31256911
Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.
Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK
36638064
CITONOVA spol. s r.o.
Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, 97409, SVK
Pranie, čistenie a žehlenie nemocničného prádla
pranie, čistenie, žehlenie
Služba
1. Pranie, čistenie a žehlenie nemocničného prádla
|
|
---|---|
Funkcia |
Predpokladané množstvo prádla v kg na pranie, čistenie a žehlenie počas trvania zmluvy (12 mesiacov) je uvedené v "Presná hodnota". |
V technickej vlastnosti sú uvedené jednotlivé druhy prádla vrátane hmotnosti 1 ks prádla a predpokladaného množstva v kg počas jedného mesiaca. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pranie, čistenie a žehlenie prádla | kg | 17000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Návlek na paplón | ks/0,8 kg; 800 ks/mesiac; 640 kg/mesiac |
Návlek na vankuš | ks/0,15 kg; 600 ks/mesiac; 90 kg/mesiac |
Plachta | ks/0,60 kg; 800 ks/mesiac; 480 kg/mesiac |
Plachta froté | ks/0,70 kg; 5 ks/mesiac; 3,5 kg/mesiac |
pacientská košeľa | ks/0,20 kg; 500 ks/mesiac; 100,0 kg/mesiac |
Nohavice | ks/0,25 kg; 200 ks/mesiac; 100,0 kg/mesiac |
Košeľa, tričko | ks/0,15 kg; 150 ks/mesiac; 22,50 kg/mesiac |
Plášť, šaty | ks/0,60 kg; 5 ks/mesiac; 3,0 kg/mesiac |
Názov |
1.Požaduje sa predložiť do 10 dní od uzavretia zmluvy Cenník služieb (vysúťažená cena na 1 kg prádla s DPH) v písomnej podobe podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa. |
2.Požaduje sa predložiť do 10 dní od uzavretia zmluvy originál alebo overená kopia Rozhodnutia RÚVZ o oprávnení poskytnúť predmet zmluvy pre nemocničné zariadenia. |
3.Nepredloženie ktoréhokoľvek DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
4.Dodávateľ zabezpečí prevzatie prádla na mieste plnenia v objekte objednávateľa, jeho prevoz do svojich zariadení, kde vykoná pranie, čistenie, žehlenie a následne dovoz s odovzdaním objednávateľovi na mieste plnenia. |
5.Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí pre objednávateľa podľa požiadaviek a potrieb prania, dezinfekciu, žehlenie, skladanie a balenie nemocničného prádla a to trikrát týždenne. |
6.1 Harmonogram odvozu a dovozu prádla: |
a) pondelok - odvoz prádla na pranie a dovoz vyčisteného prádla z piatku, |
b) streda - odvoz prádla na pranie a dovoz vyčisteného prádla z pondelka, |
a) piatok - odvoz prádla na pranie a dovoz vyčisteného prádla zo stredy, |
6.2 V prípade ak dovoz a odvoz prádla pripadá na deň štátneho sviatku resp. pracovného pokoja odvoz a dovoz prádla sa uskutoční najbližší pracovný deň. |
7.V prípade, ak bude dodané chybne vypraté prádlo, alebo ak by došlo k jeho poškodeniu má objednávateľ právo na bezplatnú opravu, resp. opakovanú bezplatnú službu (pranie). |
7.1 Ak, dôjde zo strany dodávateľa k rozsiahlemu poškodeniu prádla tak, že ho už nie je možné ďalej používať na určené účely, má objednávateľ právo na primeranú finančnú náhradu škody a to podľa stupňa opotrebovanosť a tiež miery zavinenia zo strany dodávateľa služby. |
7.2 Taký istý nárok má objednávateľ aj v prípade straty prádla. |
7.3 Pracovníci určení objednávateľom na preberanie dovezeného prádla, pri každej zásielke čistého prádla skontrolujú či nedošlo k poškodeniu prádla, čo ihneď nahlásia vedúcej pracoviska zberu a výdaja prádla, ktorá zhotoví písomný záznam a okamžite oznámi zistenú skutočnosť dodávateľovi služby. |
7.4 Na posúdenie rozsahu poškodenia prádla a výšky náhrady stanoví objednávateľ komisiu, ktorej členom bude aj osoba určená dodávateľom služby. |
7.5 Reklamáciu kvality alebo množstva prádla objednávateľ uplatní u dodávateľa ihneď pri preberaní dodávky a to spísaním protokolu, v ktorom sa dohodne termín na vybavenie reklamácie, ktorý však nesmie byť dlhší ako 7 pracovných dní. |
8.Ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy /z dôvodov nepriaznivých okolností na strane dodávateľa/ dodať službu (čiastkové plnenie), odberateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť službu (pranie a čistenie) od iného dodávateľa. |
9.Za poskytnutú službu dodávateľ vystaví faktúru (samostatná faktúra pre Zariadenie opatrovateľskej služby a samostatná faktúra pre ostatné oddelenia ústavu) raz mesačne na základe skutočne vykonaných služieb. |
10.Súčasťou faktúry bude dodací list, kde budú uvedené počty kusov jednotlivých druhov prádla vrátane prepočtu na kg. Uvedený dodací list bude potvrdený zástupcom dodávateľa a odberateľa, čím potvrdia odovzdanie prádla na pranie a prevzatie čistého prádla. |
11.Na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje počas platnosti tejto zmluvy opakovane dodávať odberateľovi (službu) – pranie, čistenie a žehlenie, ktorých druh je bližšie špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
12. Odberateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom služby. Skutočné odobraté množstvo služby môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako je to uvedené v technickej špecifikácii (predpokladané množstvo). |
13.Táto dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
Strojárenská 13, Košice, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
17 000,00 kg
11 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2017 10:32
07.12.2017 10:28
07.12.2017 10:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2017 03:30 - Vstupná ponuka | 11 100,00 | € | Cena s DPH |
07.12.2017 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 090,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: