30230373
Obec Kremnické Bane
Kremnické Bane 1, Kremnické Bane, 96701, SVK
45425582
Techtonic, s.r.o.
Hlavná 474, Diakovce, 92581, SVK
Stavebné úpravy za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti budovy
rekonštrukcia, ústredné kúrenie
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. Stavebné úpravy za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
predmetom zákazky je: |
rekonštrukcia a komplexné zateplenie jestvujúcej budovy za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stavebné úpravy za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti budovy: | projekt | 1 | ||
Celková zastavaná plocha: | m2 | 660,1 | ||
Počet nadzemných podlaží: | počet | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Architektonicko-stavebné riešenie | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: 1. Výkaz výmer |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobených zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len "OPET") a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje , že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho príloh. |
1.2 Zhotoviteľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť dielo a to v kvalite podľa príslušných platných technických noriem, schválených technologických postupov, a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy. |
1.3 Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Zhotoviteľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. |
2. Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy. |
2.1 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Zhotoviteľa a na konanie vo veciach zmluvných a to počas trvania tejto Zmluvy. |
2.2 Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1 podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od účinnosti Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky. |
2.4 Objednávateľ do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručí Zhotoviteľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností. |
2.5 Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. O odovzdaní a prevzatí staveniska vyhotoví Objednávateľ písomný protokol, ktorý obidve strany podpíšu. |
2.6 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. |
2.7 Zhotoviteľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.8 Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre Objednávateľa predmet zmluvy a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené Dielo odovzdať Objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť Dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
2.9 Zhotoviteľ je povinný ku dňu zahájenia diela predložiť na odsúhlasenie časový harmonogram postupu prác, podľa ktorého bude Dielo realizovať. Zhotoviteľ je povinný dodržať časový harmonogram postupu stavebných prác. Zhotoviteľ berie na vedomie, že časový harmonogram postupu stavebných prác je záväzný a jeho nedodržanie znamená podstatné porušenie tejto Zmluvy. |
2.10 Zhotoviteľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. Zhotoviteľ zodpovedá zato, že stavenisko bude označené ako stavenisko s uvedením potrebných údajov o stavbe a účastníkoch stavby na stavenisku na náklady Zhotoviteľa a zabezpečí umiestnenie, udržiavanie a prevádzkovanie dopravných značiek v súvislosti s priebehom prác počas celej doby realizácie Diela. |
2.11 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne iné materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak, bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa. |
2.12 Zhotoviteľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote troch (3) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo. |
2.13 Zhotoviteľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11. |
2.13 Zhotoviteľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný doručiť Objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti Diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty: |
2.13.1 identifikácia subdodávateľa, obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba |
2.13.2 identifikácia a opis časti realizácie Diela, ktoré bude subdodávateľ realizovať |
2.13.3 doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky |
3. Čas plnenia Zmluvy: |
3.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje riadne a včas do dvanástich (12) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska. |
4. Cena za zhotovenie diela |
4.1 Zhotoviteľ vyhlasuje, že cena zahŕňa všetky náklady za: |
- materiálové dopravné a vedlajšie materiálové náklady - príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku Objednávateľa (zariadenie a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody - zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedlajšie mzdové náklady -náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela |
- zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku ( pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi - akékoľvek ďalšie náklady, ktoré vzniknú Zhotoviteľovi pri zhotovovaní Diela |
4.2 Zhotoviteľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer - t.j. Výkaz výmer, ktorý tvorí prílohu Zmluvného formulára doplnený Zhotoviteľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze výmer, v lehote najneskôr 7 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte .xls. |
4.3 V prípade vzniku potreby činnosti prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Zhotoviteľ v čase uzatvorenie tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Zhotoviteľ a nevzniká mu nárok na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela pokiaľ sa na zmene ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmenu termínu plnenia Zmluvy z uvedeného dôvodu zmluvné strany nedohodnú inak. |
4.4 Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú zmluvné strany a to formou písomného dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní, VZP - OPET. |
4.5 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonávajú v menšom rozsahu, Zhotoviteľ nebude tieto práce faktúrovať a uplatňovať si ich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku. |
4.6 Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela, najmä: |
4.6.1 je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky, |
4.6.2 stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť prístupný zástupcom Objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy, |
4.6.3 zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované. |
4.6.4 Zhotoviteľ je povinný vyzvať Objednávateľa na kontrolu činnosti, ktoré budú ďalším postupom zakryté, a to písomne v stavebnom denníku minimálne 3 (tri) pracovné dni vopred. |
4.6.5 Ak Zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť Objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené. |
4.6.6 Objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do 3 pracovných dní odo dňa jeho predloženia. |
5. Platobné podmienky |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi. Úhrady faktúr budú realizované bezhotovostným prevodom v zmysle platných predpisov. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Zhotoviteľa nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Zhotoviteľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. |
5.2 Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do uplynutia lehoty jej splatnosti. |
5.3 Zálohy ani preddavky nebudú poskytované. |
5.4 K vyúčtovacej faktúre musia byť doložené súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. |
5.5 K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác. |
5.6 Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami Zmluvy. |
5.7 V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných prác vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované. |
5.8 Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Zhotoviteľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslované s udaním fakturačného obdobia. |
5.9 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Zhotoviteľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60)mesiacov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmet zákazky. Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia Diela. |
6.2 Objednávateľ je povinný oznámiť Zhotoviteľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od protokolu z odovzdania a prevzatia Diela podpísaného oboma zmluvnými stranami. |
6.3 V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, po ktorú bola odstraňovaná vada Diela. Oznámenie vád Diela (reklamácia) musí byť v písomnej forme a musí obsahovať popis, ako sa vada prejavuje a miesto, kde sa vada nachádza. |
6.4 Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Zhotoviteľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronicú komunikáciu. Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb ( najmä kontaktné meno, e-mail...) |
7. Preberacie konanie |
7.1 Zhotoviteľ je povinný pri preberacom konaní odovzdať Objednávateľovi v dvoch (2) vyhotoveniach minimálne: |
- zoznam výrobkov, materiálov a zariadení , ktoré sú súčasťou odovzdávaného Diela, vrátane atestov, certifikátov na použité výrobky, zariadenia a materiály o vyhlásení o zhode |
- správy o vykonaní prehliadok a odborných skúšok (revízne správy) u vyhradených technických zariadení |
- stavebný denník |
- zápisnice a osvedčenia o vykonaných skúškach použitých materiálov, zariadení a výrobkov |
- zápisnice o preverení zakrytých prác a konštrukcií |
- doklad o spôsobe naloženia so vzniknutým odpadom počas vykonávania Diela |
- ostatné doklady podľa príslušných platných technických noriem |
7.2 Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi najneskôr sedem (7) kalendárnych dní vopred, kedy bude Dielo pripravené k odovzdaniu a prevzatiu. Objednávateľ je následne povinný do dvoch (2) pracovných dní od oznámenia pripravenosti Diela na jeho odovzdanie začať preberacie konanie a riadne v ňom pokračovať. |
8. Ďalšie požiadavky |
8.1 Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
8.2 Ak Zhotoviteľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok / stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch. |
8.3 Objednávateľ oboznamuje Zhotoviteľa a Zhotoviteľ berie na vedomie, že predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov získaných formou nenávratného finančného príspevku, pričom v prípade, ak Objednávateľ nezíska nenávratný finančný príspevok na celý predmet zákazky, dôjde k rozdeleniu realizácie zákazky na dve etapy – stavebné práce týkajúce sa časti obecný úrad a časti kultúrny dom, pričom realizácia každej z týchto etáp je podmienená získaním nenávratného finančného príspevku na stavebné úpravy danej časti budovy. |
8.4 Zhotoviteľ berie na vedomie, že Zmluva nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a zároveň dôjde k akceptácii verejného obstarávania. |
8.5 V prípade neuzavretia zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, si Objednávateľ vyhradzuje právo zákazku alebo časť zákazky, na ktorú nezískal nenávratný finančný príspevok nerealizovať, a od Zmluvy odstúpiť bez akýchkoľvek finančných nárokov oboch zmluvných strán, resp. v prípade, že získa nenávratný finančný príspevok len na realizáciu jednej etapy, dodatkom k Zmluve upraviť rozsah realizácie a realizovať len tú časť, na ktorú získal nenávratný finančný príspevok. |
8.6 Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka je financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez el. trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný,alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť,alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. Schválenie Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
8.7 Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
8.8 Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a |
zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Zhotoviteľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
8.9 Zhotoviteľ musí byť zapísaný v RPVS, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ podľa § 19 ods. 3 zákona o VO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej so zhotoviteľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
8.10 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že v prípade, ak bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu zákazky, zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané z obce v mieste realizácie zákazky, pričom sa môže jednať aj o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú) alebo o dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kremnické Bane č. 1, Kremnické Bane, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
01.10.2018 08:33 — 31.12.2019 08:35
1,00 celok
242 335,37
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2017 08:41
27.11.2017 08:45
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2017 08:34 - Vstupná ponuka | 242 280,00 | € | Cena s DPH |
27.11.2017 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 182 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: