• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2017 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2017 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2017 10:15

Detail zákazky Z201765050

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2017 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2017 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2017 10:15

Základné údaje

Z201765050

OF-150127

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3234481

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

35787414

TREND SLOVAKIA, s.r.o.

Rumančeková 28, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný autorizovaný servis klimatizačných zariadení

servis, klimatizačné zariadenia, oprava, náhradné diely

  • 50730000-1 - Opravy a údržba chladiacich zostáv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný autorizovaný servis klimatizačných zariadení
Funkcia
Predmetom zákazky je pozáručný autorizovaný servis klimatizačných zariadení (ďalej len "KZ") v prevádzkovaných objektoch objednávateľa na území Slovenskej republiky v rozsahu:
1. servis na zavolanie, ktorý zahŕňa opravu, odstraňovanie porúch, výmenu náhradných dielov a spotrebného materiálu a uvedenie nefunkčného KZ do prevádzky,
2. servisná profylaktická prehliadka - zameraná na diagnostiku KZ,
3. vykonávanie tlakových skúšok KZ,
4. vedenie elektronickej evidencie k vykonaným tlakovým skúškam KZ,
5. dodávka náhradných dielov a spotrebného materiálu (potrebných na vykonanie servisu na zavolanie) - na základe požiadavky objednávateľa.
Súčasťou predmetu zmluvy je aj likvidácia odpadu, doprava a iné služby súvisiace s poskytovaním predmetu zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MIESTA PLNENIA počet 30
1. SERVIS NA ZAVOLANIE: - -
a) kancelárske KZ uvedené v bode 6. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú bez označenia * hod. 300
b) KZ na výpočtových sálach uvedené v bode 6. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú označené * hod. 100
2. SERVISNÁ PROFYLAKTICKÁ PREHLIADKA: - -
a) servisná profylaktická prehliadka KZ s výkonom chladenia do 5 kW ks 40
b) servisná profylaktická prehliadka KZ s výkonom chladenia od 5 kW do 20 kW ks 20
c) servisná profylaktická prehliadka KZ s výkonom chladenia nad 20 kW ks 30
3. VYKONÁVANIE TLAKOVÝCH SKÚŠOK KZ: - -
a) tlaková skúška KZ do 30 kg náplne ks 84
b) tlaková skúška KZ nad 30 kg náplne ks 12
4. VEDENIE ELEKTRONICKEJ EVIDENCIE K VYKONANÝM TLAKOVÝM SKÚŠKAM ks 96
5. DODÁVKA NÁHRADNÝCH DIELOV A SPOTREBNÉHO MATERIÁLU (potrebných na vykonanie servisu na zavolanie) - na základe požiadavky objednávateľa: - -
Mitsubishi PUHY-P600YGM-A: ventilátor ks 2
Mitsubishi PUHY-P600YGM-A: kompresor ks 2
Mitsubishi PKFY - P25: vzduchový filter ks 120
Mitsubishi PUHY-P450YGM-A: ventilátor ks 2
Mitsubishi PUHY-P450YGM-A: kompresor ks 2
Mitsubishi PUHZ RP 250YHA: ventilátor ks 4
Mitsubishi PUHZ RP 250YHA: kompresor ks 3
Mitsubishi PUHY-P200YHM-A: ventilátor ks 4
Mitsubishi PUHY-P200YHM-A: kompresor ks 3
Mitsubishi MXZ-4A80: ventilátor ks 2
Mitsubishi MXZ-4A80: kompresor ks 2
Mitsubishi MSZ - GE35: vzduchový filter ks 2
Mitsubishi PUMY-P140YHM-A: ventilátor ks 4
Mitsubishi PUMY-P140YHM-A: kompresor ks 2
Mitsubishi PKFY - P20 VBM-E: vzduchov filter ks 30
Mitsubishi PU P4YGAA: ventilátor ks 2
Mitsubishi PU P4YGAA: kompresor ks 2
Mitsubishi PCA - RP 2GA: vzduchový filter ks 4
Mitsubishi PCA - RP 2GA: ventilátor ks 4
Mitsubishi MUX - 4A73: ventilátor ks 2
Mitsubishi MUX - 4A73: kompresor ks 2
Mitsubishi MSZ-GC22VA: vzduchový filter ks 6
Mitsubishi MSZ-GC22VA: ventilátor ks 4
Hitachi RAS 4AGE5-FL: ventilátor ks 4
Hitachi RAS 4AGE5-FL: kompresor ks 4
Hitachi RCI 4AQ5: vzduchový filter ks 4
Hitachi RAS 5AQE5-L: ventilátor ks 6
Hitachi RAS 5AQE5-L: kompresor ks 5
6. POČET A TYP KZ, Z TOHO: ks 579
Mitsubishi PUHY-P600YGM-A: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi PKFY - P25: vnútorná jednotka ks 49
Mitsubishi PKFY - P25 VBM-E: vnútorná jednotka ks 55
Mitsubishi PUHY-P450YGM-A: vonkajšia jednotka ks 1
*Mitsubishi PUHZ RP 250YHA: vonkajšia jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 2
*Mitsubishi PCA - RP 125: vnútorná jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 11
Mitsubishi PU - P 125YHA: vonkajšia jednotka ks 2
*Mitsubishi PUH - P 100 YMA: vonkajšia jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 2
Mitsubishi PUHY-P200YHM-A: vonkajšia jednotka ks 2
Mitsubishi MXZ-4A80: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MSZ - GE35: vnútorná jednotka ks 1
Mitsubishi PUMY-P140YHM-A: vonkajšia jednotka ks 2
Mitsubishi PKFY - P20 VBM-E: vnútorná jednotka ks 18
*Mitsubishi PUD-P250YMF-C: vonkajšia jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 2
*Mitsubishi PFD-P250 VM-A: vnútorná jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 2
Mitsubishi PU P4YGAA: vonkajšia jednotka ks 2
Mitsubishi PCA - RP 2GA: vnútorná jednotka ks 3
Mitsubishi MUX - 4A73: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MSZ - GE25: vnútorná jednotka ks 3
*Mitsubishi PUH-P6YGAA: vonkajšia jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 2
*Mitsubishi PSA-RP.GA: vnútorná jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 2
*Mitsubishi PU -2YGAA: vonkajšia jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 1
*Mitsubishi PCA-RP2GA: vnútorná jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 1
Mitsubishi PUHY -HP350YHM-A: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi PUHY -HP250YHM-A: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MXZ-5A100VA-1: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MSZ-GC22VA: vnútorná jednotka ks 4
*Hiross vonkajšia ventilačná jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 7
*Hiross 8LUA: vnútorná jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 3
*Hiross 6LUA: vnútorná jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 4
Hitachi RCI 4AQ5: vnútorná jednotka ks 10
Hitachi RAS 4AGE5-FL: vonkajšia jednotka ks 4
Hitachi RCP 3AQ5-5: vnútorná jednotka ks 2
Hitachi RAS 3AQE5: vonkajšia jednotka ks 2
Hitachi RAS 4AQE5-FL: vonkajšia jednotka ks 2
Hitachi RCI 3AQ5E: vnútorná jednotka ks 2
Hitachi RAS 3AQE5-FL: vonkajšia jednotka ks 2
Hitachi RAS 5182C: vnútorná jednotka ks 1
Hitachi RAC 5182CV: vonkajšia jednotka ks 1
Hitachi RAS 24C1: vnútorná jednotka ks 1
Hitachi RAC 24CV1: vonkajšia jednotka ks 1
Hitachi RAS 4AQES-FL: vonkajšia jednotka ks 4
Hitachi RCI 5AQ5: vnútorná jednotka ks 5
Hitachi RAS 5AQE5-L: vonkajšia jednotka ks 5
Hitachi RAS 2253GUX: vnútorná jednotka ks 1
Hitachi RAC 2259G: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MXZ-4A71VA: vonkajšia jednotka ks 2
Mitsubishi MSC-C12SV: vnútorná jednotka ks 2
Mitsubishi MSZ-GC25VA: vnútorná jednotka ks 12
Mitsubishi MUX-A-19WV: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MSC-GA20VA: vnútorná jednotka ks 1
Mitsubishi MXZ-3A54VA: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MXZ-5A100VA: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MSZ-GC25VA: vnútorná jednotka ks 12
Mitsubishi MXZ 2A52VA: vonkajšia jednotka ks 2
Mitsubishi MXZ -3A54VA: vnútorná jednotka ks 1
Mitsubishi MU-A18WV: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MS-A18WV: vnútorná jednotka ks 1
Mitsubishi MSC-CO9SV: vnútorná jednotka ks 1
Mitsubishi MSC-CO9TV: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MUZ GC25VA: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MXZ-2A40VA: vonkajšia jednotka ks 2
Mitsubishi MUZ GC35VA: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MSZ GC35VA: vnútorná jednotka ks 1
*LG - UU43W: vonkajšia jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 2
*LG UVNH42GLLA2: vnútorná jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 2
Daikin - 2AMK40FV1B: vonkajšia jednotka ks 1
Daikin - FTXS20CAVMB: vnútorná jednotka ks 2
Midea MZ0C-18HRDN1-Q: vonkajšia jednotka ks 2
Midea - MS9VI-09HRDN1-Q: vnútorná jednotka ks 4
Midea - MS9VI-12HRDN1-Q: vnútorná jednotka ks 1
Midea M20C1-18HRDN1-Q: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi - MUX-2A7OVB: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi - MSC -GA35VB: vnútorná jednotka ks 2
Mitsubishi MU-18RV: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MS-18NV: vnútorná jednotka ks 2
Mitsubishi MU-GD80VB: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MS-GD80VB: vnútorná jednotka ks 1
Air well - DN305CAC: vonkajšia jednotka ks 1
Fuji ROW-177: vonkajšia jednotka ks 1
Fuji RSW-177: vnútorná jednotka ks 1
LG - P12RL.UA3: vonkajšia jednotka ks 1
LG - P12RL.NSB: vnútorná jednotka ks 1
*Emerson - HCR051: vonkajšia jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 2
*Emerson - PX033DA1370D031120 N0PAEEE: vnútorná jednotka (umiestnenie KZ: Bratislava) ks 2
Midea M30D-27HFN1-Q: vonkajšia jednotka ks 1
Midea - MSX1-12HRDN1: vnútorná jednotka ks 1
GUENTNER GVH 0666A/ 2 x4L QCH=155kW: vonkajšia jednotka ks 1
152 x AERMEC FanCoil: vnútorná jednotka ks 1
Artel HP018RL14R: vnútorná jednotka ks 1
Daikin RXB60CV1B: vonkajšia jednotka ks 1
Daikin FTXB60CV1B: vnútorná jednotka ks 1
Daikin REY35GV1B: vonkajšia jednotka ks 1
Daikin FTY35JV1B: vnútorná jednotka ks 1
Daikin RP125B7W1: vonkajšia jednotka ks 2
Daikin FHYP60BV1: vnútorná jednotka ks 4
Olimpia BrezzaSuper: mobilná ks 1
Mitsubishi PUHZ-RP50: vonkajšia jednotka ks 2
Mitsubishi PKA-RP50GAL: vnútorná jednotka ks 4
Sinclair ASF-36I S: vnútorná jednotka ks 1
Sinclair ASF-24A I: vnútorná jednotka ks 1
Sinclair ASH-18A IN PT: vnútorná jednotka ks 1
Olimpia Splendid Clima 12: mobilná ks 2
DeLonghi-EXUW07GHAA: vonkajšia jednotka ks 8
DeLonghi-INUW07GHAA: vnútorná jednotka ks 8
Toyo Aircon TA 09CHS: vonkajšia jednotka ks 1
Toyo Aircon TA 09CHS: vnútorná jednotka ks 1
Mitsubishi PUHZ-RP100YHA: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi PKA-RP100FAL: vnútorná jednotka ks 1
Toshiba RAS-24UA-ES3: vonkajšia jednotka ks 2
Toshiba RAS-24UKP-ES2: vnútorná jednotka ks 2
Toshiba RAV-SM1400AT-E: vonkajšia jednotka ks 2
Toshiba RAV-SM800-UT-E: vnútorná jednotka ks 3
Toshiba RAV-SM801-BT-E: vnútorná jednotka ks 4
Toshiba RAV-SM800AT-E: vonkajšia jednotka ks 3
Toshiba RAV-SM560AT-E: vonkajšia jednotka ks 1
Toshiba RAV-SM560-UT-E: vnútorná jednotka ks 1
Teknopoint CA–12HC1: vonkajšia jednotka ks 2
Teknopoint CA–12u: vnútorná jednotka ks 4
MCA 12HRN2: vonkajšia jednotka ks 2
Clivet MSAT 162: vonkajšia jednotka ks 1
CV-a-p/xf 1335: vnútorná jednotka ks 1
Clivet MSAT 81: vonkajšia jednotka ks 1
CV-a-l/wl 1280: vnútorná jednotka ks 1
Tekno Point M-07CM: mobilná ks 5
Gree KY-20N: mobilná ks 9
Olimpia BrezzaSuper 00296: mobilná ks 2
Daikin FTXS35K2V1B: vnútorná jednotka ks 1
Daikin RXS35K2V1B: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi SLZ-KA35VAL: vnútorná jednotka ks 2
Mitsubishi: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi PUHZ-RP71: vonkajšia jednotka ks 2
Mitsubishi PKA-RP71FAL: vnútorná jednotka ks 3
Sintech KFR 50GW: vnútorná jednotka ks 1
Sintech KFR 50GW: vonkajšia jednotka ks 1
Fuji ROW 147: vonkajšia jednotka ks 3
Fuji RSW 147: vnútorná jednotka ks 3
GD Midea MWH-12HRN: okenná ks 3
Sintech KFR-50GW: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi PUHZ-RP71VHA2: vonkajšia jednotka ks 1
Igloo Carrier 51AKP310M: mobilná ks 3
Mitsubischi SUZ KA 35VA: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubischi PKA KA 35HAL: vnútorná jednotka ks 1
Aermec CX-M: vonkajšia jednotka ks 1
Aermec EX-M: vnútorná jednotka ks 1
FUJITSU DC Inverter: vonkajšia jednotka ks 1
FUJITSU DC Inverter: vnútorná jednotka ks 1
Mitsubishi PUHZ-RP60VHA2: vonkajšia jednotka ks 3
Mitsubishi PKA-RP60GAL: vnútorná jednotka ks 2
Mitsubishi PUHZ-RP50VHA2: vonkajšia jednotka ks 3
Airwell GCNG12R: vonkajšia jednotka ks 2
Airwell SX 12: vnútorná jednotka ks 2
Daikin R35GZ7V11: vonkajšia jednotka ks 1
Daikin FT35JZV1NB: vnútorná jednotka ks 1
Toshiba RAS-24GA-ES2: vonkajšia jednotka ks 1
Toshiba RAS-24GKP-ES2: vnútorná jednotka ks 1
Daikin MA90GG27V: vonkajšia jednotka ks 7
GEA 7UBRW04HD/W4H 325: vnútorná jednotka ks 14
MITSUBISHI MC-PU-P1.6VGA: vonkajšia jednotka ks 1
GEKO 7BRUW02HD, typ W283: vnútorná jednotka ks 1
EINHELL NMK 3500: mobilná ks 2
MDV MS12FU-12HRDN1-C8 OU: vonkajšia jednotka ks 6
MDV MS12F8-12HRDN1-C8: vnútorná jednotka ks 6
MDV MS12FU-09HRDN1-C8 OU: vonkajšia jednotka ks 1
MDV MS12F8-09HRDN1-C8: vnútorná jednotka ks 1
YORK INDOOR UNIT YOKC18DS-BAR: vnútorná jednotka ks 1
YORK OUTDOOR UNIT YOJC18DS-BAR-I: vonkajšia jednotka ks 1
DX cooler CF4/EC2, vetracia jednotka YORK Qv 4600 m3/hod: vnútorná jednotka ks 1
YORK JOHNSON CONTROL SOC076K BLUE FIN: vonkajšia jednotka ks 1
YORK OUTDOOR UNIT YUJB48FU-BCR: vonkajšia jednotka ks 1
Vnútorná kanálová jednotka YORK: vnútorná jednotka ks 1
YORK OUTDOOR UNIT YDMH-140C35A: vonkajšia jednotka ks 1
YORK YDCS-36C15B: 6x vnútorná jednotka ks 6
Mitsubishi PKA-RP60FAL: vnútorná jednotka ks 1
Eta 2573: mobilná ks 4
Mitsubishi PUHZ-RP35: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi PKA-RP35: vnútorná jednotka ks 1
Olimpia Splendid Brezzasuper: mobilná ks 1
VESTEL/AIRCOND DG-18: vnútorná jednotka ks 1
Midea MSR-18RN: vnútorná jednotka ks 1
Mitsubishi PUHY-P250YMF-C: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi PLFY YLMD-A: vnútorná jednotka ks 6
Mitsubishi PLFY -P63: vnútorná jednotka ks 2
Mitsubishi PU-P1.6VGAA : vonkajšia jednotka ks 2
Mitsubishi PLA-P1.6KA: vnútorná jednotka ks 1
Mitsubishi PLA-P3AA: vnútorná jednotka ks 2
Mitsubishi PU-P3YGAA: vonkajšia jednotka ks 1
Daikin RYN60E3V1B: vonkajšia jednotka ks 1
Daikin FTYN60F: vnútorná jednotka ks 1
Olimpia Splendid CLIMA 12/M-Q.K: mobilná ks 1
ECG MK 092: mobilná ks 1
Mitsubishi MU-12R: vonkajšia jednotka ks 3
Mitsubishi MSC-12RV: vnútorná jednotka ks 3
Fisher FSAI-PM-120BE2: vonkajšia jednotka ks 1
Fisher FSAI-PM-120BE2: vnútorná jednotka ks 1
York YCAC 23 Pack: vonkajšia jednotka ks 1
VTS Clima SV2/40: vnútorná jednotka ks 1
Olimpia Splendid Clima 12QC: mobilná ks 1
Amcor AC-10000M: mobilná ks 1
E-TRONIC AC - N9KR: mobilná ks 1
Mitshubischi MSZ-GC35VA-E1-CE: vnútorná jednotka ks 1
Mitshubischi MUZ-GC35VA-E1-CE: vonkajšia jednotka ks 1
Mitsubishi MU-C18TV: vonkajšia jednotka ks 2
Mitsubishi MU-C18TV-E1: vnútorná jednotka ks 2
Mitsubishi Mr.Slim: vonkajšia jednotka ks 3
Mitsubishi Mr.Slim: vnútorná jednotka ks 6
Panasonic CS-PV12 CKE: vonkajšia jednotka ks 1
Panasonic CS-PV12 CKE: vnútorná jednotka ks 1
Homefriend AUS-22 HR53CA( E ) 2: vonkajšia jednotka ks 4
Homefriend AUS-22 HR53CA( E ) 2: vnútorná jednotka ks 4
Artel RDO 24 RL 4: vonkajšia jednotka ks 4
Artel RDI 24 RL 4: vnútorná jednotka ks 4
Artel SKO 18 RN4: vonkajšia jednotka ks 2
Artel SKI 18 RN 4: vnútorná jednotka ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. SERVIS NA ZAVOLANIE
1.1 Dodávateľ zabezpečí odstránenie porúch na KZ, výmenu chybných komponentov (ucelených častí) KZ alebo spotrebného materiálu uvedeného v bode 5. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tak, aby zariadenie uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky.
1.2 Dodávateľ pre potreby opráv KZ alebo výmeny spotrebného materiálu použije len originálne komponenty, ktoré sú na tento účel doporučené alebo certifikované výrobcom predmetného KZ. Pokiaľ je výroba spotrebného materiálu alebo náhradných dielov pre konkrétny typ KZ ukončená a nie je dostupný originálny komponent na opravu, resp. výmenu, môže dodávateľ použiť aj neoriginálne náhradné diely a spotrebný materiál dostupné na trhu kompatibilné s takýmto KZ
1.3 V prípade, ak počas platnosti zmluvy bude ukončená výroba niektorého z náhradných dielov alebo spotrebného materiálu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi náhradný diel alebo spotrebný materiál s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal náhradný diel alebo spotrebný materiál, ktorého výroba bola ukončená a v rovnakej alebo nižšej cene ako je uvedené v cenovej kalkulácii predloženej podľa čl. II. bodu 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie.
1.4. Zmeny tovarových položiek podľa predošlého bodu budú možné len na základe písomnej akceptácie navrhnutého náhradného tovaru zo strany objednávateľa.
1.5 Ak zo záverov vykonanej profylaktickej prehliadky vyplynie potreba výmeny spotrebného materiálu a náhradných dielov, dodávateľ o tejto skutočnosti informuje objednávateľa, ktorý schvaľuje ich výmenu.
1.6 Na základe nahlásenia poruchy objednávateľom alebo na základe jeho požiadavky na opravu zariadenia, alebo dodávku a výmenu spotrebného materiálu, dodávateľ zabezpečí:
1.6.1. a) nástup na poruchu do 4 hodín od požiadavky objednávateľa, na mieste poruchy vykonať diagnostiku zariadenia, odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky do 24 hodín pre KZ na výpočtových sálach uvedené v bode 6 Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú označené *
1.6.1 b) odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky do 48 hodín pre kancelárske klimatizačné jednotky (t.z. KZ uvedené v bode 6 Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu bez označenia *)
1.6.2 v odôvodnených prípadoch (potreba neštandardných, špecifických náhradných dielov a spotrebného materiálu) bude možné po vzájomnej dohode poverených zamestnancov dodávateľa a objednávateľa predĺžiť dobu opravy maximálne na 5 dní;
1.6.3 v prípade, ak oprava zariadenia bude následkom poruchy nerentabilná (cena opravy sa priblíži cene nového zariadenia), ak náhradný diel potrebný na odstránenie poruchy bude nedostupný (napr. zastavenie technickej podpory príslušného typu zariadenia resp. iné dôvody), dodávateľ identifikuje rozsah poškodenia, poverený zástupca dodávateľa oznámi túto skutočnosť poverenému zástupcovi objednávateľa a predloží predbežnú kalkuláciu na opravu a poverený zástupca objednávateľa navrhne zariadenie na vyradenie,
1.6.4 v prípade závažného poškodenia zariadenia, poškodenia spôsobeného zastaraným a opotrebovaným technickým vybavením zariadenia dodávateľ identifikuje rozsah poškodenia a predloží objednávateľovi predbežnú kalkuláciu na opravu. Objednávateľ môže rozhodnúť, či sa dané zariadenie bude opravovať alebo bude navrhnuté na vyradenie.
1.7 Objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení dodávateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail), v odôvodnených prípadoch pre KZ na výpočtových sálach uvedené v bode 6 Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú označené * aj v inom čase telefonicky.
1.8 Objednávateľ bude vykonávať hlásenie poruchy a požiadavku na opravu prostredníctvom zamestnancov plniacich úlohy centrálneho dispečingu.
1.9 Dodávateľ bude prijímať hlásenie poruchy alebo požiadavku na opravu alebo dodávku a výmenu spotrebného materiálu, na vykonanie profylaktických prehliadok, na vykonanie tlakových skúšok a na vypracovanie elektronickej evidencie. Súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude minimálne:
1.9.1 miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky,
1.9.2 predbežný rozsah poruchy alebo predpokladaný rozsah opravy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy.
1.10 Dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na opravu, na dodanie a výmenu spotrebného materiálu a náhradných dielov v súlade s bodom 5 Funkčnej a technickej špecifikácie, na vykonanie určených profylaktických prehliadok, tlakových skúšok a na vypracovanie elektronickej evidencie najneskôr do 1 hodiny od ich nahlásenia.
1.11 Zodpovedný zamestnanec objednávateľa priebežne potvrdí v protokole o servisnom úkone, vedenom zástupcom dodávateľa, časy rozhodujúce pre priebeh servisného úkonu (čas hlásenia poruchy, čas nástupu na opravu, čas zdržania nezavineného dodávateľom, čas ukončenia servisného úkonu, …). Protokol o servisnom úkone sa vyhotoví v dvoch rovnopisoch a podpíšu ho zástupcovia obidvoch strán. V protokole bude uvedená záručná doba na vykonanú prácu min. 24 mesiacov.
1.12 Po ukončení servisného úkonu zástupca dodávateľa preukáže funkčnosť opraveného zariadenia zodpovednému zástupcovi objednávateľa a ten potvrdí zástupcovi dodávateľa vykonaný servisný úkon s cenovou kalkuláciou v protokole o servisnom úkone. Potvrdený protokol bude prílohou k faktúre predkladanej dodávateľom.
1.13 Dodávateľ písomne potvrdí do 24 hodín od vykonania servisného úkonu objednávateľovi odstránenie poruchy alebo opravy zariadenia alebo dodávku a výmenu spotrebného materiálu a náhradných dielov, vykonanie profylaktickej prehliadky, tlakových skúšok a vypracovanie elektronickej evidencie formou zaslania kópie potvrdeného protokolárneho zápisu o servisnom úkone elektronicky). Súčasťou tlačiva bude aj cenová kalkulácia servisného úkonu.
1.14 Do doby odstránenia poruchy sa bude započítavať nepretržitý čas (7x24 hodín ) -pre KZ na výpočtových sálach - uvedené v bode 6 Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú označené *; 5x24 hodín pre kancelárske klimatizačné jednotky uvedené v bode 6 Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú bez označenia *.
2. ROZSAH PROFYLAKTICÝCH PREHLIADOK
2.1 KAZETOVÉ A PODSTROPNÉ KZ
2.1.1 VNÚTORNÁ JEDNOTKA
- vyčistenie filtrov,
- kontrola chodu ventilátora vo všetkých rýchlostiach,
- kontrola funkcie ovládača,
- kontrola a dotiahnutie svoriek silového napojenia,
- kontrola odvodu kondenzátu,
- kontrola funkcie kondenzačného čerpadla,
2.1.2 VONKAJŠIA JEDNOTKA
- vyčistenie kondenzátora od nánosov,
- kontrola tesnosti chladiaceho okruhu,
- kontrola ukotvenia jednotky,
- kontrola chodu ventilátora,
- kontrola regulátora otáčok ventilátora - kalibrácia,
- kontrola ohrevu kompresora,
- kontrola kondenzačnej teploty,
- kontrola prúdového odberu kompresora,
- kontrola prúdového odberu ventilátora,
- kontrola tlakových ochrán,
- kontrola nastavenia prúdových ochrán,
- kontrola a dotiahnutie svoriek silového napojenia,
- spísanie protokolu o vykonaní servisných prác.
2.2 MOBILNÉ KZ
2.2.1 VNÚTORNÁ JEDNOTKA
- vyčistenie filtrov,
- kontrola chodu ventilátora vo všetkých rýchlostiach,
- kontrola funkcie ovládača,
- kontrola a dotiahnutie svoriek silového napojenia,
- kontrola odvodu kondenzátu,
- kontrola funkcie kondenzačného čerpadla.
1.2.2 VONKAJŠIA JEDNOTKA
- kontrola tesnosti chladiaceho okruhu,
- kontrola ukotvenia jednotky,
- kontrola chodu ventilátora,
- kontrola prúdového odberu ventilátora,
- kontrola prúdového odberu kompresora,
- kontrola tlakových ochrán,
- kontrola a dotiahnutie svoriek silového napojenia,
- spísanie protokolu o vykonaní servisných prác.
2.3 MOBILNÉ KZ BEZ VONKAJŠEJ JEDNOTKY
2.3.1 VNÚTORNÁ JEDNOTKA
- vyčistenie filtrov,
- kontrola chodu ventilátora vo všetkých rýchlostiach,
- kontrola funkcie ovládača,
- kontrola a dotiahnutie svoriek silového napojenia,
- kontrola odvodu kondenzátu,
- kontrola funkcie kondenzačného čerpadla,
- spísanie protokolu o vykonaní servisných prác.
1.4 SKRIŇOVÉ KZ
- kontrola ventilátorov vnútornej jednotky a ventilátorov vonkajšej jednotky na zanesenie, poškodenie, koróziu, vyváženie, vibrácie a hlučnosť,
- vyčistenie ventilátorov,
- čistenie vzduchových filtrov,
- kontrola ložísk ventilátorov,
- čistenie a premazanie ložísk ventilátora,
- kontrola tesnosti dvier a krytov, potrubných rozvodov a klapiek,
- kontrola izolácie,
- kontrola pružných nástavcov na tesnosť a mechanické poškodenie,
- kontrola upevnenia vnútornej jednotky a upevnenia vonkajšej jednotky - utiahnutie kotevných skrutiek,
- dotiahnutie skrutkových spojov a svoriek elektrických vodičov,
- kontrola poistiek, ističov a ovládacích prvkov,
- premeranie ovládacieho a napájacieho napätia a prúdu ventilátorov,
- meranie prúdu kompresora pri maximálnom výkone,
- kontrola tesnosti a vyčistenie potrubia na odvod kondenzu,
- kontrola kondenzátorov na poškodenie a koróziu,
- očistenie lamiel kondenzátorov a lamiel výparníkov,
- vyčistenie kondenzačnej vane výparníkov,
- kontrola činnosti zvlhčovačov a odvlhčovačov,
- vyčistenie varných nádob parných zvlhčovačov,
- testovanie riadiaceho panelu,
- preskúšanie komplexného chodu klimatizácie v automatickom režime a komplexného chodu klimatizácie v ručnom režime,
- kontrola tesnosti chladiaceho okruhu,
- kontrola teploty resp. tlaku chladiva vo výtlaku kompresora a chladiva v sani kompresora,
- kontrola expanzného ventilu,
- kontrola vyhrievania a teploty kompresora a pružného uloženia kompresora,
- doplnenie chladiva,
- kontrola a nastavenie presostatu na ovládanie ventilátora,
- spísanie protokolu o vykonaní servisných prác.
3. ROZSAH TLAKOVÝCH SKÚŠOK A 4. VEDENIE ELEKTRONICKEJ EVIDENCIE k vykonaným tlakovým skúškam
- dodávateľ vykoná v súlade s platnou legislatívou, podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 314/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení vyhlášky č. 382/2016 Z. z. (ďalej len „vyhláška“), s výstupným oznámením údajov o fluórovaných skleníkových plynoch objednávateľovi podľa § 2 vyhlášky
- dodávateľ je povinný po vykonaní tlakových skúšok predložiť objednávateľovi na potvrdenie protokol o servisnom úkone, ktorého prílohou bude oznámenie údajov o fluórovaných skleníkových plynoch podľa § 2 vyhlášky; potvrdený protokol o servisnom úkone budú spolu s oznámením údajov o fluórovaných skleníkových plynoch budú tvoriť prílohu faktúry
3. OPRAVY A ODSTRAŇOVANIE PORÚCH
3.1 dodávateľ zabezpečí odstránenie porúch na KZ, výmenu chybných komponentov (ucelených častí) KZ alebo spotrebného materiálu tak, aby zariadenie uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky.
3.2 dodávateľ pre potreby opráv KZ alebo výmeny spotrebného materiálu použije len originálne komponenty, ktoré sú na tento účel doporučené alebo certifikované výrobcom predmetného KZ. Pokiaľ je výroba spotrebného materiálu alebo náhradných dielov pre konkrétny typ KZ ukončená a nie je dostupný originálny komponent na opravu, resp. výmenu, môže dodávateľ použiť aj neoriginálne náhradné diely a spotrebný materiál dostupné na trhu kompatibilné s takýmto KZ.
3.3 ak zo záverov vykonanej profylaktickej prehliadky vyplynie potreba výmeny spotrebného materiálu a náhradných dielov, dodávateľ o tejto skutočnosti informuje objednávateľa, ktorý schvaľuje ich výmenu.
3.4 na základe nahlásenia poruchy objednávateľom alebo na základe jeho požiadavky na opravu zariadenia, alebo dodávku a výmenu spotrebného materiálu, dodávateľ zabezpečí:
3.4.1 a) nástup na poruchu do 4 hodín od požiadavky objednávateľa, na mieste poruchy vykonať diagnostiku zariadenia, odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky do 24 hodín pre KZ na výpočtových sálach - uvedené v bode 6. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú označené *
3.4.1 b) odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky do 48 hodín od požiadavky objednávateľa pre kancelárske klimatizačné jednotky uvedené v bode 6. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú bez označenia *
3.4.2 v odôvodnených prípadoch (potreba neštandardných, špecifických náhradných dielov a spotrebného materiálu) bude možné po vzájomnej dohode poverených zamestnancov dodávateľa a objednávateľa predĺžiť dobu opravy maximálne na 5 dní;
3.4.3 v prípade, ak oprava zariadenia bude následkom poruchy nerentabilná (cena opravy sa priblíži cene nového zariadenia), ak náhradný diel potrebný na odstránenie poruchy bude nedostupný (napr. zastavenie technickej podpory príslušného typu zariadenia), dodávateľ identifikuje rozsah poškodenia, poverený zástupca dodávateľa oznámi túto skutočnosť poverenému zástupcovi objednávateľa a predloží predbežnú kalkuláciu na opravu a poverený zástupca objednávateľa navrhne zariadenie na vyradenie,
3.4.4 v prípade závažného poškodenia zariadenia, poškodenia spôsobeného zastaraným a opotrebovaným technickým vybavením zariadenia dodávateľ identifikuje rozsah poškodenia a predloží objednávateľovi predbežnú kalkuláciu na opravu. Objednávateľ môže rozhodnúť, či sa dané zariadenie bude opravovať alebo bude navrhnuté na vyradenie.
3.5 objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení dodávateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail), v odôvodnených prípadoch pre KZ na výpočtových sálach uvedené v bode 6. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú označené * aj v inom čase telefonicky.
3.6 objednávateľ bude vykonávať hlásenie poruchy a požiadavku na opravu prostredníctvom zamestnancov plniacich úlohy centrálneho dispečingu.
3.7 dodávateľ bude prijímať hlásenie poruchy alebo požiadavku na opravu alebo dodávku a výmenu spotrebného materiálu, na vykonanie profylaktických prehliadok, na vykonanie tlakových skúšok a na vypracovanie elektronickej evidencie. Súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude minimálne:
3.7.1 miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky,
3.7.2 predbežný rozsah poruchy alebo predpokladaný rozsah opravy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy.
3.8 dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na opravu, na dodanie a výmenu spotrebného materiálu a náhradných dielov, na vykonanie určených profylaktických prehliadok, tlakových skúšok a na vypracovanie elektronickej evidencie najneskôr do 1 hodiny od ich nahlásenia.
3.9 zodpovedný zamestnanec objednávateľa priebežne potvrdí v protokole o servisnom úkone, vedenom zástupcom dodávateľa, časy rozhodujúce pre priebeh servisného úkonu (čas hlásenia poruchy, čas nástupu na opravu, čas zdržania nezavineného dodávateľom, čas ukončenia servisného úkonu, …). Protokol o servisnom úkone sa vyhotoví v dvoch rovnopisoch a podpíšu ho zástupcovia obidvoch strán. V protokole bude uvedená záručná doba na vykonanú prácu min. 24 mesiacov.
3.10 po ukončení servisného úkonu zástupca dodávateľa preukáže funkčnosť opraveného zariadenia zodpovednému zástupcovi objednávateľa a ten potvrdí zástupcovi dodávateľa vykonaný servisný úkon s cenovou kalkuláciou v protokole o servisnom úkone. Potvrdený protokol bude prílohou k faktúre predkladanej dodávateľom.
3.11 dodávateľ písomne potvrdí do 24 hodín od vykonania servisného úkonu objednávateľovi odstránenie poruchy alebo opravy zariadenia alebo dodávku a výmenu spotrebného materiálu a náhradných dielov, vykonanie profylaktickej prehliadky, tlakových skúšok a vypracovanie elektronickej evidencie formou zaslania kópie potvrdeného protokolárneho zápisu o servisnom úkone (elektronicky). Súčasťou tlačiva bude aj cenová kalkulácia servisného úkonu.
3.12 Do doby odstránenia poruchy sa bude započítavať nepretržitý čas (7x24 hodín) pre KZ na výpočtových sálach uvedené v bode 6. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú označené *, 5x24 hodín pre kancelárske klimatizačné jednotky uvedené v bode 6. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu, ktoré sú bez označenia *.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA:
1. Zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov, odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
II. CENA:
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky č. 1 až 5 v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie vo vzťahu ku každej položke: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH . Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy- Zmluvná cena.
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
3. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (likvidácia odpadu, doprava,...) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
6. Cena za 1 hodinu servisného úkonu v súlade s bodom 1 Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zahŕňa okrem ceny za výkon, aj cenu za dopravu, diagnostiku závad a porúch, vypracovanie cenových ponúk a špecifikáciu veľkých opráv. Celková cena za servisný úkon sa určí ako súčin hodinovej sadzby servisného úkonu a skutočnej doby trvania servisného úkonu. Skutočná doba trvania servisného úkonu musí byť vyjadrená v celých hodinách, resp. v minútach, pri servisných úkonoch, ktorých doba trvania nebude celá hodina. Účtovať sa bude cena podľa počtu odpracovaných hodín a v prípade minút
alikvotnou čiastkou z hodinovej sadzby.
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA:
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY:
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a zároveň predložiť aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie porúch a oznamovanie požiadaviek na opravy zariadení.
2. Miestami plnenia sú: Banská Bystrica, Bardejov, Bratislava, Čadca, Dolný Kubín, Dunajská Streda, Galanta, Humenné, Komárno, Košice, Lučenec, Martin, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Rimavská Sobota, Rožňava, Spišská Nová Ves, Svidník, Trebišov, Trenčín, Trnava, Topoľčany, Veľký Krtíš, Vranov nad Topľou, Zvolen, Žilina a Žiar nad Hronom. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy presné adresy plnenia a zoznam a typy KZ.
3 .Dodávateľ je povinný vopred informovať objednávateľa o realizovaných akciách a mimoriadnych zľavách na tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy (náhradné diely a spotrebný materiál uvedený v bode 5. Funkčná a technická špecifikácia predmetu, časť Technické vlastnosti). Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar prednostne za akciové ceny a poskytnúť mu mimoriadne zľavy a iné zľavy.
4. Počet/rozsah poskytnutých služieb a dodávka tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu je maximálny a nesmie byť počas trvania zmluvy prekročený. Fakturovanie bude na základe skutočne poskytnutých služieb a dodaných tovarov do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy.
5. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať.
6. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť.
7. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
8. V prípade, ak dodávateľ bude dodávať objednávateľovi tovar v súlade s možnosťou predloženia ekvivalentov, predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam ekvivalentných výrobkov. Zoznam ekvivalentných tovarov musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru (napr. obchodné meno, značku/výrobcu) a technickú špecifikáciu jednotlivých položiek ekvivalentných tovarov.
V. FAKTURÁCIA:
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť dve faktúry mesačne, vždy do 5. dňa nasledujúceho mesiaca za servisné úkony vykonané v predchádzajúcom mesiaci.
2. Prílohou vystavených faktúr budú:
2.1 hlásenia porúch/požiadavky objednávateľa na opravu zariadenia, na dodanie a výmenu náhradných dielov a spotrebného materiálu, na vykonanie profylaktických prehliadok, tlakových skúšok a na vypracovanie elektronickej evidencie
2.2 protokoly o servisnom úkone objednávateľom potvrdzujúce vykonanie požadovanej služby dodávateľom, ktorých súčasťou budú:
a) cenové kalkulácie vyhotovené ku každému servisnému úkonu s cenami v súlade s článkom II. bodom 1 časti Osobitné požiadavky na plnenie zmluvy,
b) výkaz/y odpracovaných hodín – pri výkone servisu na zavolanie podľa bodu 1 uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu,
c) rozpis/y použitých náhradných dielov a spotrebného materiálu (v súlade s bodom 5. uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu) - pri výkone servisu na zavolanie podľa bodu 1 uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu,
d) oznámenie údajov objednávateľovi o fluórovaných skleníkových plynoch vyhotovené v súlade s § 2 Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 314/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení Vyhlášky č. 382/2016 Z. z.– pri vykonávaní tlakových skúšok a vedení elektronickej evidencie k tlakovým skúškam v súlade s bodmi 3. až 4. uvedenými v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu.
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA:
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený
odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu
k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam minimálne 3 servisných technikov na vykonávanie autorizovaného servisu klimatizačných zariadení na značky Mitsubishi, Hirross a Hitachi. Ako dôkaz o odbornej spôsobilosti servisných technikov bude za každého servisného technika predložený príslušný platný certifikát, resp. osvedčenie o odbornom zaškolení priamo výrobcom, resp. oprávneným autorizovaným distribútorom.
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

11.12.2017 06:00 — 07.12.2019 23:59

1,00 cena celkom

90 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2017 09:49

06.12.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 741
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2017 16:04 - Vstupná ponuka 90 000,00 € Cena s DPH
06.12.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 69 081,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS