00309974
Mesto Senica
Štefánikova 1408/56, Senica , 90525, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Papierové stravné poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Papierové stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s min. 25 stravovacími zariadeniami v okrese Senica |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EURO | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok v hodnote 4,00 € od 01.01.2018 | ks | 36 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa - kuriérnou službou do 48 hodín od podania objednávky. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta . |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % . Je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach na základe jednotlivých objednávok mesačne , kde bude zadaný presný počet stravných poukážok. |
Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra, splatnosť faktúry 30 dní od doručenia objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v požadovanej vyššej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo odobraných stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobrané množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
Názov | Upresnenie |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 30 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | 1x mesačne formou objednávky objednávateľa |
Doba platnosti zmluvy | od 01.1.2018 - do 31.12.2018 |
Názov položky
Papierové stravné poukážky
Papierové stravné poukážky
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.” Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009
Štefánikova 1408/56, 905 25 Senica , Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2018 09:00 — 31.12.2018 09:00
36 000,00 ks
144 720,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2017 09:56
07.12.2017 12:00
07.12.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2017 10:18 - Vstupná ponuka | 144 720,00 | € | Cena s DPH |
06.12.2017 16:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 144 718,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: