00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
10792848
Andrej Timko Ing. TA-TRANS
Štefánikova 713/342, Trebišov, 07501, SVK
Potraviny 2 - kompóty, džemy, konzervovaná zelenina
potraviny, kompóty, džemy, konzervovaná zelenina
Tovar, Služba
1. Potraviny 2 - kompóty, džemy, konzervovaná zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie stravovania pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Kompót čerešňový 700g | kg | 700 | ||
2.Kompót čerešňový 3700g | kg | 950 | ||
3.Kompót čerešňový DIA, 700g | kg | 980 | ||
4.Kompót broskyňový 840g | kg | 1400 | ||
5.Kompót jablkový 560g | kg | 672 | ||
6.Kompót jablkový 3200g | kg | 890 | ||
7.Kompót jablkový DIA,560g | kg | 960 | ||
8 Kompót marhuľový 680g | kg | 1300 | ||
9.Kompót marhuľový 3700g | kg | 1400 | ||
10.Kompót marhuľový DIA 680g | kg | 960 | ||
11.Kompót slivkový 700g | kg | 1400 | ||
12.Kompót slivkový DIA 700g | kg | 126 | ||
13.Kompót višňový 700g | kg | 1000 | ||
14. Detská výživa 190g, jablko | kg | 5350 | ||
15. Detská výživa DIA 190g, jablko | kg | 2100 | ||
16.Džem marhuľový 240g | kg | 100 | ||
17.Džem mini 20g, marhuľový | kg | 700 | ||
18.Džem mini DIA 20g, marhuľový | kg | 450 | ||
19.Lekvár slivkový 500g | kg | 50 | ||
20.Sirup 1l | l | 2100 | ||
21.Cvikla strúhaná sterilizovaná 660g | kg | 2800 | ||
22.Fazuľové struky sterilizované 680g | kg | 500 | ||
23.Hrášok sterilizovaný 680g | kg | 900 | ||
24.Kukurica sterilizovaná 400g | kg | 270 | ||
25.Lečo sterilizované 680g | kg | 1200 | ||
26. Kápia krájaná sterilizovaná 700g | kg | 110 | ||
27. Mrkva sterilizovaná 700g | kg | 20 | ||
28.Paradajkový pretlak 700g | kg | 1500 | ||
29.Paradajkový pretlak 140g | kg | 800 | ||
30.Uhorky sterilizované 680g | kg | 2000 | ||
31.Šampiňóny sterilizované, krájané 400g | kg | 150 | ||
32.Šampiňóny sterilizované, krájané 840g | kg | 84 | ||
33.Šalát kapustový (biela kapusta, mrkva, cibuľa) v sladkokyslom náleve, 700g | kg | 1300 | ||
34.Chren sterilizovaný 200g | kg | 20 | ||
35.Feferóny sterilizované 680g | kg | 30 | ||
36.Paštéta 40g | kg | 500 | ||
37.Paštéta 75g | kg | 470 | ||
38.Sardinky 160g | kg | 150 |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
2. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Technickej špecifikácii predmetu Zmluvy, v stĺpci "Presná hodnota". |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar podľa doručenej objednávky, resp. podľa včas oznámených zmien objednávky Objednávateľa. Za včasné oznámenie zmien objednávky sa rozumie oznámenie zmeny Dodávateľovi najneskôr 19 hod. pred dňom rozvozu. Dodávateľ je povinný potvrdiť telefonické oznámenie Objednávateľovi písomne, v elektronickej alebo papierovej forme do 4 hodín od telefonického objednania. |
7. Dodávateľ dodá Tovar objednaný Objednávateľom do miesta dodania, ktorým je sklad potravín a to v lehote uvedenej na konkrétnej objednávke. Prevzatie Tovaru potvrdí Objednávateľ Dodávateľovi na dodacom liste. Dodávaný tovar nesmie v čase dodávky prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby. |
8. Dodávateľ je povinný v prípade mimoriadnych udalostí požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania Tovaru a uviesť dôvody, ktoré mu neumožnili dodať Tovar včas. Objednávateľ nemusí súhlasiť s predĺžením termínu dodania Tovaru, v tom prípade sa objednávka zruší. |
9. Dopravu Tovaru zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady, pričom náklady na dopravu spojené s dodaním Tovaru do miesta dodania sú zahrnuté v kúpnej cene. |
10. Doprava Tovaru do miesta plnenia bude vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. |
11. Obaly a označenie Tovaru musia byť v súlade s platnou legislatívou, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie. |
12. Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne na základe potvrdených dodacích listov. |
13. Ak Objednávateľ pri preberaní Tovaru zistí porušenie noriem pri dodávke Tovaru, vodič Dodávateľa na tento Tovar vypíše návratku s popisom vád a odoberie tento Tovar naspäť ihneď pri dodávke. |
14. Pri zistení množstevného, hmotnostného a sortimentného rozdielu Objednávateľ okamžite vyzve Dodávateľa, aby sa dostavil k riešeniu reklamácie. |
15. Reklamácie a skryté vady zistené v záručnej dobe uplatňuje Objednávateľ okamžite: telefonicky, elektronicky alebo faxom, prípadne u trvanlivých výrobkov aj písomne na adrese Dodávateľa, pričom zabezpečí uskladnenie reklamovaného Tovaru tak, aby nedošlo k jeho narušeniu. |
16. Záruka za akosť dodaného Tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby, ktorej dĺžka zodpovedá dobe použiteľnosti, uvedenej výrobcom tovaru a ktorá je uvedená na obale tovaru. |
17. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi Tovar podľa Technickej špecifikácie predmetu Zmluvy. V prípade, ak Dodávateľ poruší túto povinnosť a Tovar Objednávateľovi nedodá alebo dodá iný Tovar ako je uvedený v Technickej špecifikácii, Objednávateľ má právo prevzatie tohto Tovaru odmietnuť a vrátiť ho na náklady Dodávateľa. |
18. Na prieskum trhu za účelom zisťovania ceny porovnateľného tovaru na relevantnom trhu v zmysle 16.1.9 VOP je oprávnený Objednávateľ a môže ho vykonať ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov: zaslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky poštou, faxom, alebo e-mailom, elektronickou aukciou, na základe cenníkov, katalógov, informačných materiálov, informácii z webových stránok, iným preukázateľným spôsobom. |
19. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
pokračovanie bodu 19: podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
20.Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase Objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. |
21.Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, množstvo, hmotnosť výrobku, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH, výšku DPH a celkovú cenu s DPH (ceny uvádzať za ponúkané balenie, aj za 1 kg). |
22.Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
23. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v bode 1 - 20 sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
61 156,44
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2017 13:57
05.12.2017 09:00
05.12.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2017 08:55 - Vstupná ponuka | 61 156,00 | € | Cena s DPH |
05.12.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 150,02 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: