Z201763514
OF-151842
zrušená
00164721
Slovenské národné múzeum
Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK
Konferenčná stolička
konferenčná stolička čalúnená stohovateľná
Tovar
1. Konferenčná stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužívaných, nevystavovaných konferenčných stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, prípadnej montáže na mieste plnenia, odvozu prebytočných ochranných obalov, 2-ročnej záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Konferenčná stolička čalúnená stohovateľná | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požadované technické parametre: | |
1.1. nosnosť | min. 120 kg |
1.2. rozmer - celková výška | 87 cm |
1.3. rozmer - celková šírka sedadla | 52 cm |
1.4. rozmer - celková hĺbka sedadla | 56 cm |
1.5. rozmer - výška sedenia | 47 cm |
1.6. konferenčná stolička so stabilnou drevenou konštrukciou s možnosťou stohovania | áno |
1.7. sedadlo a operadlo | mäkko polstrované - polyuretánová pena |
1.8. čalúnenie sedadla a operadla | odolnosť tkaniny 30 000 cyklov, kvalitná, ľahko udržiavateľná tkanina |
1.9. farba tkaniny | fialová, vzor a štruktúra tkaniny v prílohe |
1.10. drevená kostra | z drevených profilov, vzor kostry v prílohe |
1.11 povrchová úprava drevenej kostry | pololesklý lak nanášaný na impregnáciu odtieň orech - vzor odtieňa v prílohe |
1.12. stohovanie stoličiek | áno |
1.14. konferenčné stoličky nové, nepoužité, nevystavené | áno |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta (ceny sú platné ako maximálne), rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, |
1.2. obchodný názov vrátane technických parametrov a vyobrazenia ponúkaného tovaru, |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž, odvoz prebytočných ochranných obalov, 2-ročnú záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe písomnej ( mailom ) dohody, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto dodania a kontaktná osoba zodpovedná za dodávku, vykládku a prípadnú montáž a kontaktná osoba objednávateľa zodpovedná za sprístupnenie priestorov dodávky a jej prevzatie. |
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie Majstra Pavla č. 2 - Radnica, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
07.12.2017 09:00 — 07.12.2017 15:00
1,00 celok
5 740,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2017 08:49
29.11.2017 08:00
29.11.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: