30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
50228455
VIAKORP, s.r.o.
Môťovská cesta 276, Zvolen, 96001, SVK
Oprava asfaltových komunikácií
Oprava asfaltových komunikácií
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Oprava asfaltových komunikácií
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výmena poškodeného živičného krytu vnútroareálovej komunikácie. |
Dĺžka komunikácie 500 m, šírka komunikácie do 6,5 m. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odstránenie krytov živičných frézovaním hr. do 5 cm s prekážkami (45 ks veľkých vpustí) | m2 | 3200,00 | ||
2. Vyspravenie krytov vozovky - vyrovnanie kanalizačných vpustí a poklopov do príslušnej výšky | ks | 45,00 | ||
3. Výmena chráničiek pod závorami za kovové (2 ks cca 6 m) | m | 12,00 | ||
4. Postrek penetračný spojovací | m2 | 3200,00 | ||
5. Asfaltový betón AC 16 (ABH II) z modifikovaného asfaltu hr. 60 mm, š. nad 3 m | m2 | 3200,00 | ||
6. Presun hmôt pre pozemné komunikácie, kryt živičný | t | 483,542 | ||
7. Poplatok za uloženie vyfrézovaného odpadu na skládku | t | 326,40 | 406,40 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto vykonania diela - Bratislava. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi najneskôr 2 dni pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce uvedené a vymedzené v tejto zmluve. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania zápisu o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán a trvá päť rokov. |
Dodávateľ poverí výkonom riadenia stavebných prác pracovníka, ktorý má odbornú spôsobilosť stavbyvedúceho v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch. Kópiu osvedčenia predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky) zo skládky zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
04.12.2017 07:00 — 15.12.2017 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
60 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2017 10:41
01.12.2017 08:00
01.12.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.11.2017 15:34 - Vstupná ponuka | 58 800,00 | € | Cena s DPH |
27.11.2017 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: