• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2015 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2015 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2015 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2015 14:45

Detail zákazky Z201515318

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2015 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2015 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2015 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2015 14:45

Základné údaje

Z201515318

OF-35253

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1948369

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ceninové poukážky

pukážky

  • 30199750-2 - Poukážky

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ceninové poukážky
Funkcia
Univerzálne využitie poukážok na nákup drogérie, kozmetiky, elektroniky, kníh, oblečenia, obuvi, prípadne iné využitie určené na nepeňažnú výplatu jednorazovej finančnej výpomoci
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota poukážky č. 1 EUR 1
Počet poukážok č. 1 ks 750
Nominálna hodnota poukážky č. 2 EUR 2
Počet poukážok č. 2 ks 675
Nominálna hodnota poukážky č. 3 EUR 3
Počet poukážok č. 2 ks 1800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
poukážka obsahuje názov dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, rok platnosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie do miesta sídla Objednávateľa.
Celková cena za predmet zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním darčekových poukážok a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a zoznam zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území Mestskej Časti Bratislava Staré Mesto do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje spätne odkúpiť od objednávateľa nespotrebované darčekové poukážky.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, že v prípade vrátenia nespotrebovaného počtu darčekových poukážok, môže vrátiť bez storno poplatku max. 30 ks poukážok.
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva poukážok na miesto plnenia podľa objednávky.
Dodanie poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu poukážok, alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová hodnota poukážky.
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním poukážok objednávateľovi.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky poukážok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vajanského nábrežie 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislavský, Slovenská republika

01.08.2015 00:00 — 31.07.2018 00:00

3 225,00 ks

7 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.07.2015 10:27

10.07.2015 10:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2015 10:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 378
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.07.2015 09:38 - Vstupná ponuka 7 500,00 € Cena s DPH
10.07.2015 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 7 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS