00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
35710691
Lamitec, spol. s r.o.
Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby, drobné kancelárske vybavenie, euroobaly, rýchloviazače, obálky, perá, fixy, lepiace pásky
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. rýchloviazač - závesny RZC A4, papier, 50ks fialovej farby | ks | 250 | ||
2. rýchloviazač RO A4, papier, 50ks fialovej farby | ks | 200 | ||
3. visačka s úzkym závesným remienkom DURABLE * viď FOTOšpecifikácia | ks | 300 | ||
4. ceruzka KOH-I-NOOR HB alebo tvrdosť 2, tuha čierna | ks | 100 | ||
5. pero guličkové modrá náplň šírka stopy 0,5mm - nie jednorázové | ks | 150 | ||
6. pero jednorázové, modrá náplň | ks | 150 | ||
7. zošívacie spony 24/6, balenie min. 1000ks | balenie | 100 | ||
8. guma biela mäkká na ceruzky, KOH-I-NOOR, rozmer: 35 x 22 x 7 mm | ks | 50 | ||
9. guma na mazanie grafitových čiar, strojopisu a atramentu KOH-I-NOOR, 6541/40 | ks | 50 | ||
10. lepiaca baliaca páska transparent min. 48mm dĺžka min. 66m | ks | 74 | ||
11. spony listové malé min. 32 mm bal. min. 100ks | balenie | 35 | ||
12. špagát jutový 100g | ks | 30 | ||
13. lepiaca baliaca páska hnedá papier, min. 50mm dĺžka min. 25m | ks | 22 | ||
14. lepiaca páska transparent min. 24mm dĺžka min. 30m | ks | 20 | ||
15. lepidlo - transparent tyčinka na papier min.20g | ks | 20 | ||
16. lepidlo disperzné na papier, min. 120ml | ks | 20 | ||
17. nožnice klasické 21cm | ks | 20 | ||
18. písacia podložka s klipom zo silnej lepenky A4 laminovaná, 4 rôzne farby | ks | 20 | ||
19. spony listové 50 mm bal. 100ks | balenie | 25 | ||
20. strúhadlo celokovové malé do ruky | ks | 20 | ||
21. zakladač pákový s papierovým poťahom A4, šírka chrbta 7,5 - 8cm | ks | 38 | ||
22. dierovač plast, mechanika kovová, rozpätie dier 8cm, min. 20 listov s posuvným pravítkom | ks | 10 | ||
23. euroobal A4 transparentný 100 ks, matný, min. 45 mikro | balenie | 10 | ||
24. krieda biela na tabuľu balenie min. 10ks | balenie | 10 | ||
25. lepiaca páska krepová žltá na žurnalistiku min. 30 mm bal.min. 50m | ks | 10 | ||
26. dátumovka samonamáčacia | ks | 10 | ||
27. farbiaci valček do kalkulačky IR 40 T, čierno-červený | ks | 10 | ||
28. pravítko 30cm | ks | 13 | ||
29. pravítko 40cm | ks | 13 | ||
30. rozošívačka kov+plast | ks | 12 | ||
31. špagát trikolóra návin min. 50m | ks | 10 | ||
32. zošít A4 mäkký obal /linajkovaný/ min. 60 listov | ks | 10 | ||
33. zošít A4 tvrdý obal /linajkovaný/ min. 80 listov | ks | 15 | ||
34. zošit A5 mäkký obal /linajkovaný/ min. 60 listov | ks | 10 | ||
35. zošít A5 tvrdý obal /linajkovaný/ min. 80 listov | ks | 15 | ||
36. zošívačka, kovová na min. 20 listov, na spinky 24/6 | ks | 12 | ||
37. plastelína, balenie 10ks | balenie | 5 | ||
38. náplň do pera PARKER REFILLS, hrot F, 0,5mm, mopdrá farba náplne | ks | 24 | ||
39. diár poznámkový, formát A5, kalendárium denné, šitá tvrdá väzba, označenie týždňa a dňa v roku | ks | 30 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov v sídle objednávateľa v meste Košice. |
2. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa podrobný rozpis cien jednotlivých položiek, pričom ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom. |
3. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
4. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa oznámi objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v pracovných dňoch v čase od 08:00 - do 14:00 hod. |
6. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra/dodací list musí mať podrobne rozpísané jednotlivé položky, množstvá, jednotkové ceny. |
7. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
8. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami ZoVO a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9. Ak sa v technických požiadavkách uvádza konkrétny výrobca, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, a ak nemožno opísať predmet zákazky dostatočne presne a zrozumiteľne, objednávateľ uvedený odkaz všeobecne pre všetky takéto položky doplňa slovami „alebo ekvivalentný“. Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky aj ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje predmet zákazky uvedený v konkrétnej položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. |
9.1. V prípade predloženia ekvivalentu ktorejkoľvek položky je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy zaslať e-mailom objednávateľovi doklad/dokument, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu ponúkaného predmetu zákazky. Dodanie ekvivalentu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa nie je prípustné, v prípade takého konania riziko znáša dodávateľ. |
10. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu zákazky z dôvodu preukázateľných vád (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek, poškodený obal a pod.). |
11. Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne, obsahujú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy podľa zmluvných podmienok a neexistuje dôvod na ich úpravu/zmenu počas zmluvnej lehoty. |
12. Dodávka predmetu zákazky, ktorý nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu predmetu zákazky alebo nespĺňa požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
04.12.2017 08:00 — 30.03.2018 14:00
1,00 celok podľa špecifikácie
1 619,39
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2017 11:09
29.11.2017 10:10
29.11.2017 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2017 13:59 - Vstupná ponuka | 1 619,39 | € | Cena s DPH |
29.11.2017 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 618,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: