Z201766010
OF-146014
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Automatický imunohematologický analyzátor
hematologický analyzátor, analyzátor, hematológia
Tovar, Služba
1. Automatický imunohematologický analyzátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Plnoautomatický imunohematologický analyzátor určený pre malé a stredné imunohematologické laboratóriá a zariadenia transfúznej služby. Umožňujúci vykonávanie všetkých základných aj špeciálnych imunohematologických vyšetrení a možnosť úplnej automatizácie v imunohematologickom laboratóriu. |
• Určený na diagnostiku, flexibilné spektrum základných imunohematologických parametrov: kompletné vyšetrenie krvnej skupiny ABO a RhD, overenie krvnej skupiny ABO a RhD, vyšetrenie Rh a Kell fenotypu erytrocytov, skríning/identifikácia antierytrocytových protilátok, vyšetrenie D weak, test kompatibility, maximálne do 20 min. priamy antiglobulinový test, vyšetrenie krvných skupín (ABO+Rh) v rôznych konfiguráciách , skríning tepelných antierytrocytových protilátok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Automatický imunohematologický analyzátor | ks | 1 | ||
Výkon prístroja: • kapacita pacientských vzoriek | počet | 18 | ||
• kapacita reagencií | počet | 16 | ||
• výkon: ABO + Rh | min. | 25 | ||
• skríning antiery protilátok | min. | 25 | ||
Veľkosť monitora | " | 19 | ||
Napájanie | V/Hz | 230/50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Metóda spracovania vzoriek: stĺpcová aglutinácia | stĺpcová aglutinácia |
Automatický imunohematologický analyzátor | autonómne pracujúci analyzátor systémom „ walk – away“ , bez potreby obsluhy pri práci |
- | funkcia „ STATIM“ - možnosť označenia prednostnej vzorky alebo skupiny vzoriek pre prioritné vyšetrenie, možnosť prístupu kedykoľvek počas chodu prístroja |
- | možnosť zadávania nových vzoriek a požiadaviek |
- | nezávislosť počtu vyšetrení zo vzoriek aj pri izbovej teplote až do 37 °C |
- | identifikácia vzoriek čítačkou čiarkového kódu ( integrovaná do zariadenia) |
- | denná kontrola kvality diagnostiky |
- | automatická kontrola množstva diagnostík a materiálov pre zadané testy |
- | alarm/upozornenie potreby doplnenia, regenerácie a spotrebného materiálu |
- | možnosť doplnenia reagencií a vyprázdňovania odpadov aj počas cyklu zariadenia |
- | kontinuálny prístup k výsledkom a parametrom vyšetrenia |
- | editácia výsledkov do LIS |
- | obojstranná komunikácia s LIS |
- | archivácia výsledkov |
- | možnosť vzdialenej správy |
- | opätovné použitie zariadenia, vloženie vzoriek, bez potreby premývania a dekontaminácie prístroja alebo s jednoducho vykonateľnou dekontamináciou |
Integrované súčasti analyzátora: | inkubátor a centrifúga s automatickým vkladaním a vykladaním |
- | reader na princípe farebnej CCD kamery |
príslušenstvo: | PC , minimálne Intel Core 2 Duo, HDD 250GB, RAM 4GB alebo ekvivalent |
- | Monitor LCD alebo TFT nie CRT |
- | čítačka čiarkových kódov |
- | laserová tlačiareň minimálne č/b |
Režim vyšetrovania: | batch (po dávkach) |
- | random (po jednotlivých pacientoch) |
- | statim (možnosť prístupu kedykoľvek počas chodu prístroja) |
Charakteristika vyšetrovaných vzoriek, použitých skúmaviek a reagencií: | načítavanie vzoriek a reagencií s využitím čiarového kódu |
- | meranie hladiny a spotreby reagencií, zobrazenie počtu testov z vložené reagencie |
- | detekcia zrazeniny vo vzorke |
- | detekcia uzatvorených vzoriek a reagencií |
- | rôzne typy konvenčne používaných skúmaviek |
Názov |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy . |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja, vyloženia tovaru do určených priestorov a uvedenie do prevádzky |
- Predávajúci sa zaväzuje, že nebude postupovať svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. |
- Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho, budú podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy /vzorky/, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska. |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Názov | Upresnenie |
záručná doba | minimálne 24 mesiacov |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
11.12.2017 12:16 — 26.01.2018 15:00
1,00 ks
28 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2017 12:18
07.12.2017 14:00
07.12.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2017 13:25 - Vstupná ponuka | 28 900,00 | € | Cena bez DPH |
07.12.2017 13:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: