30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
00603783
NESS Slovensko, a.s.
Galvaniho 15/C, Bratislava, 82104, SVK
Obnova služieb technickej podpory Oracle na rok 2018
podpora
Služba
1. Obnova technickej podpory pre licencie Oracle
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova technickej podpory pre nasledovné licencie Oracle, ktoré sú vo vlastníctve verejného obstrávateľa: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Oracle Partitioning - Processor Perpetual, CSI - 17981520 od 01.01.2018 do 31.12.2018 | ks | 2 | ||
2. Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, CSI - 17983430 od 01.01.2018 do 31.12.2018 | ks | 14 | ||
3. Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual, CSI 19474412 od 01.01.2018 do 31.12.2018 | ks | 8 | ||
4. Oracle Internet Developer Suite - Named User Perpetual, CSI 5013902 od 01.01.2018 do 31.12.2018 | ks | 3 |
2. Poskytovanie technickej podpory
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie technickej podpory k licencii Oracle Linux Premier Limited, ktorá je vo vlastníctve verejného obstrávateľa: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle Linux Premier Limited Support - 3 Year | ks | 2 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
3. Dodávateľ musí byť partner spoločnosti Oracle, členstvo minimálne na úrovni Gold. Partnerstvo dodávateľa musí byť buď dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti Oracle v časti Find a Partner, alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením spoločnosti Oracle. |
4. Objednávateľ požaduje, aby dodávka predmetu zmluvy špecifikovaná v položke č. 2 bola realizovaná do 30 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Táto služba bude poskytovaná po dobu 3 rokov od preukázateľného poskytnutia predmetu zmluvy. |
5. Dodávateľ berie na vedomie, že služby sa budú považovať za poskytnuté až po tom, ako budú zaregistrované na zákazníckom účte objednávateľa vedeného v spoločností Oracle, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál spoločnosti Oracle. Dodávateľ je povinný o tejto skutočnosti zaregistrovania objednávateľa informovať emailom. |
6. Cena za predmet zmluvy špecifikovaný v položke č. 1 bude uhrádzaná v štvrťročných intervaloch, vždy na konci obdobia. Výška štvrťročnej platby sa bude rovnať jednej štvrtine jednotkovej ceny za predmet zmluvy za jeden rok. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru do 15 dní po uplynutí každého štvrťročného obdobia. |
7. Za predmet zmluvy špecifikovaný v položke č. 2 je dodávateľ oprávnený vyhotoviť faktúru 15 dní odo dňa preukázateľného poskytnutia predmetu zmluvy. |
8. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy. |
10. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
11. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezistencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
12. Porušenie povinností v zmysle bodov č.: 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9. a 11. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.12.2017 00:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 sada
135 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2017 13:20
29.11.2017 10:00
29.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2017 15:58 - Vstupná ponuka | 135 000,00 | € | Cena bez DPH |
29.11.2017 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 134 899,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: