Z201763754
OF-152101
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Preprava osôb autobusom
preprava, preprava osôb, nepravidelná preprava
Služba
1. Preprava osôb autobusom (autobus č.1)
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Preprava osôb autobusom na trase Kolíňany - Jelenec - Žirany - Nitra - Žirany a späť na trase Žirany - Kolíňany - Jelenec - Nitra dňa 10.12.2017 |
2. Prenájom autobusu s vodičom. |
3. Preprava na vianočné koncerty. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb (autobus č.1) | osoba | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trasa autobusu dňa 10.12.2017 | Kolíňany - Jelenec - Žirany - Nitra - Žirany |
1.1. Odchod z Kolíňan dňa 10.12.2017 | čas: 12.30 hod.; miesto pristavenia autobusu: parkovisko pred Kultúrnym domom |
Ďalšie nástupné miesta dňa 10.12.2017: | |
1.2. Miesto odchodu z Jelenca | parkovisko pred Kultúrnym domom |
1.3. Miesto odchodu zo Žirian | parkovisko pri Rímsko-katolíckom kostole |
1.4. Cieľová stanica - Nitra | Farský kostol sv. Petra a Pavla v Nitre |
1.5. Po skončení koncertu cca o 17:00 hod. odchod z Nitry do Žirian. Cieľová stanica - Žirany | Rímsko-katolícky kostol v Žiranoch |
2. Trasa autobusu späť dňa 10.12.2017 | Žirany - Kolíňany - Jelenec - Nitra |
2.1. Miesto odchodu zo Žirian | Rímsko-katolícky kostol |
2.2. Miesto príchodu do Kolíňan | parkovisko pred Kultúrnym domom |
2.3. Miesto príchodu do Jelenca | parkovisko pred Kultúrnym domom |
2.4. Miesto príchodu do Nitry dňa 10.12.2017 cca o 22:00 hod. | parkovisko pred budovou objednávateľa, resp. jeho pracoviska |
3. Minimálne požiadavky na autobus: | |
3.1. výborný technický stav autobusu, čistý a uprataný, s funkčným vykurovaním, | |
3.2. vek autobusu nepresiahne 10 rokov, | |
3.3. autobus musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole, | |
3.4. dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie autobusu v čase prepravy. | |
4. Minimálne požiadavky na prepravu: | |
4.1. pristaviť autobus na určené miesto najneskôr 10 minút pred plánovaným odchodom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, | |
4.2. zaparkovať autobus na mieste príchodu tak, aby bolo zabezpečené bezpečné vystúpenie a zhromaždenie prepravovaných osôb dopravy mimo cestnej komunikácie, | |
4.3. zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy autobusu najneskôr do 2 hod. od nahlásenia poruchy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, | |
4.4. zabezpečiť, aby boli dodržané bezpečnostné prestávky podľa platnej legislatívy, na miestach s možnosťou vykonania osobnej hygieny, | |
4.5. požaduje sa trasa pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy. |
2. Preprava osôb autobusom (autobus č.2)
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Preprava osôb autobusom na trase Galanta - Šaľa - Nitra - Žirany a späť na trase Žirany - Šaľa - Galanta dňa 10.12.2017 |
2. Prenájom autobusu s vodičom. |
3. Preprava na vianočné koncerty. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb (autobus č.2) | osoba | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trasa autobusu dňa 10.12.2017 | Galanta - Šaľa - Nitra - Žirany |
1.1. Odchod z Galanty dňa 10.12.2017 | čas: 12.00 hod.; miesto pristavenia autobusu: parkovisko za Kultúrnym domom |
Ďalšie nástupné miesto dňa 10.12.2017: | |
1.2. Miesto odchodu zo Šale | parkovisko pri Kauflande |
1.3. Cieľová stanica - Nitra | Farský kostol sv. Petra a Pavla v Nitre |
1.4. Po skončení koncertu v Nitre cca o 17:00 hod. odchod z Nitry do Žirian. Cieľová stanica - Žirany | Rímsko-katolícky kostol v Žiranoch |
2. Trasa autobusu späť dňa 10.12.2017 | Žirany - Šaľa - Galanta |
2.1. Miesto odchodu zo Žirian | Rímsko-katolícky kostol v Žiranoch |
2.2. Miesto príchodu do Šale | parkovisko pri Kauflande |
2.3. Miesto príchodu do Galanty dňa 10.12.2017 cca o 22:30 hod. | parkovisko za Kultúrnym domom |
3. Minimálne požiadavky na autobus: | |
3.1. výborný technický stav autobusu, čistý a uprataný, s funkčným vykurovaním, | |
3.2. vek autobusu nepresiahne 10 rokov, | |
3.3. autobus musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole, | |
3.4. dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie autobusu v čase prepravy. | |
4. Minimálne požiadavky na prepravu: | |
4.1. pristaviť autobus na určené miesto najneskôr 10 minút pred plánovaným odchodom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, | |
4.2. zaparkovať autobus na mieste príchodu tak, aby bolo zabezpečené bezpečné vystúpenie a zhromaždenie prepravovaných osôb dopravy mimo cestnej komunikácie, | |
4.3. zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy autobusu najneskôr do 2 hod. od nahlásenia poruchy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, | |
4.4. zabezpečiť, aby boli dodržané bezpečnostné prestávky podľa platnej legislatívy, na miestach s možnosťou vykonania osobnej hygieny, | |
4.5. požaduje sa trasa pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. rozpis jednotkových cien jednotlivých trás vozidla 1 a vozidla 2 s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
1.2. kontaktnú osoba dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, spolu s telefonickým a e-mailovým kontaktom na ňu, |
1.3. obchodné meno subdodávateľa, kontaktnú osobu subdodávateľa a telefonický kontakt na ňu, ak je to relevantné, |
1.4. typ a špecifikáciu autobusov, ktoré budú použité na prepravu, |
1.5. navrhované trasy s označením ciest, pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy, |
1.6. dátum prvej evidencie autobusov podľa osvedčenia o evidencii. |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, diaľničné poplatky, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
6. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
10.12.2017 12:00 — 10.12.2017 22:30
1,00 súbor
468,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2017 09:01
29.11.2017 09:30
29.11.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: