00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Pracovné odevy
odevy pre zamestnancov v zdravotníctve
Tovar, Služba
1. Pracovné odevy
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovné odevy pre zamestnancov v zdravotníctve |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Blúza dámska a pánska farebná s logom | ks | 7400 | ||
1.1 Plošná hmotnosť v g/m²: EN 12127:1999 | g/m2 | 170 | 190 | |
1.4 Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° 3x pranie osnova | % | 3 | 3 | |
1.5 Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008- 3x pranie útok | % | 3 | 3 | |
1.6 Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008- 3x pranie osnova | % | 3 | ||
1.7 Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008-3x pranie útok | % | 3 | ||
1.8 Pevnosť v ťahu: EN ISO 13934-1 osnova | N | 1000 | ||
1.9 Pevnosť v ťahu: EN ISO 13934-1 útok | N | 800 | ||
2. Nohavice lekárske dámske biele | ks | 3700 | ||
3. Nohavice lekárske pánske biele | ks | 1500 | ||
Plošná hmotnosť v g/m²: EN 12127:1999 | g/m2 | 210 | 220 | |
Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008- 3x pranie osnova | % | 3 | ||
Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008- 3x pranie útok | % | 3 | ||
Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008- 3x pranie osnova | % | 3 | ||
Rozmerová stabilita pri praní a sušení, 95° C ISO5077:2008-3x pranie útok | % | 3 | ||
Pevnosť v ťahu: EN ISO 13934-1 osnova | N | 1200 | ||
Pevnosť v ťahu: EN ISO 13934-1 útok | N | 890 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Blúza dámska a pánska farebná +logo | strih unisex, krátky rukáv ukončený lemom, výstrih do “V”,bočné nakladané vrecko, prsné nakladané vrecko, bočné rázporky, logo na prsnom vrecku-doručí objednávateľ elektronicky v krivkách dodávateľovi |
Materiálové zloženie PND 129-97-01 (len PES a bavlna) | 50% Polyester +/-5%, 50% bavlna +/-5% |
Farebnosť blúzok podľa PANTONE - EN 20105-A02 | biela Blanc de blanc 11-4800TPX, žltá Wax yellow 11-0618 TPX, modrá Powdered blue 14-4214 TPX, zelená Yucca 13-5409 TPX, pre všetky farby platí tolerancia do stupňa 4 sivej stupnice |
2. Nohavice lekárske dámske biele | prinechaný pás, v zadnej časti v páse guma , dve predné bočné včlenené vrecká, zapínanie na ľavom boku na polyesterové gombíky |
3. Nohavice lekárske pánske biele | našívaný pás, pútka na opasok , dve predné bočné včlenené vrecká, vpredu rázporok, zapínanie vpredu na polyesterové gombíky |
Materiálové zloženie - PND 129-97-01 (len PES a bavlna) | 65% Polyester +/-5%, 35% Bavlna +/-5% |
Spoločné parametre pre blúzy aj pre nohavice: | |
Väzba-STN 80 0020, STN 80 0021, ISO 3572 | keper, 2/1 S |
Označovanie výrobkov | Podľa platných noriem |
Veľkosti | upresní objednávateľ pri čiastkových objednávkach |
Stálosť farieb (stupeň): | |
a) za svetla EN ISO 105-B02:2014, stupeň modrej stupnice | 4 |
b) pri praní -zmena odtieňa/zapustenie EN ISO 105-C06 E2 S, stupeň sivej stupnice | 4/4 |
c) v pote (alkalickom/kyslom) - zmena odtieňa/zapustenie EN ISO 105-E04:2013, stupeň sivej stupnice | 4/4 |
d) bielenie peroxidom EN ISO 105-N02, stupeň sivej stupnice | 3-4/3 |
e) bielenie chlornanom EN ISO 105-N02, stupeň sivej stupnice | 4 |
f) pri otere (za sucha/za mokra) EN ISO 3071:2006, stupeň sivej stupnice | 3-4/3 |
Odolnosť proti žmolkovaniu EN ISO 12945-1 (10h) EN ISO 12945-2 (2000 ot.) | 4 |
Odolnosť proti oderu za sucha podľa Martindale (EN ISO 12947-2) otáčky pri prítlaku 12 kPa | min. 40 000 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 15 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa doručiť kontaktnej osobe objednávateľa na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ-doklady-pracovné odevy": |
1.1 štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. Jednotkové ceny v rozpočte musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, |
1.2 predloženie zapečatených vzoriek akreditovanou skúšobňou pre všetky položky-produkty uvedené v štruktúrovanom rozpočte v počte minimálne 1 ks pre každú položku a farbu ktoré obstarávateľ požaduje podľa farebnice PANTONE. |
1.3 platnú kópiu Materiálových listov na materiál, z ktorého je zrejmé splnenie podmienok uvedených v predmete zákazky nie staršie ako 24 mesiacov ku dňu uzatvorenia dohody, |
1.4 originály alebo úradne overené platné kópie certifikátov (na hotový výrobok nie na materiál) podľa CEN/TS 14237:2015, ktoré preukazujú splnenie minimálnych technických vlastností dodávaného tovaru podľa platných noriem. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky, |
1.5 ak sa v dohode uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením za podmienok splnenia minimálnych technických požiadaviek uvedených v "Špecifikácia predmetu zákazky" v tejto dohode. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalentné riešenie navrhované dodávateľom. |
2. Dodávateľom predložené doklady a vzorky kontaktná osoba objednávateľa vyhodnotí a zašle elektronickou formou dodávateľovi resp. kontaktnej osobe dodávateľa oznámenie do 24 hodín v prípade ak: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle elektronickou formou dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, maximálne na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Na uvedený účel sa zmluvné strany dohodli, že budú nezávisle sledovať čerpanie finančného limitu. Tá zmluvná strana, ktorá prvá zistí vyčerpanie finančného limitu, uvedenú skutočnosť oznámi druhej zmluvnej strane. |
4. Uvedené celkové množstvá v technickej špecifikácií sú predpokladané, množstvo tovaru nie je pre objednávateľa záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode. |
5. Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru,náklady na predloženie vzoriek, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
7. Plnenie dohody sa bude realizovať na základe čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") zasielaných poverenou osobou objednávateľa podľa aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet tejto dohody na základe doručenej písomnej objednávky doručenej elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a objednávateľ sa zaväzuje objednaný a riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu. |
8. Od doručenia písomnej objednávky zaslanej elektronickou formou je dodávateľ povinný dodať tovar do 40 pracovných dní. V prípade, ak množstvo v čiastkovej objednávke zaslanej objednávateľom presiahne 100 ks tovaru, objednávateľ predĺži dobu dodania o 20 pracovných dní. |
9. Záruka na tovar začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. Záruka na tovar je 24 mesiacov. |
10. Špecifikácia druhu a množstva dodania tovaru, určenie miesta dodania, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa zodpovedných kontrolou a prebratím tovaru, termín dodania a ďalšie podmienky potrebné pre včasné a riadne plnenie tejto dohody budú špecifikované v objednávkach objednávateľa, doručených dodávateľovi počas trvania tejto dohody. |
11. Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, odo dňa obdržania doručenej objednávky alebo odo dňa vzniku takej skutočnosti, ktorá bráni dodávateľovi plniť predmet dohody riadne a včas, informovať objednávateľa o vzniku takej skutočnosti. |
12. Dodávateľ je povinný spolu s tovarom odovzdať poverenej osobe objednávateľa dodací list.Dodací list musí obsahovať náležitosti: číslo rámcovej dohody, číslo čiastkovej objednávky, názov a množstvo tovaru, jednotkovú cenu tovaru bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu tovarov bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
13. Objednávateľ resp. zodpovedná osoba objednávateľa si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez vád, dodaný v kompletnom stave,v požadovanom množstve, v balení s požadovaným označením. min. označenie na balení - typ tovaru, rozmer. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
14. Objednávateľom potvrdený dodací list je následne podkladom pre vystavenie faktúry dodávateľom. Dodací list je prílohou k faktúre,v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
15. Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky skryté vady na tovare aj v prípade, že v čase keď objednávateľ tovar prebral a podpísal dodací list, vady neboli viditeľné. Vadný tovar je dodávateľ povinný počas záručnej doby tovaru odstrániť výmenou tovaru, poskytnúť náhradné plnenie t.j. výmena tovaru do 3 pracovných dní od nahlásenia vady na tovare objednávateľom. Všetky náklady spojené s reklamáciou znáša dodávateľ. |
16. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
17. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Na faktúre je dodávateľ povinný uviesť číslo rámcovej dohody. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
18. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods. 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
19. V prípade , ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody nižšou cenou. |
20. Jednotkové ceny sú záväzné, stanovené v súlade s predloženým štruktúrovaným rozpočtom, ktoré sú výsledkom uzavretia zmluvného vzťahu, počas trvania dohody. Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
21. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto rámcovej dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. |
22. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Farebnosť blúzok podľa PANTONE - EN 20105-A02 | biela Blanc de blanc 11-4800TPX, žltá Wax yellow 11-0618 TPX, modrá Powdered blue 14-4214 TPX, zelená Yucca 13-5409 TPX, pre všetky farby platí tolerancia do stupňa 4 sivej stupnice |
Navrhnutá hodnota | Farebnosť blúzok podľa PANTONE - EN 20105-A02 | biela Brilliant white 11-4001TPX al. Bright white 11-0601TPX, žltá Wax yellow 11-0618 TPX, modrá Powdered blue 14-4214 TPX, zelená Yucca 13-5409 TPX, pre všetky farby platí tolerancia do stupňa 4 si |
Farba Blanc de blanc nie je bielou farbou, je to krémová farba. Zdravotnícke zariadenia používajú bielu farbu nie krémovú pre zamestnancov.
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
12 600,00 ks
160 019,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2017 13:22
01.12.2017 14:00
01.12.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2017 08:41 - Vstupná ponuka | 160 019,33 | € | Cena bez DPH |
01.12.2017 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: