Z201763389
OF-134199
zrušená
35776005
Slovenská konsolidačná, a.s.
Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK
Rozšírenie kapacity diskového úložiska v záložnej lokalite
diskové pole, diskové úložisko
Tovar, Služba
1. Rozšírenie kapacity diskového úložiska v záložnej lokalite
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Rozšírenie existujúceho záložného diskového poľa NetApp E2724 – obstaranie 12ks SAS diskov v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
2. Služby spojené s dopravou, inštaláciou a konfiguráciou rozšírenia kapacity diskových polí dodanými diskami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pevné disky - 12 kusov SAS 2,5" pevných diskov s kapacitou 900 GB a 10 000 otáčkami/s, vymeniteľné v prípade závady počas prevádzky zariadenia | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Rozšírenie kapacity diskového poľa - záložná lokalita | Objednávateľ požaduje dodávku HW vybavenia – pevné dátové disky pre diskové úložisko 100% kompatibilné s existujúcim zariadením NetApp E2724. |
Charakteristika diskov | Pevné disky - 12 kusov SAS 2,5" pevných diskov s kapacitou 900 GB a 10 000 otáčkami/s, vymeniteľné v prípade závady počas prevádzky zariadenia. |
Kompatibilita | Pevné disky musia byt 100% kompatibilné s existujúcim zariadením NetApp E2724 s originálnym firmvérom výrobcu a uvedené v matici kompatibility publikovanej priamo výrobcom existujúceho zariadenia. |
Montáž a konfigurácia | Doprava, montáž, konfigurácia, otestovanie a implementácia diskového poľa do produkčného prostredia podľa požiadavky objednávateľa. |
Záruka a servisná podpora | záruka 36 mesiacov, doručenie náhradného dielu najneskôr v nasledujúci pracovný deň po diagnostike poruchy zariadenia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Súčasťou dodávky je doručenie predmetu plnenia, inštalačné a konfiguračné práce certifikovanými technickými zamestnancami dodávateľa do existujúceho prostredia v záložnom dátovom centre. |
Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešný upgrade prostredia v záložnom dátovom centre a to minimálne v rozsahu: 1. Analýza stavu výkonu storage v záložnom dátovom centre, analýza množstva, druhu a frekvencie zmien a prírastkov produkčných dát určených na zálohovanie, 2. Verifikácia dostupnej voľnej kapacity diskového poľa pre potreby bezpečného zálohovania, 3. Aktualizácia potrebných firmvérov a ovládačov storage v záložnom dátovom centre, 4. Konfigurácia parametrov diskového úložiska na základe úvodnej analýzy, pokračovanie: |
5. Analýza a kontrola výkonnostných a kapacitných charakteristík jednotlivých existujúcich diskov a skupín, 6. Návrh optimalizácie parametrov diskového úložiska a parametrov existujúceho zálohovacieho SW VEEAM pre zálohovanie a replikáciu, 7. Rekonfigurácia existujúcich diskových skupín podľa špecifických požiadaviek objednávateľa, 8. Úprava zálohovacích plánov vzhľadom na implementované rozšírenie diskového priestoru, vrátane kontrolného obnovenia produkčných dát tvorených virtualizačnou platformou VMware zo záloh uložených na dodanom zariadení, pokračovanie: |
9. Sledovanie systému v pilotnej prevádzke a ladenie výkonu, 10. Akceptačné testy - návrh scenárov pre akceptačné testovanie, realizácia akceptačných testov, 11. Spracovanie konfiguračnej dokumentácie v rozsahu implementácie a aktualizácia plánov zálohovania. |
Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových zariadení a neakceptuje používané alebo repasované zariadenia a disky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným a servisným partnerom NetApp s certifikáciou GOLD alebo ekvivalentu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže, že disponuje vlastným technickým pracovníkom s platným certifikátom NetApp Certified Implementation Engineer alebo ekvivalentu so skúsenosťami z implementácií min. 3 projektov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom certifikátu minimálne na úrovni Veaam GoldPartner alebo ekvivalentu formou predloženia originálu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje minimálne jedným vlastným technickým pracovníkom s platným certifikátom VEEAM - VMCE alebo ekvivalent, so skúsenosťami z implementácií min. 3 projektov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom certifikátu VMware Solution Provider Enterprise alebo ekvivalentu formou predloženia originálu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje minimálne jedným vlastným technickým pracovníkom s platným certifikátom VMware Certified Professional so skúsenosťami z implementácií min. 3 projektov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. |
Predmet zákazky je vrátane inštalácie, konfigurácie a dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe (scan). |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien za 1 ks tovaru (zariadenia) bez DPH ako aj vrátane DPH. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.01.2018 09:00 — 31.01.2018 14:00
1,00 súbor položiek zákazky
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2017 14:07
30.11.2017 13:00
30.11.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: