17331927
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK
31361552
ANASOFT APR s.r.o.
Mlynská dolina 41, Bratislava, 81102, SVK
Zabezpečenie servisnej starostlivosti o prostriedky IT
PC, IT, servis, server
Služba
1. Zabezpečenie servisnej starostlivosti o prostriedky IT
|
|
---|---|
Funkcia |
A. Servisná starostlivosť pozostáva z pravidelnej údržby a zabezpečenia servisných zásahov v prípade výskytu poruchy na nasledovnom súbore výpočtovej techniky, programového vybavenia a služieb: |
A.1 1 ks súborový (file) server a doménový radič vrátane OS MS Windows Server 2008 R2 Standard v Bratislave. |
A.2 1 ks poštový (e-mail) server vrátane OS MS Windows Server 2008 R2 Standard a MS Exchange 2010 Server Standar v Bratislave. |
A.3 1 ks proxy server v Bratislave, 1 ks proxy server Debian GNU/Linux v Bratislave. |
A.4 UPS zdroj záložného napájania el. energie s manažment kartou zálohujúci súborový a poštový server (power backup) v Bratislave. |
A.5 7 ks súborových (file) serverov a replikovaných doménových radičov vrátane OS MS Windows Server 2008 R2 Standard + zálohovanie, ak je dostupné médium – externý ukladací priestor; na ostatných strediskách Objednávateľa mimo Bratislavy. |
A.6 Podpora služieb Internet Service Providera (Govnet) a poskytovateľa dátových liniek pre WAN (VPN). |
A.7 antivírový software ESET Mail Security pre MS Exchange Server prevádzkovaný na poštovom serveri MS Exchange a ESETEndpoint Antivirus prevádzkovaný na File serveri (DC) v Bratislave (nie klientské stanice). |
A.8 Zálohovanie na ústredí v Bratislave na dostupné médium. Dostupným médiom môže byť vhodná pásková mechanika s dostatočným množstvom zálohovacích pások alebo externý pevný disk s dostatočnou kapacitou. |
B. Rozsah činnosti pravidelnej údržby - Dodávateľ ju vykonáva vždy 1-krát za mesiac priamo na ústredí Objednávateľa v Bratislave (pre servery ústredia) a prostredníctvom vzdialeného prístupu na strediskách Objednávateľa mimo Bratislavy s nasledovnými činnosťami : |
B.1 kontrola nastavenia automatickej aktualizácie dátových súborov k antivírusovému softwaru, respektíve manuálna aktualizácia najnovších/aktuálnych dátových súborov k legálne nadobudnutým a nainštalovaným verziám antivírusových programov na všetkých serveroch a ich nastavenie podľa potreby. |
B.2 antivírové prehliadky podľa potreby a prípadné odvírenie na všetkých serveroch, ku ktorým má Objednávateľ legálne nadobudnuté a nainštalované antivírové programy. Pri antivírovej prehliadke alebo odvírení budú vždy použité najaktuálnejšie dostupné dátové súbory ku konkrétnej verzii AV programu. |
B.3 defragmentácia a ošetrenie chybných sektorov pevných diskov počítačov v prípade potreby. |
B.4 optimalizácia a vytvorenie dostatočného miesta na diskoch v serveroch (vymazanie nepotrebných systémových súborov, presun/archivácia iných súborov) a ďalšie úkony vedúce k zabezpečeniu čo najlepšieho stavu a výkonu serverov Objednávateľa. |
B.5 údržba a administrácia serverov Objednávateľa (inštalácia service packov, nastavenie zdieľania sieťových diskov, adresárov, tlačiarní a definovanie prístupových práv užívateľov, a pod.). |
B.6 kontrola funkčnosti aplikácií, ktoré zabezpečujú prevádzku vnútornej počítačovej siete Objednávateľa, najmä aplikačných služieb Windows, DNS, DHCP, Exchange Mail Server. |
B.7 kontrola záložných zdrojov UPS zálohujúcich servery Objednávateľa a stav batérií podľa informácií monitorovacieho softwaru. |
B.8 kontrola dátového spojenia k poskytovateľovi Internetových služieb (www, e-mail) a kontrola zaplnenia proxy cache a mail servera, v prípade potreby vymazanie/archivácia starých mailov so súhlasom zodpovednej osoby Objednávateľa. |
B.9 kontrola nastavenia a funkčnosti automatického zálohovania na dostupné zálohovacie médium (páska, HDD), overenie vykonania poslednej zálohy, prípadne zmena nastavenia podľa požiadaviek Objednávateľa. |
B.10 vytvorenie, vedenie a manažment IT dokumentácie. |
B.11 poradenská a konzultačná činnosť súvisiaca s predmetom zmluvy v rozsahu min. 6 hodín mesačne. |
C. Rozsah činnosti servisných zásahov Dodávateľa : |
C.1 servisný zásah je akýkoľvek výjazd servisného technika k Objednávateľovi na ústredie v Bratislave alebo servisný zásah prostredníctvom zabezpečeného vzdialeného prístupu na ústredí v Bratislave a ostatných strediskách Objednávateľa mimo Bratislavy. |
C.2 servisný zásah sa týka súboru výpočtovej techniky, programového vybavenia a služieb podľa A.1 až A.8 za účelom odstránenia vzniknutej poruchy na zariadeniach alebo programovom vybavení Objednávateľa a odstránenie samotnej príčiny vzinku poruchy. |
C.3 v prípade poruchy hardvérového komponentu v záruke zabezpečuje Dodávateľ servisnej starostlivosti jeho záručnú opravu v autorizovanom servise. |
C.4 náklady na pozáručnú opravu chybného komponentu hradí v plnej výške Objednávateľ. Výber dodávateľa pozáručnej opravy realizuje Objednávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Miesta plnenia zmluvy - strediská Objednávateľa | Bratislava, Trnava, Trenčín, Nitra, Žilina, Banská Bystrica, Prešov, Košice. |
Čas výkonu servisnej starostlivosti | pracovné dni 8:00 hod. - 16:30 hod. |
Garantované reakčné doby servisnej starostlivosti | do 6 hod. v rámci časového pokrytia - servis v Bratislave (na mieste/on-site alebo vzdialene). |
Garantované reakčné doby servisnej starostlivosti | do 6 hod. v rámci časového pokrytia - servis v mestách mimo Bratislavy (vzdialene). |
Formy nahlasovania porúch a požiadaviek objednávateľa | helpdesk/hotline, emailom a telefonicky. |
Orientačný objem servisných zásahov za predchádzajúce obdobie (informačný údaj - neslúži ako hodnota objemu servisných zásahov počas platnosti rámcovej dohody zákazky) | priemerne cca 130 hodín ročne. |
Názov |
a. Paušálna cena za servisnú starostlivosť sa riadi ustanoveniami čl. X OPET VZP zahŕňa najmä : |
a.1. pravidelnú údržbu 1x mesačne na mieste na serveroch ústredia Objednávateľa v Bratislave a vzdialene na serveroch ostatných krajských stredísk Objednávateľa. |
a.2 neobmedzený počet hodín na zabezpečenie servisných zásahov v prípade výskytu poruchy na mieste na serveroch ústredia Objednávateľa v Bratislave a vzdialene na serveroch ostatných krajských stredísk Objednávateľa. |
a.3 dopravné náklady pri výkone servisnej starostlivosti v Bratislave. |
Paušálna cena sa bude vyplácať na základe faktúr Dodávateľa v rovnomernej alikvótnej čiastke v mesačných intervaloch. |
Dodávateľ musí akceptovať ustanovenie o ochrane osobných údajov a mlčanlivosti podľa platnej legislatívy. |
Dodávateľ musí byť Microsoft Certified Partner a skúsenosti musí preukázať referenciami v úhrnnej hodnote predpokladanej hodnoty zákazky (maximálna výška zdrojov). |
Dodávateľ musí mať zavedený systém riadenia kvality a certifikát podľa ISO 9001:2008 alebo ISO 9001:2015. |
Dodávateľ musí mať zavedený systém riadenia informačnej bezpečnosti a certifikát podľa ISO 27001:2005. |
Prievozská 32, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.12.2018 23:59
12,00 mesiac
10 080,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2017 09:34
11.12.2017 10:00
11.12.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2017 09:58 - Vstupná ponuka | 10 080,00 | € | Cena s DPH |
11.12.2017 00:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 936,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: