35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
poukážka, regenerácia pracovnej sily
Tovar, Služba
1. Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie pracovnej sily zamestnancov. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej poukážky | € | 2 | ||
Predpokladané množstvo poukážok | ks | 9225 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poukážka musí obsahovať | názov a logo predávajúceho |
Poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu |
Poukážka musí obsahovať | rok platnosti |
Poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu |
Názov |
1. Poukážky musia byť určené na regeneráciu pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení, t. j. na celoročné zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie v zmluvných zariadeniach akceptujúcich tieto poukážky najmä na zabezpečenie aktívnej a pasívnej účasti na športových aktivitách, kultúrnych podujatiach, na zabezpečenie rekreácie a rehabilitačných služieb, ako i ďalších tovarov a služieb slúžiacich regenerácii (napr. predaj výživových doplnkov v lekárňach a iných zmluvných zariadeniach). |
2. Poukážky musia mať minimálnu platnosť do 31.12.2018. |
3. Požaduje sa balenie poukážok pre jedného zamestnanca po 25 ks v jednom balení (t. j. v hodnote 50 € v 1 balení). |
4. Požaduje sa predložiť zoznam prevádzok akceptujúcich poukážky v Košickom samosprávnom kraji, v členení podľa okresov (Košice-mesto, Košice-okolie a ostatné okresy) v elektronickej podobe vo formáte .pdf, .xlsx do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
5. Miesto dodania: Košice, Spišská Nová Ves, Rožňava, Michalovce, Trebišov. |
6. Kupujúci sa zaväzuje, že poskytne predávajúcemu rozpis množstva resp. počtu balení poukážok na jednotlivé miesta dodania vr. adresy miesta dodania a kontaktných údajov osôb zodpovedných za prevzatie tovaru do 5 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
7. Dodávka poukážok sa vykoná na základe jednorazovej objednávky e - mailom. |
8. Kupujúci si vyhradzuje právo spresniť počet poukážok v rámci zaslanej objednávky (konkrétny počet závisí od splnenia podmienok uvedených v Kolektívnej zmluve na rok 2017 a právo prípadne zamestnancom nevydané poukážky vrátiť spätne predávajúcemu bez sankčných poplatkov, čo prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa cene vrátených poukážok. |
9. Predávajúci pri doručení poukážok odovzdá kupujúcemu spolu s dodanými poukážkami potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste. |
10. Fakturácia sa vykoná po splnení dodávky predmetu zmluvy. |
11. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
12. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
13. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
14. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
15. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
15a.) nedodržanie lehoty dodania poukážok, |
15b.) nepredloženie požadovaného zoznamu prevádzok akceptujúcich poukážky v Košickom samosprávnom kraji, v členení podľa okresov (Košice-mesto, Košice-okolie a ostatné okresy) v elektronickej podobe vo formáte .pdf, .xlsx do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, |
15c.) nedodržanie zmluvnej ceny, |
15d.) v prípade predloženia poukážok, ktoré nie sú určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z., |
15e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
16. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
16a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
16b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
16c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme, |
16d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
17a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra. |
17b.) Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
08.12.2017 14:54
1,00 kpl
18 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2017 09:01
04.12.2017 08:51
04.12.2017 09:06
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.11.2017 09:04 - Vstupná ponuka | 18 450,00 | € | Cena bez DPH |
28.11.2017 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 449,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: