36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
32191391
Ing. Dalibor Hladík - ALPHA TECH
Kopčianska 14, Bratislava, 85101, SVK
„Rozvoj a budovanie IS pre zabezpečenie kompatibility IS s eGOV službami“ - Server
server, USB, sieť
Tovar, Služba
1. SEH USB Dongle server myUTN-800
|
|
---|---|
Funkcia |
Sieťový server slúžiaci na pripojenie USB zariadení do siete. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SEH USB Dongle server myUTN-800 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
USB 2.0 | min. 20 portov |
LAN | min. 2x Gigabit Ethernet (1000/T) |
Čítačka kariet | 1x SD Card Reader |
Konfigurácia a správa | webové rozhranie |
Prevedenie | Rackmount, s výškou 1U inštalovatelný do existujúceho, do štandardného 19“ racku |
Napájanie | 2 napájacie zdroje |
Podpora OS | Microsoft® Windows XP a novsie, Server 2003 a novsie, OS X 10.8. a novsie |
Správa portov | SNMPv3 |
Podpora šifrovania | SSL 3.0, TLS 1.0 / 1.1 / 1.2, HTTPS |
Autentifikácia | 802.1X (EAP-MD5, EAP-TLS, EAP-FAST, EAP-TTLS, PEAP) |
podpora certifikátov | PKCS#12, S/MIME , self –signed, certifikačné žiadosti |
Zabezpečenie | ochrana heslom, kontrola prístupu, notifikácia udalostí, deaktivácia USB portov |
Záruka | min. 24 mesiacov |
Názov |
Vrátane príslušenstva, konfigurácie a dodania na miesto plnenia, dodanie do 30 dní od uzavretia zmluvy. |
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý, zabalený v originálnom obale. |
Požadujeme predložiť vlastný, podrobný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu položky bez DPH a počet jednotiek položky, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy. Podkladom pre fakturáciu je preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami vyhotovený po dodaní, nainštalovaní, uvedení zariadení do prevádzky a otestovaní ich funkčnosti. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi v súlade s bodom 11.6 OPET alebo iného ustanovenia týchto VZP, lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
04.12.2017 08:00 — 14.12.2017 15:00
1,00 ks
3 084,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2017 11:08
29.11.2017 10:00
29.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2017 13:59 - Vstupná ponuka | 3 084,00 | € | Cena s DPH |
27.11.2017 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 079,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: