00691844
Centrum sociálnych služieb v Poprade
Komenského 3454/12, Poprad, 05801, SVK
46964690
Meditech SK, s.r.o.
Okružná 152/50, Čadca, 02204, SVK
Kardiokreslá
kreslo
Tovar, Služba
1. Kreslá
|
|
---|---|
Funkcia |
Relaxačné kardiokreslá |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kreslo Softkomfort 01 | ks | 22 | ||
1.2 Nosnosť kresla | kg | 150 | ||
1.3 Výška kresla | mm | 1130 | ||
1.4 Šírka kresla | mm | 700 | ||
1.5 Výška sedáka | mm | 470 | ||
2. Kreslo Softkomfort 02 | ks | 7 | ||
2.1 Nosnosť kresla | kg | 150 | ||
2.2 Šírka kresla | mm | 700 | ||
2.3 Rozsah výšky kresla podľa napolohovania | mm | 980 až 1130 | ||
2.4 Rozsah hĺbky kresla podľa napolohovania | mm | 720 až 1320 | ||
2.5 Výška sedáka | mm | 470 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Pevná konštrukcia | z ohýbaného bukového masívu lepeného infračervenou technológiou |
1.2 Čalúnenie zo samozhášajúcej PUR peny | antidekubitná úprava sedáka |
1.3 Sedák impregnovaný | nenasiakavá úprava |
1.4 Oddelený sedák a operadlo | medzera zabraňuje vzájomnému znečisteniu |
1.5 Čalúnenie kvalitnou poťahovou látkou | snímateľný poťah |
1.6 Poťah antialergický a antibakteriálny | predložiť certifikát v slovenskom jazyku alebo úradnom preklade |
1.7 Snímateľný poťah | so suchým zipsom a zipsom |
1.8 Poťah odtieň Panama 100 | Martindale 100 000 |
1.8 Operadlo | typ Classic |
2.1 Pevná konštrukcia | z ohýbaného bukového masívu lepeného infračervenou technológiou |
2.2 Čalúnenie zo samozhášajúcej PUR peny | antidekubitná úprava sedáka |
2.3 Sedák impregnovaný | nenasiakavá úprava |
2.4 Oddelený sedák a operadlo | medzera zabraňuje vzájomnému znečisteniu |
2.5 Čalúnenie kvalitnou poťahovou látkou | snímateľný poťah |
2.6 Snímateľný poťah | so suchým zipsom a zipsom |
2.7 Poťah antibakteriálny a antialergický | predložiť certifikát v slovenskom jazyku alebo úradnom preklade |
2.8 Poťah odtieň Karagan 1482 | Martindale 80 000 |
2.9 Operadlo | typ Comfort |
2.10 ľahké polohovanie chrbtovej časti | pomocou plynovej pružiny |
2.11 Ovládanie polohovania na oboch stranách kresla | zo strany klienta aj zo strany obsluhy |
2.12 Materiál poťahu | 95 % PES, 3% Ba a 2 % PP |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, originálne zabalený. |
Požaduje sa do 48 hodín od uzavretia zmluvy doložiť certifikát dodávateľa vybavenia pre zdravotníctvo alebo ošetrovateľstvo. |
Požaduje sa do 48 hodín od uzavretia zmluvy doložiť potvrdenie, že dodávateľ je certifikovaný výrobcom. |
Požaduje sa do 48 hodín od uzavretia zmluvy predložiť doklad o pridelení ochrannej známky výrobku. |
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť vzorky položiek č. 1 a 2. vrátane certifikátu poťahu, potvrdzujúci antialergickosť a antibakteriálnosť. Samotné plnenie nastane, až po odsúhlasení vzoriek kontaktnou osobou objednávateľa. Certfikát poťahu musí byť v slovenskom jazyku alebo v úradnom preklade do slovenského jazyka. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dokumenty a vzorky predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (emailom), či predložené dokumenty a vzorky preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v zmluve. |
V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s Technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie. |
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom. |
Kontaktná osoba objednávateľa je oprávnená pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletného tovaru, neprevziať tovar. |
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy so zadaním negatívnej referencie. |
Zmluvná pokuta za nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie vzoriek a tovaru podľa popisu a špecifikácií je vo výške 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa do 10 pracovných dní. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením osobitných požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ poskytne záruku 36 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. Pri uplatnení vady v záručnej dobe je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní sa na vlastné náklady dostaviť do sídla objednávateľa za účelom odstránenia vady. |
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ musí byť k dátumu uzavretia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 3454/12, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
13.12.2017 08:31 — 15.12.2017 08:32
1,00 zákazka
14 738,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2017 08:55
05.12.2017 15:00
06.12.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2017 09:06 - Vstupná ponuka | 14 737,99 | € | Cena s DPH |
01.12.2017 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 737,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: