00696986
DOMKO-Domov sociálnych služieb
Park mládeže 3, Košice, 04001, SVK
36605735
Sokol trade spol. s r.o.
Husárska 33, Košice, 04011, SVK
Prestavba a dostavba terasy na miestnosť pre prijímateľov sociálnej služby
prístavba budovy, ktorou bude vytvorená nová miestnosť
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Prístavba budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Stavba predstavuje prístavbu dvorného východného krídla objektu na úrovni 1. NP. Ide o prístavbu jednopodlažnú, ktorej strecha je navrhnutá ako balkón pre existujúce 2.NP. Prístavba je obdlžníkového tvaru o ploche 29,9 m2. Prístavba je dilatačne umiestnená od existujúceho objektu a rešpektuje funkčný anglický dvorček. |
Územie pre zhotovenie prístavby sa nachádza v uzavretom areáli zariadenia . Plocha pre prístavbu predstavuje existujúcu letnú terasu ohraničenú zábradlím. Povrch terasy tvorí v súčasnosti betónová zámková dlažba Na danom mieste sa nenachádzajú vzrastlé stromy. Územie stavby sa nenachádza v cennej lokalite, chránenom území a nevyžaduje záber PPF. |
Pre zabezpečovanie zhotovovania stavby bude slúžiť existujúca účelová komunikácia k zariadeniu a jeho existujúci vstup na pozemok- areál, Pohyb po samotnom areáli bude obmedzený. |
Fasáda prístavby je riešená v identickom materiálovom a povrchovom riešení ako existujúci hlavný objekt . Strecha prístavby je plochá. Na zábradlie balkóna sa použije demontované existujúce zábradlie z 1. NP. Prístavba je navrhnutá tak, že je umožnený vstup a pohyb telesne postihnutým občanom v zmysle STN 736110. Je vytvorený bezbariérový prechod z existujúcej učebne do novozriadenej učebne |
Pred zahájením stavebných prác nevyhnuté vytýčenie podzemných vedení jednotlivými správcami vedení na náklady dodávateľa. |
V priebehu výkopových prác pre zakladanie objektu sa v rámci stavebného dozoru spresní prípadný doplňujúci rozsah kopaných sond a rámci stavebného dozoru a autorského dozoru, |
Na pozemku sa v súčasnosti nachádza objekt zariadenia sociálnych služieb. Urbanistické riešenie rešpektuje podmienky zastavania určené územným plánom. Dopravné napojenie sa nemení. |
STAROSTLIVOSŤ O ŽIVOTNÉ PROSTREDIE |
Projektovaná stavba nemá výrobný charakter a je určená na poskytovanie sociálnych služieb. Navrhovaná prístavba je napojená na všetky druhy energií z kapacít existujúceho objektu . |
Ochrana vôd - splašková kanalizácia je zvedená do verejnej kanalizácie. Podrobný popis riešenia v samostatnej PD. Ochrana ovzdušia Objekt je napojený na vykurovanie jestvujúcej budovy. Podrobný popis riešenia v samostatnej PD. Vetranie - prirodzeným spôsobom – oknami. Presvetlenie - vnútorných priestorov prirodzeným denným svetlom a umelým osvetlením. Umelé osvetlenie je navrhnuté v zmysle STN 360450, STN 360451 a predpisov súvisiacich. |
Insolácia – stavba svojím osadením a riešením nebude nepriaznivo vplývať na insoláciu okolitých stavieb. Ochrana pred hlukom - objekt je svojím konštrukčným riešením a použitými materiálmi chránený proti šíreniu hluku z exteriéru a opačne. V objekte nebudú vznikať žiadne vibrácie. |
Stavba je zabezpečená proti požiaru svojím stavebným riešením, (podrobné riešenie v samostatnej PD príslušnej profesie). Pre príjazd požiarnej techniky slúži prístupová komunikácia (obslužné komunikácie po oboch dlhších stranách pozemku) k predmetnej stavebnej parcele. |
Zhotovovanie stavby bude prebiehať na vlastnom pozemku investora, ktorý je zbavený práva tretích osôb. Vlastný pozemok bude počas zhotovovania stavby riadne oplotený, stavebné práce budú prebiehať v riadnom pracovnom čase, bez pracovania v nedeľu a štátnych sviatkov. |
Požiadavky na realizované stavebné práce a materiálové riešenie |
1. Počas výstavby je nutné zabezpečiť dodržanie technologickej disciplíny pri prevádzaní jednotlivých prác v súlade so všetkými platnými STN, smernicami, vyhláškami a bezpečnostnými predpismi súvisiacimi s vykonávanou prácou. 2. Nové skutočnosti zistené počas výstavby pri realizovaní stavebných prác je nutné konzultovať s technickým dozorom investora resp. generálnym projektantom. |
4. Zmenu materiálu je potrebné dojednať s projektantom pred jej realizovaním. 5. Stavebné práce žiadame zabezpečiť podľa druhu prác u oprávneného dodávateľa. 6. Likvidácia odpadu vzniknutá stavebnou činnosťou ako aj obaly z navrhovaných stavebných materiálov budú likvidované v súlade s platnými zákonmi a vyhláškami. Predmetné doklady predloží dodávateľ stavby pri kolaudácii objektu. |
11. Trasovanie aj organizáciu výstavby si zabezpečí dodávateľ stavby na vlastné náklady bez nároku dodatočne požadovať od stavebníka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
súhrnná technická správa | súbor | 1 | ||
architektúra | súbor | 1 | ||
statika | súbor | 1 | ||
zdravotechnika | súbor | 1 | ||
elektroinštalácie | súbor | 1 | ||
Ústredné vykurovanie | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zastavaná plocha riešenej časti | 29,9 m2 |
úžitková plocha novej triedy | 22,5 m2 |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len "OPT") a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizované podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho príloh. |
1.2 Zhotoviteľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo, a to v kvalite podľa príslušných platných STN noriem, schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy. |
1.3 Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Zhotoviteľ a ním poverení subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. |
1.4 V Zmluve o dielo určí zhotoviteľ kontaktnú osobu, ktorá bude určená na zastupovanie Zhotoviteľa a na konanie vo veciach zmluvných, a to počas trvania tejto Zmluvy. Zhotoviteľ určí stavbyvedúceho, ktorý bude mať Osvedčenie o vykonaní odborných skúšok pre časť pozemné stavby. |
1.5 Objednávateľ súčasne s podpisom zmluvy odovzdá zhotoviteľovi projektovú dokumentáciu týkajúcu sa diela a ten túto projektovú dokumentáciu preverí s riadnou odbornou starostlivosťou dodávateľa predmetu diela podľa tejto zmluvy a potvrdí,že podľa tejto projektovej dokumentácie je predmet vykonateľný . |
2. Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy. |
2.1 Prípadná zmena osôb podľa bodu 1.4 podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.2 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od účinnosti Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v obore Pozemné stavby. |
2.3 Objednávateľ do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručí Zhotoviteľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností. |
2.4 Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. O odovzdaní a prevzatí staveniska vyhotoví Objednávateľ písomný protokol, ktorý obidve strany podpíšu. |
2.5 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. V prípade neprevzatia staveniska v stanovenej lehote, určí objednávateľ náhradný termín prevzatia staveniska a v prípade neprevzatia staveniska ani v náhradnom termíne, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť s účinnosťou dňom doručenia odstúpenia zhotoviteľovi |
2.6 Zhotoviteľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.7 Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre Objednávateľa predmet zmluvy, a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené Dielo odovzdať Objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť Dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
2.8 Zhotoviteľ je povinný ku dňu odovzdania staveniska Diela predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie časový harmonogram postupu prác podľa ktorého sa bude Dielo realizovať. Objednávateľ do 5 kalendárnych dní potvrdí alebo upraví časový harmonogram písomnou formou. Zhotoviteľ berie na vedomie , že časový harmonogram postupu prác je záväzný a jeho nedodržanie znamená podstatné porušenie tejto zmluvy o Dielo, a to za podmienky, že navrhovaná doba realizácie diela nesmie presiahnuť 90 dní odo dňa prevzatia diela. |
2.9 Zhotoviteľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že: stavenisko bude označené ako stavenisko s uvedením potrebných údajov o stavbe a účastníkov stavby na stavenisku na náklady Zhotoviteľa |
2.10 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne iné materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak, bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a zodpovedným projektantom príslušnej profesie. |
2.11 Zhotoviteľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením, a to v lehote troch (3) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo a to ešte pred zabudovaním materiálu alebo pred vykonaním zmeny technologického postupu v dostatočnom predstihu aby nedošlo k zdržaniu na stavbe. |
2.12 Zhotoviteľ je povinný zdokumentovať navrhnuté zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11. |
2.13 Zhotoviteľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný: |
doručiť: Objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti Diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty. |
2.13.1 identifikáciu subdodávateľa, obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba, |
2.13.2 identifikácia a opis časti realizácie Diela, ktoré bude subdodávateľ realizovať, |
2.13.3 doklad o oprávnení subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. |
2.14 Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavenisko, za akúkoľvek stratu alebo poškodenie diela, materiálov, zariadení, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, alebo za stratu alebo poškodenie majetku (iného ako dielo), za úmrtie alebo zranenie akejkoľvek osoby v súvislosti s vykonávaním diela a to počas celého vykonávania diela, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci, |
za bezpečnosť technických zariadení pri stavebných prácach, za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a platných technických noriem, týkajúcich sa činností pri vykonávaní diela a ochrany životného prostredia ako aj za dodržiavanie platných požiarnych predpisov a za požiarnu ochranu diela. Zhotoviteľ jej povinný preukázateľne poučiť všetkých zamestnancov pracujúcich na stavbe o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a zabezpečiť im ochranné pracovné pomôcky. |
2.15 Objednávateľ vykoná kontrolu dodržiavania podmienok tejto zmluvy v spolupráci so technickým dozorom objednávateľa vo všetkých veciach súvisiacich s prípravou, realizáciou a užívaním diela podľa tejto zmluvy. Výkon týchto činností nenahrádza činnosť zhotoviteľa podľa tejto zmluvy, ani zhotoviteľovu zodpovednosť za jej plnenie v rozsahu jeho dodávky. |
2.16 Do stavebného denníka okrem povinných záznamov, ktoré sa v SD vedú zhotoviteľom, budú robiť záznamy zástupcovia objednávateľa, technický dozor, a projektanti, a to o skutočnostiach rozhodujúcich pre plnenie tejto zmluvy. Poverení pracovníci objednávateľa, zhotoviteľa, projektant sú povinní do dvoch kalendárnych dní odpovedať zápisom v SD na písomný záznam v SD. |
Ak sa k záznamom nevyjadria písomne v lehote do dvoch kalendárnych dní predpokladá sa , že so zápisom v SD bez výhrad súhlasia. V stavebnom denníku je zakázané prepisovať a vyberať listy( listy musia byť očíslované). Originál SD je v držbe zhotoviteľa a jedna kópia všetkých strán patrí objednávateľovi, ktorého technický dozor listy tvoriace túto kópiu priebežne vyberá zo SD. |
2.17. Zhotoviteľ je povinný predložiť najneskôr pri prevzatí staveniska platný doklad o poistení prevádzkovej zodpovednosti za škodu v minimálnej výške: 50 000 EUR. Poistenie musí pokrývať zodpovednosť zhotoviteľa za škodu spôsobenú tretím osobám, vrátane objednávateľa, za ktorú je právne zodpovedný. Zhotoviteľ sa zaväzuje udržiavať v platnosti predmetné poistenie počas celej doby realizácie predmetu diela |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje riadne a včas v termíne do 90 dní od prevzatia staveniska.. |
4. Cena za zhotovenie diela |
4.1 Zhotoviteľ vyhlasuje, že cena zahŕňa všetky náklady za: |
- materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady - príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku Objednávateľa (zariadenie a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody - zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady - počas realizácie Diela |
- zabezpečenie dokladovej časti v troch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely kolaudačného konania) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí,. povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela |
náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi - akékoľvek ďalšie náklady, ktoré vzniknú Zhotoviteľovi pri zhotovení Diela |
4.2 Zhotoviteľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz - výmer, t.j. Výkaz - výmer, ktorý tvorí prílohu Zmluvného formulára doplnený Zhotoviteľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze - výmer, |
v lehote najneskôr siedmich (7) kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte Excel. |
4.3 V prípade vzniku potreby činnosti prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Zhotoviteľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto realizuje riadne Zhotoviteľ po odsúhlasení generálnym projektantom a odsúhlasení ceny za predmetné naviac práce. |
4.3.1 na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela pokiaľ sa na zmene ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmenu termínu plnenia Zmluvy z uvedeného dôvodu zmluvné strany nedohodnú inak |
4.4 Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže, a ak sa dohodnú zmluvné strany , a to formou písomného dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní |
príslušných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní, VZP - OPET. |
4.5 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa Výkazu - výmer nevykonávajú, alebo vykonávajú v menšom rozsahu, Zhotoviteľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si ich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenávaná v stavebnom denníku a uvedená v konečnej rekapitulácii nákladov stavby. |
4.6 Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela, najmä: |
4.6.1 je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky |
4.6.2 stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť prístupný zástupcom Objednávateľa a dotknutým orgánom štátnej správy |
4.6.3 zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo nastanú okolnosti brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác, všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované. |
4.6.4 zhotoviteľ je povinný vyzvať Objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom pokryté, a to písomne v stavebnom denníku minimálne tri (3) pracovné dni vopred. Ak Zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť Objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené |
4.6.5 objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do troch (3) pracovných dní odo dňa jeho predloženia. |
5. Platobné podmienky |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli že splatnosť faktúr je dohodnutá na tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
5.2 Zmluvné strany sa dohodli na dvoch splátkach za realizáciu diela. Prvá splátka po ukončení hrubej stavby vrátane strešnej krytiny vo výške zodpovedajúcej vykonaným prácam podľa odsúhlaseného rozpočtu a druhá splátka po ukončení a odovzdaní diela. |
5.3 K faktúre budú doložené súpisy ykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Zhotoviteľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. |
5.4 K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác. |
5.5 Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami Zmluvy. |
5.6 V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných prác vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol mať voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované. |
5.7 Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Zhotoviteľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane zoznamu vykonaných prác, budú očíslované s udaním fakturačného obdobia. |
5.8 Objednávateľ je oprávnený počas doby splatnosti druhej faktúry zadržať platbu pokiaľ na diele vzniknú vady, ktoré bránia užívaniu diela. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela. |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ na Dielo poskytne záručnú dobu, a to šesťdesiat (60) mesiacov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmet zmluvy. Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia Diela. |
6.2 V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, po ktorú bola odstraňovaná závada Diela. Oznámenie vád Diela (reklamácia) musí byť v písomnej forme a musí obsahovať popis, ako sa vada prejavuje a miesto, kde sa vada nachádza. |
6.3 Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu päť (5 pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Zhotoviteľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu. |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno, e-mail, telefón). |
7. Preberacie konanie |
7.1 Zhotoviteľ je povinný pri preberacom konaní odovzdať Objednávateľovi v troch (3) vyhotoveniach minimálne: |
- zoznam výrobkov, materiálov a zariadení, ktoré sú súčasťou odovzdaného Diela, vrátane atestov, certifikátov na použité výrobky, zariadenia a materiály o vyhlásení o zhode (záručných listov) |
- správy o vykonaní prehliadok a odborných skúšok (revízne správy) |
- stavebný denník |
- zápisnice a osvedčenia o vykonaných skúškach použitých materiálov, zariadení a výrobkov |
- doklad o spôsobe naloženia so vzniknutým odpadom počas vykonávania Diela |
- ostatné doklady podľa príslušných platných technických noriem |
- projektovú dokumentáciu skutkového stavu v papierovej forme a 1x na CD nosiči v pdf |
- popis zmien vykonaných oproti stavebnému povoleniu, |
Zápisnica o odovzdaní a prevzatí diela okrem základných údajov musí obsahovať: - zhodnotenie kvality diela ktorá je určená STN, zmluvou a projektovou dokumentáciou - súpis zistených vád a nedorobkov a dohodu o termínoch ich odstránenia, - prehlásenie zhotoviteľa, že dielo odovzdáva k určitému dátumu, alebo dôvody neodovzdania diela alebo potrebných dokladov a podkladov, |
- prehlásenie objednávateľa, odsúhlasené technickým dozorom že dielo preberá k určitému dátumu. V zápornom prípade dôvody neprevzatia, - súpis odovzdávaných dokladov, - určenie začatia a trvania záručnej lehoty, pokiaľ k takémuto určeniu nepríde, platia všeobecné podmienky začatia a trvania záručnej lehoty, ktoré sú dojednané v tejto zmluve. |
7.2 Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi najneskôr sedem (7) kalendárnych dní vopred, kedy bude Dielo pripravené k odovzdaniu a prevzatiu. Objednávateľ je následne povinný do dvoch (2) pracovných dní od oznámenia pripravenosti Diela |
na jeho odovzdanie začať preberacie konanie a riadne v ňom pokračovať. |
8.Zmluvné pokuty a iné následky porušenia povinnosti zo zmluvy |
8.1 Ak zhotoviteľ odovzdá dielo po termíne stanovenom v odsúhlasenom harmonograme (s výnimkou vyššej moci), má objednávateľ právo faktúrovať zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny diela za každý deň omeškania. |
8.2 Ak zhotoviteľ nezačne s odstaňovaním vád v čase do 5 pracovných dní od ich reklamovania objednávateľom, je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu v sume 50 € za každý deň omeškania |
8.3 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä: |
a) ak zhotoviteľ aj napriek upozorneniu vykonáva dielo v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve alebo technologickými postupmi určenými platnými predpismi, alebo zhotoviteľ nedodá materiál a výrobky požadované v rozpočte, vykonáva naviac práce v porovnaní s rozpočtom, bez súhlasu objednávateľa (investora); |
3) zhotoviteľ bez toho, aby existovala okolnosť brániaca vykonávaniu diela, nezačal, prerušil alebo zastavil vykonávanie diela alebo jeho časti po dobu dlhšiu ako 3 dní |
c) ak bol na majetok zhotoviteľa vyhlásený konkurz, bolo proti zhotoviteľovi začaté konkurzné alebo reštrukturalizačné konanie, prípadne počas tohto konania bol proti zhotoviteľovi pre nedostatok majetku zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu, alebo bol zrušený konkurzu z dôvodu, že majetok zhotoviteľa nepostačuje ani na úhradu výdavkov a odmenu správcu konkurznej podstaty, |
d) ak existuje dôvodná obava, že plnenie záväzkov zhotoviteľa v zmysle tejto zmluvy je vážne ohrozené |
e) ak je zhotoviteľ v likvidácii. |
Odstúpenie je možné aj od čiastočne splnenej zmluvy. Účinky odstúpenia nastávajú dňom doručenia druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy musí byť písomné, musí v ňom byť uvedený dôvod odstúpenia a musí byť doručené druhej zmluvnej strane. |
Zhotoviteľovi patrí úhrada za skutočne a riadne vykonané práce. Riadne vykonané práce sa vyúčtujú po odpočte pohľadávok objednávateľa. Objednávateľ je povinný zhotoviteľovi predložiť kalkuláciu vzniknutých dodatočných nákladov a svoje ďalšie nároky súvisiace s odstúpením od zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný do 7 (siedmych) dní odo účinnosti odstúpenia od zmluvy pripraviť vykonané práce na prevzatie a požiadať o ich prevzatie, vrátane dokumentácie. Súčasne je povinný predložiť skutočné a overiteľné vyúčtovanie. |
9. Vyššia moc |
9.1 Pre účely predmetnej zmluvy sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť účastníci tohto zmluvného vzťahu, napr. živelné pohromy, vonkajšie teploty pod – 5 stupňov Celzia. |
9.2 Ak sa plnenie predmetnej zmluvy stane nemožným v trvaní 5 kalendárnych dní od vyskytnutia sa vyššej moci, strana, ktorá bude chcieť odvolať na vyššiu moc, požiada druhú stranu o úpravu zmluvy vo vzťahu k predmetu , cene a času plnenia. |
10. Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán |
10.1 V rámci vykonávania diela podľa tejto zmluvy sa zhotoviteľ zaväzuje: |
- rešpektovať požiadavku objednávateľa na pravidelné týždenné kontrolne dni na stavbe v prípade, že si stavba nevyžaduje každodennú prítomnosť objednávateľa, |
- zariadenie staveniska a jeho vybavenie i vybudovanie si zabezpečiť na vlastné náklady, |
- v prípade zániku jeho záväzku vykonať dielo podľa tejto zmluvy vypratať a uvolniť stavenisko do 5 dní. |
- dodržať všetky ustanovenia stavebného povolenia a jeho prípadných dodatkov. V prípade zmeny stavebného povolenia dodržať aj všetky jeho ustanovenia, počnúc dňom, ako mu bude táto zmena stavebného povolenia doručená, |
-zabezpečiť, aby počas realizácie diela nedošlo k nežiadúcemu obmedzeniu prevádzky okolitých priestorov, verejných a miestnych komunikácií. |
- dielo realizovať iba v čase od 06.00 až do 22.00 hodiny |
- za poškodenie alebo zničenie diela alebo jednotlivých častí diela zodpovedať až do odovzdania celého diela podľa tejto zmluvy objednávateľovi. Dňom odovzdania celého diela prechádza nebezpečenstvo škody na vykonanom diele na objednávateľa |
- rozumieť pod pojmom vady a nedorobky odchýlky od kvality, rozsahu a parametrov diela stanovených projektovou dokumentáciou, prílohami tejto zmluvy, touto zmluvou a všeobecne záväznými technickými normami a predpismi i technologickými podmienkami a usmerneniami príslušného úradu ako aj chýbajúci doklad alebo písomnosť, ktorú podľa tejto zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi pri písomnom odovzdaní diela. |
-naložiť, odniesť a uložiť na príslušnú organizovanú skládku odpadu, stavebný odpadový, obalový a iný materiál, vzniknutý pri plnení diela podľa tejto zmluvy v zmysle platného zákona o odpadoch. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, objednávateľ zabezpečí tieto činnosti u tretích osôb na náklady zhotoviteĺa. |
- zabezpečiť, aby všetky prvky, mechanizmy a strojné zariadenia použité na vyhotovenie diela spĺňali požiadavky bezpečnej prevádzky, ako aj bezpečný technický stav strojných a technologických zariadení používaných na stavbe. |
- zabezpečiť aby pracovníci vykonávajúci predmet diela mali všetky legislatívou predpísané školenia a skúšky súvisiace s ich pracovným zaradením pri realizácii predmetu plnenia tejto zmluvy zhotoviteľom. |
- viesť stavebný denník v originály s dvomi kópiami, a to odo dňa prevzatia staveniska. Stavebný denník bude uložený na stavbe u stavbyvedúceho a prístup k nemu bude zabezpečený počas celej pracovnej doby. |
- k termínu odovzdania diela stavenisko zlikvidovať a terén okolia jestvujúcich objektov dať do užívania schopného stavu. |
11.Spoločné a záverečné ustanovenia |
11.1 meniť alebo dopĺňať obsah zmluvy je možné len vo forme písomných dodatkov, ktoré budú platné , ak budú potvrdené a podpísané obidvoma zmluvnými stranami. Vedľajšie ústne dojednania neexistujú. |
11.2 Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú jej prílohy |
11.3 Táto zmluva je vypracovaná v 4 exemplároch, z ktorých sú 2 pre zhotoviteľa a 2 pre objednávateľa |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Park mládeže 3, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
02.01.2018 00:00 — 31.03.2018 00:00
1,00 ks
42 112,09
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2017 12:18
01.12.2017 11:09
01.12.2017 11:24
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2017 09:47 - Vstupná ponuka | 42 111,96 | € | Cena s DPH |
01.12.2017 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: