00492531
Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik
Ulič 96, Ulič, 06767, SVK
34291679
Rastislav Hančin - PNEUSERVIS
Ulič 10, Ulič, 06767, SVK
Nákup pneumatík a ich odborné prezutie.
Pneumatiky.
Tovar, Služba
1. Nákup pneumatík a ich odborné prezutie.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie nákupu pneumatík a ich odborného kompletného prezutia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pneumatika 315/80 R22,5 DM-1 Profesional Cordiant | ks | 4 | ||
Protektorovaná pneumatika 6,50-20 TT K50 na kostre Mitas | ks | 4 | ||
Kompletné prezutie a vyváženie vrátane umytia nákladných pneumatík 20 a 22,5" | ks | 10 | ||
Pneumatika 6,50-20 NB60 TT Mitas | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pneumatiky | musia byť nové s dátumom výroby nie starším ako rok 2017 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, pri dodaní tovaru bude objednávateľom pred montážou vykonaná obhliadka pneumatík . |
2. Pneumatiky budú dodávané čiastkovo podľa potreby objednávateľa. Pri dodaní a montáži pneumatík požadujeme okamžitú likvidáciu starých pneumatík. |
3. Kompletné prezutie zahŕňa - demontáž z vozidla, montáž na vozidlo, demontáž z disku, montáž na disk, výmenu ventilu, umývanie kolesa, vyváženie kolesa, materiál. |
4. Spôsob financovania za dodaný tovar: |
4.1 Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
4.2 Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
4.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
4.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
4.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy. |
4.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
5. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
5.1 Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
5.2 Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5.3 Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
5.3.1 - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme. |
5.4 Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán. |
5.4.1 - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
5.4.2 - pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
5.5 Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov. |
5.5.1 – ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
5.5.2 – výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ sa zaväzuje, že vyššie špecifikované služby bude poskytovať v súlade s technologickými postupmi a bude na tento účel používať predpísané zariadenia, vybavenie a náradie pri dodržaní najvyšších kvalitatívnych štandardoch. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Servisné pracovisko, ktoré bude k dispozícii na plnenie predmetu zmluvy sa musí nachádzať v mieste sídla verejného obstarávateľa - Ulič , maximálne vo vzdialenosti do 40km. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať vyššie špecifikované služby prostredníctvom odborne zaškolených certifikovaných pracovníkov. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ bude dodávať tovar a služby na základe písomnej objednávky objednávateľa, v ktorej objednávateľ uvedie druh, množstvo tovaru a termín dodania, v súrnych prípadoch najneskôr do 6 hodín od zaslania objednávky. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje pneumatiky uvedených značiek nakoľko v zmysle vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií č.464/2009 nesmú byť súčasne použité pneumatiky rôznych rozmerov a konštrukcií. Na rovnakej náprave musia byť použité iba zhodné pneumatiky. Zhodnou pneumatikou sa rozumie pneumatika s rovnakým rozmerom, konštrukciou, kategóriou použitia, názvom výrobcu alebo obchodnou značkou, indexom nosnosti, kategóriou rýchlosti a prierezu. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po vykonaní prác a potvrdení zákazkového listu objednávateľom. | |
Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní od jej doručenia objednávateľovi. | |
Objednávateľ požaduje aby každá osobná a nákladná pneumatika bola vybavená homologizovaným štítkom EU. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika
27.11.2017 07:00 — 28.11.2017 14:00
10,00 ks
1 860,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2017 11:20
24.11.2017 12:00
24.11.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2017 20:49 - Vstupná ponuka | 1 860,00 | € | Cena bez DPH |
23.11.2017 20:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 860,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: