:15
11.12.2017 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2017 11:36 - Vstupná ponuka | 180 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.12.2017 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 168 789,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: