42024471
Stredná odborná škola, Lipová 8, Handlová
Lipová 8, Handlová, 97251, SVK
36650641
Anatex, s.r.o.
Hviezdoslavova 30, Banská Bystrica, 97401, SVK
Propagačný materiál
taška, dáždnik, mapa na dokumenty, baterka, reproduktor, poznámkový blok
Tovar, Služba
1. Propagačný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
propagačný materiál určený na publicitu projektu, organizácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bavlnená nákupná taška cez rameno | ks | 110 | ||
Dáždnik skladací | ks | 70 | ||
Mapa na dokumenty s blokom | ks | 25 | ||
Baterka s textilným pútkom | ks | 48 | ||
Závesný bluetooth reproduktor | ks | 50 | ||
Poznámkový blok s perom | ks | 85 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plátenná taška | bavlna min 95 g/m², 50 cm dlhé ucho, 33 x39 cm, farba tmavomodrá, potlač 1 farba - žltá, 1x logo, 1x názov projektu, 1x názov žiadateľa |
Dáždnik skladací | manuálny dáždnik, 8 panelov, , vrátane púzdra, farba tmavomodrá, potlač 1 farba - žltá, 1x logo, 1x názov projektu, 1x názov žiadateľa |
Mapa na dokumenty s blokom | formát A5, imitácia kože, magnetické uzatváranie, vrátane poznámkového bloku držiak na pero, priehradky na vizitky, farba čierna, potlač 1 farba - žltá, 1x logo, 1x názov projektu, 1x názov žiadateľa |
Baterka s textilným pútkom | kovová baterka s rozmerom priemer 3,2 cm x 10 cm, 9 LED diód, pútko, farba modrá a červená, potlač 1x logo, 1x názov projektu, 1x názov žiadateľa |
Závesný bluetooth reproduktor | bluetooth 4.1, 3 W RMS, integrovaná batéria 500 mAh Li-Ion, pútko na zavesenie, mix farieb |
Poznámkový blok s perom | formát A5, linajky, guličkové pero, minimálne 80 listov, potlač 1 farba, 1x logo, 1x názov projektu, 1x názov žiadateľa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia (dodávka vzoriek a dodávka celého predmetu zákazky) |
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V cene dodávky tovaru musí byť zahrnutá aj cena za dopravu a všetky ostatné náklady súvisiace s realizáciou predmetu zákazky vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou. |
Logá, text na potlač, vzory budú dodávateľovi dodané a konkretizované kontaktnou osobou do 10 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy-mailovou komunikáciou. |
Dodávateľ dodá grafický návrh predmetu zákazky s potlačou do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga,textu potlače a vzorov od objednávateľa - na odsúhlasenie-mailovou komunikáciou. Objednávateľ do 5 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v tejto zmluve. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy technický popis a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Prvá dodávka ( dodávka vzoriek) bude obsahovať po jednom kuse z každého výrobku, ktorých kvalita a splnenie požiadaviek objednávateľa budú posúdené a potvrdené dodávateľovi do 3 dní od dodania vzoriek. V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom. |
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do 60 dní po odsúhlasení vzoriek. Dodávka predmetu zákazky sa môže uskutočňovať priebežne podľa možnosti výroby. |
Dodávka bude realizovaná v pracovných dňoch v čase od 7.00 - 14.00 h do sídla objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po úplnom dodaní predmetu zákazky na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Lipová 8, Handlová, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
02.01.2018 08:14 — 16.02.2018 08:15
388,00 kus
1 931,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2017 08:16
30.11.2017 08:12
30.11.2017 08:27
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.11.2017 11:55 - Vstupná ponuka | 1 930,00 | € | Cena s DPH |
29.11.2017 17:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 894,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: