00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
43704280
Mgr. Juraj Pribula
Československej armády 1858/11, Dolný Kubín, 02601, SVK
Dodávka a montáž interiérových hliníkových zasklených stien s dvojkrídlovými dverami v objekte nemocničného zariadenia
Dodávka a montáž nových interiérových hliníkových stien
Stavebná práca
1. Výmena zasklených stien so vstupnými dverami na poliklinike
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka a montáž interiérových hliníkových zasklených stien s dvojkrídlovými dverami podľa technickej špecifikácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Interiérová zasklená stena hliníková s dvojkrídlovými dverami, s pevne zasklenými bočnými stenami bez nadsvetlíka - podrobný popis a technické vlastnosti v prílohe ozn. S1 | kpl | 1 | ||
Interiérová zasklená stena hliníková s dvojkrídlovými dverami, s pevne zasklenými bočnými stenami s nadsvetlíkom - podrobný popis a technické vlastnosti v prílohe ozn. S2 | kpl | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
podľa prílohy |
Názov |
1. Zhotoviteľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb a kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie zmluvy vrátane dokladu o oprávnení podnikať v predmete obstarávania |
2. Realizácia predmetu zmluvy bude prebiehať za plnej prevádzky a preto si Objednávateľ vyhradzuje právo upravovať harmonogram jednotlivých prác dodávateľa počas ich plnenia. Práce bude potrebné realizovať aj po pracovnej dobe |
3. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo v súlade so zmluvou vykoná do 4 týždňov od uzatvorenia Zmluvy o diele v rámci EKS. Presné rozmery otvorov zasklených stien je potrebné si zamerať pred realizáciou / zadaním do výroby / priamo na mieste plnenia. |
4. Ak Zhotoviteľ vykoná dielo pred dohodnutým časom v zmluve, Objednávateľ sa zaväzuje vykonané dielo v celom rozsahu prevziať pred dohodnutým časom plnenia. |
5. Objednávateľ požaduje, aby financovanie predmetného diela v ich priebehu zabezpečil Zhotoviteľ |
6. Zhotoviteľ zhotoví celé dielo v rozsahu, kvalite a lehotách podľa zmluvy. |
7. Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa odovzdať dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby, stavebný denník, zápisy o vykonaných kontrolách a skúškach, protokoly o vykonaných odborných prehliadkach a skúškach, osvedčenia a prehlásenia o použitých výrobkov a materiálov k preberaciemu konaniu. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť rozpočet, v ktorom budú zadefinované jednotkové ceny položiek podľa prílohy - výpis prvkov /jednotkové ceny bez DPH, DPH a ceny s DPH/. |
9. Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahrňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonaní celého diela tejto zmluvy a je nemenná. |
10. Objednávateľ sa zaväzuje dielo zhotovené v súlade so zmluvou prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu a poskytnúť Zhotoviteľovi spolupôsobenie, za podmienok dohodnutých v zmluve. |
11. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov, výrobkov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
12. Cena za dielo je stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
13. Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za vykonané dielo na základe faktúry vystavenej Zhotoviteľom. |
14. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác. |
15. Prílohou faktúry bude preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktoré je verejnou prácou podľa vyhlášky č. 83/2008 Z. z. potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným Zhotoviteľom a stavebným dozorom Objednávateľa. |
16. Lehota splatnosti faktúry je do šesťdesiat / 60 / kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
17. Zhotoviteľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
18. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Zhotoviteľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
19. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
20. Zhotoviteľ dodá objednávateľovi 2 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom diela podľa zmluvy. |
21. Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela. |
22. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie všetkých bezpečnostných a protipožiarnych opatrení v zmysle príslušných platných právnych predpisov a noriem. Zhotoviteľ je povinný zúčastniť sa na vstupnom školení BOZP a PO u odborných zamestnancov Objednávateľa. |
23. Zhotoviteľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí Objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť Objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami Zhotoviteľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela. |
24. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. Ak Objednávateľ zistí, že Zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore s jeho povinnosťami, je Objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby Zhotoviteľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním diela a dielo vykonal riadnym spôsobom. |
25. Ak Zhotoviteľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je Zhotoviteľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu Objednávateľovi. |
26. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť pri realizácii diela. |
27. Zhotoviteľ prehlasuje, že má uzatvorené poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám výkonom činnosti a prevádzkou vrátane poistenia materiálu proti stráte, poškodeniu, zničeniu na výšku zaisťujúcu plnenie príslušnej poisťovne. |
28. Zhotoviteľ pri realizácii diela zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať na stavenisku. |
29. Zhotoviteľ je povinný počas realizácie prác dodržiavať NV SR č. 396/2006 Z. z. a Plán bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vypracovaný Zhotoviteľom, ktorým boli určené pravidlá na vykonávanie prác na stavenisku. |
30. Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má Zhotoviteľ vykonávať dielo podľa tejto zmluvy, zabezpečiť: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 220 V, riadny prístup pre vykonávanie diela zamestnancom a vozidlám Zhotoviteľa, ktorý predloží menný zoznam svojich zamestnancov a vozidiel. |
31. Zhotoviteľ je povinný dodržiavať interné predpisy Objednávateľa a to Pl-01 a Pl 02.1, ktoré sa týkajú opatrení pri havarijnom úniku nebezpečných odpadov a nebezpečných látok do životného prostredia - havarijný plán. Objednávateľ oboznamí s týmito predpismi Zhotoviteľa pred začatím prác. |
32. Zhotoviteľ sa zaväzuje všetky prípadné zásahy do objektu a zariadení, spôsobené pri realizácii diela uviesť do pôvodného stavu kvalifikovaným zamestnancom. |
33. Zhotoviteľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení/ likvidácii odpadu zo stavebnej činnosti na predmetnom diele. |
34. Zhotoviteľ vybaví svojich zamestnancov príslušnými ochrannými pracovnými pomôckami a zároveň zabezpečí výkon prác podľa ich druhu a charakteru tak, aby zodpovedali príslušným STN a platným právnym predpisom. |
35. Zhotoviteľ je pre oblasť požiarnej ochrany povinný zabezpečiť dodržiavanie zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
36. Vzhľadom k tomu, že dielo sa bude vykonávať za plnej prevádzky zdravotníckého zariadenia, ktoré je poskytovateľom zdravotníckych služieb Zhotoviteľ bude túto skutočnosť zohľadňovať pri búracích prácach a transporte materiálu. |
37. Ak je zhotoviteľ v omeškaní s odovzdaním diela objednávateľovi podľa zmluvy alebo je v omeškaní s odstránením reklamovanej vady alebo vád, zistených pri odovzdaní diela, je Zhotoviteľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny diela za každý začatý deň omeškania. |
38. Zhotoviteľ je povinný v súlade s internou normou IN 14.4 dôsledne separovať odpad vznikajúci jeho činnosťou, ukladať ho a zneškodňovať ako aj udržiavať používané mechanizmy v takom technickom stave, aby z nich nedochádzalo k úniku ropných látok a viesť evidenciu o vyprodukovaných odpadoch. |
39. Zmluvné pokuty a sankcie dojednané touto zmluvou hradí povinná strana, nezávisle od toho, či a v akej výške vznikne druhej strane škoda porušením povinnosti, ktorú možno vymáhať samostatne. |
40. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti a že nemá vady, ktoré by znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. |
41. Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym dodaním, montážou a protokolárnym odovzdaním predmetu zmluvy Objednávateľovi. |
42. Zhotoviteľ sa zaväzuje písomne oznámiť Objednávateľovi pripravenosť diela na odovzdanie a termín odovzdania oznámiť najmenej tri dni vopred v mieste plnenia o čom vykoná aj zápis do stavebného denníka. |
43. Ak má dielo vady, ktoré bránia jeho riadnemu užívaniu, môže Objednávateľ odmietnuť prevziať dielo až do ich odstránenia Zhotoviteľom. |
44. Zhotoviteľ je povinný viesť na stavbe stavebný/montážny denník v súlade so Stavebným zákonom a vyhláškou MŽP SR č. 453/2000 Z.z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Stavebného zákona, a to odo dňa začatia prác až do odstránenia poslednej vady, resp. nedorobku, zisteného pri preberacom konaní. |
45. Stavebný/montážny denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť trvale prístupný Objednávateľovi, zápisy do neho robí Zhotoviteľ v deň, kedy boli práce vykonané alebo nastali okolnosti, ktoré je potrebné riešiť. |
46. Po ukončení prác na diele, je Zhotoviteľ povinný bezodkladne stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
47. Nebezpečenstvo škody na diele prechádza na Objednávateľa odovzdaním diela. |
48. Zhotoviteľ na vykonané práce poskytuje záruku 2 roky na plnú funkčnosť a na fyzikálne vlastnosti dodaných výrobkov, ktorá začína plynúť odo dňa prevzatia diela Objednávateľom. Záručná doba sa predlžuje o dobu uplatnenia vád do doby ich odstránenia. |
49. Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u Zhotoviteľa písomne bez zbytočného odkladu, za písomnú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou. |
50. Zhotoviteľ je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovaných vád do 2 pracovných dní po uplatnení písomnej reklamácie. |
51. Ktorákoľvek zmluvná strana je oprávnená od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodov uvedených v zákone alebo z dôvodov uvedených v tejto zmluve. |
52. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť z dôvodov, ak Zhotoviteľ: a/ nezačne s vykonávaním diela do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska, b/bude vykonávať dielo v rozpore s dohodnutými podmienkami, c/ prerušil vykonávanie diela na viac ako 3 dní, pričom prerušenie nebolo nevyhnutné |
z dôvodu nepriaznivých poveternostných podmienok, ktoré by bránili vykonávaniu diela, d/ bude v omeškaní s odovzdaním diela o viac ako 10 dní, e/ použije na vykonanie diela iné materiály alebo dielo vykoná v inej technickej špecifikácii ako požadoval Objednávateľ vo Výkaze výmer, |
f/ nebude dodržiavať schválený harmonogram prác a pokyny Objednávateľa, vzhľadom na špecifický charakter plnenia zmluvy / zdravotníckeho zariadenie /, g/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, h/ poskytne Objednávateľovi nepravdivé alebo zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
53. Zhotoviteľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ : a/ neodovzdá Zhotoviteľovi stavenisko/ miesto vykonania diela do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy, b/ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska/miesta vykonania diela neposkytne potrebnú súčinnosť, |
c/ požiada o prerušenie vykonávania diela z prevádzkových dôvodov a toto prerušenie bude trvať viac ako 30 pracovných dní, d/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, e/ poskytne Zhotoviteľovi nepravdivé a zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
54. Zmluvu je možné meniť a dopĺňať v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán formou dodatku. |
55. Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
56. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
57. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
58. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb.OZ v platnom znení dohodli,že pohľadávku,ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi,dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dĺžnika.Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpením pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné . V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20 % |
slovom:dvadsať percent z výšky postúpenej pohľadávky.Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
14.12.2017 08:45 — 15.01.2018 08:46
3,00 ks
6 667,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2017 08:48
06.12.2017 08:00
06.12.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2017 09:56 - Vstupná ponuka | 6 660,00 | € | Cena bez DPH |
06.12.2017 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 890,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: