00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
36389251
Gastro Global s.r.o.
Kollárova 73, Martin, 03601, SVK
Transportný vozík TTV-E 2 x 10
stravovanie, rozvoz stravy, donáška stravy, transportný vozík;
Tovar, Služba
1. 1. Transportný vozík TTV-E 2x10
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozvoz a donáška stravy pre klientov zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vozík transportný tabletový jednoplášťový TTV 2 x 10 | ks | 2 | ||
šírka | mm | 985 | ||
hĺbka | mm | 640 | ||
výška | mm | 1570 | ||
kapacita tabletov 2 x 10 | ks | 20 | ||
kolieska otočné | ks | 2 | ||
kolieska pevné | ks | 2 | ||
priemer koliesok | mm | 160 | ||
brzdy na kolieska | ks | 2 | ||
priečne madlá | ks | 2 | ||
horná galéria | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
transportný vozík jednoplášťový s izoláciou | nerezový |
opláštenie | jednoplášťový |
rozmer tabletu | 37 x 53 cm |
kapacita | 20 tabletov |
priemer kolies | 160 mm |
počet kolies | 4 |
otočné kolesá | 2 |
pevné kolesá | 2 |
brzdy na otočných kolesách | 2 |
madlá | upravené priečne na bokoch vozíka |
dvere | uzamykanie západkou |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávajúceho/preberacieho protokolu. |
Vrátane záručného servisu do 24 hod. od nahlásenia poruchy |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady: resp.certifikát vydaný autorizovanými osobami (v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku) |
Spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy, a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo |
Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou a tovarom |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru pri preberaní tovaru zistí nezrovnalosti, zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodaného tovaru odstrániť, poprípade vymeniť tovar do 48 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich oprávnených reklamácií vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky, a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedených v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Klenova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.12.2017 09:00 — 18.12.2017 11:00
2,00 ks
6 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2017 08:54
06.12.2017 09:00
06.12.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2017 09:19 - Vstupná ponuka | 5 990,00 | € | Cena bez DPH |
01.12.2017 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: