• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2017 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2017 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2017 13:50

Detail zákazky Z201764832

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2017 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2017 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2017 13:50

Základné údaje

Z201764832

OF-151852

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3232891

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

45318620

DMH Profi s.r.o.

Buclovany 46, Buclovany, 08643, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonanie odborných prehliadok, skúšok ,revízií, meraní a kontrol brán. Autorizovaný servis brán.

odborná prehliadka, odborná skúška, rolovacie brány, garážové brány

  • 71631100-1 - Inšpekcia strojov a strojových zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie odborných prehliadok, skúšok ,revízií, meraní a kontrol brán. Autorizovaný servis brán.
Funkcia
Vykonanie odborných prehliadok, skúšok ,revízií, meraní a kontrol brán. Autorizovaný servis brán.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Prevádzková budova a operátorské pracovisko. Objekt č.:311 31
• 7 brán na garážach osobných vozidiel. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z.
2) Udržovňa vozidiel a mechanizmov. Objekt č.:311 35
• 4 brány: 3 na dielni a 1 na umyvárni. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z.
3) Prevádzková budova. Objekt č.:311 32
• 3 brány na garážach osobných vozidiel. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z.
4) Prevádzková budova. Objekt č.:311 47
• 3 brány na garážach vozidiel. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z.
5) Garáže. Objekt č.:311 36
• 6 brán na garážach nákladných vozidiel. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z..
• 9 brán na garážach vozíkov. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z.
• 4 brány na garážach elektrikárov. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z.
• 12 brán na garážach fréz a iných mechanizmov. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z.
6) Sklad MTZ. Objekt č.:311 37
• 1 brána na vjazde do skladu. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z.
7) Budova skladu značiek. Objekt č.311 38
• 6 brán. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z.
8) Prístrešok pre havarované vozidla. Objekt č.311 33
• 3 brány na garážach. Odborná prehliadka podľa vyhlášky 508/2009Z.z.
Na všetkých uvedených bránach je nutné zároveň vykonať autorizovaný servis brán od výrobcu Hörman.
• SKS Vysielač 4,5m kábel 2 ks
• SKS Vysielač 6,5m kábel 4 ks
• SKS Prijímač 0,75m kábel 2 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požadujeme predložiť doklad a autorizovanom servisnom partnerovi firmy Hörman
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry do sídla objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mengusovce, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

08.12.2017 08:00 — 22.12.2017 12:21

8,00 ks

8 650,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.11.2017 12:30

05.12.2017 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2017 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2017 11:06 - Vstupná ponuka 8 650,00 € Cena bez DPH
05.12.2017 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka 8 650,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS