• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2017 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2017 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2017 09:50

Detail zákazky Z201764780

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2017 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2017 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2017 09:50

Základné údaje

Z201764780

OF-152710

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3230657

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

30879515

Bystrík Igaz - BIBO DESIGN

Horný Šianec 223, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Roll Up s potlačou

Roll Up, banner, potlač

  • 22460000-2 - Obchodno-reklamný materiál, komerčné katalógy a príručky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Roll Up s potlačou
Funkcia
Výroba a tlač bannera v roll up napínacom systéme pre potreby verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet roll up - napínací systém ks 4
Počet bannerov (plachiet) ks 4
Šírka bannera (plachty) cm 80
Výška bannera (plachty) cm 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Banner - materiál polypropylenová fólia
Potlač na banner (plachtu) návrh potlače spracuje dodávateľ po konzultácii s objednávateľom po zazmluvnení zákazky
Inštalácia bannerov v roll up držiakoch áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie návrhu, výrobu a inštaláciu 3 ks bannerov do 72 hodín od zazmluvnenia zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie návrhu, výrobu a inštaláciu 1 ks bannera v dátume od 8.12.2017 do 15.12.2017.
Objednávateľ požaduje dodanie roll up-ov spolu s bannermi do sídla verejného obstarávateľa.
Objednávateľ poskytne spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom iba úspešnému dodávateľovi.
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje predložiť spracovanú grafickú vizualizáciu pred zahájením každej potlače - e mailom kontaktnej osobe za účelom odsúhlasenia.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.

Zmluvná špecifikácia

Stravovacie zariadenie Menza, Univerzitná 1, 01026 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.12.2017 08:00 — 15.12.2017 14:00

1,00 celok

220,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.11.2017 14:20

04.12.2017 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2017 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 305
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2017 14:23 - Vstupná ponuka 200,00 € Cena bez DPH
30.11.2017 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka 166,65 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS