00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
46997458
Norbert Hrab - HB INTERIERS SLOVAKIA
Banková 405/6, Biel, 07641, SVK
Kancelársky nábytok (policová závesná skrinka a skrinka pod umývadlo)
nábytok, skrinka, policová skrinka
Tovar
1. Kancelársky nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nového, nepoužívaného kancelárskeho nábytku vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2.Policová závesná skrinka do kancelárie, zhotovená na mieru, s posuvnými dverami, policami, na uskladnenie kníh a rôznych písomností. Skrinka pod umývadlo. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Policová závesná skrinka | ks | 1 | ||
2. Skrinka pod umývadlo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požadované technické parametre na policovú závesnú skrinku: | |
1.1. dvere | 2 dverí ( budú mať štetiny na zabránenie tvrdých nárazov) o rozmere (110mm x 110mm) v hliníkovom ráme bez zamykania, ohranenie ABS hranou |
1.2. farba | buk |
1.3. rozmery | (š x v x h): 2200mm x 1100mm x 350 mm |
1.4.Popis vnútorného rozdelenia skrine | Vnútro zvislo rozdelené na 2 časti. Priestor vyplnia police (2 police v jednej časti).Rozloženie políc sa dohodne pri zameraní. Predpokladaná záťaž na jednu policu min. 30 kg. |
1.5. počet políc | 4 ks (1100x260xhrúbku určí dodávateľ); Hrúbku police určí dodávateľ podľa požadovanej nosnosti. |
1.6. chrbát skrine | materiál určí dodávateľ podľa spôsobu uchytenia. |
1.7. Vonkajší popis skrine | Skrinka bude zavesená na stene. Hrúbka priečky je 19 cm. |
2. Požadované technické parametre na skrinku pod umývadlo: | |
2.1. farba | buk ( ostatné prevedenie sa dohodne pri zameraní) |
2.2. materiál | vodeodolný |
2.3. rozmery | (š x v x h): 450mm x 820mm x 350 mm, 2 dverí. 1 polica – upravená kvôli sifónu |
3. Objednávateľ pripúšťa odchýlku v uvedených rozmeroch max. ± 2 cm. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. vyobrazenie a technické parametre ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky v takej podobe, aby bolo možné posúdiť ich splnenie, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Dodanie tovaru sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
7. Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
8. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
9. Dodávateľ doloží záručný list na materiál a prácu. Minimálna záručná doba na materiál: 8 rokov |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Štefánikova ul.č.67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
15.01.2018 08:00 — 28.02.2018 15:00
1,00 súbor
800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2017 14:23
07.12.2017 09:00
07.12.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2017 20:02 - Vstupná ponuka | 780,00 | € | Cena s DPH |
04.12.2017 20:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 780,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: