36064041
Kancelária verejného ochrancu práv
Grösslingová 2461/35, Bratislava, 81109, SVK
35751819
REFICIER JTL, s.r.o.
Stachanovská 43 , Bratislava, 82105, SVK
Multifunkčné zariadenie - farebné s náhradnými tonermi
multifunkčné zariadenia, tlač, skener, kopírovací stroj, kopírka, tlačiareň
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie - farebné s náhradnými tonermi
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčné farebné kopírovacie zariadenie (MFP) pre administratívne využitie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné zariadenie | ks | 1 | ||
Gramáž papiera (jednostranná tlač) | g/m2 | 60 | 210 | |
Gramáž papiera (obojstranná tlač) | g/m2 | 60 | 210 | |
Sada tonerov ako súčasť zariadenia | ks | 1 | ||
Sada náhradných tonerov | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcie multifunkčného zariadenia (MFP) | farebná tlačiareň, skener , kopírka |
--- Tlačiareň --- | súčasť MFP |
Spôsob tlače | laser |
Farebná tlač | áno |
Kvalita tlače | až do 1200 x 1200 dpi (vrátane) |
Obojstranná tlač | áno |
Formát papiera | A6 - A4 |
Tlačové jazyky | min. PCL 6, Postscript 3, XPS |
Tlač z USB pamäte | áno |
Podpora tlače z mobilu a tabletu | min. pre AirPrint (iOS), Mopria (Android) |
Podpora operačných systémov | Windows 7 a vyššia verzia, OS X 10.x a vyššia verzia, Linux |
Čas vytlačenia prvej strany | do 10 sekúnd čb aj farebne |
Rýchlosť tlače/kopírovania formát A4 (čb aj farebne) | min. 33 strán |
Podávač dokumentov | obojstranný, na min. 50 listov (50 - 128 q/m2) |
Pamäť | min. 1 GB s možnosťou rozšírenia na min. 2 GB |
Pevný disk | min. 250 GB |
Vstupná kapacita | univerzálny zásobník: min. 550 hárkov A6-A4, Ručný podávač: min. 100 hárkov A6-A4 |
Výstupná kapacita | min. 250 hárkov |
--- Skener --- | Súčasť MFP |
Farebné skenovanie | áno |
Rýchlosť skenovania pre jednostranné dokumenty | min. 35 strán/min. čb aj farebne |
Formát súboru zo skenovaného dokumentu | PDF, TIFF, JPEG, kompaktné PDF, XPS |
Vlastnosti skenovania | skenovanie do emailu, do zložky v PC (SMB), na USB pamäť, na FTP, na HDD, na WebDAV |
--- Kopírka --- | Súčasť MFP |
Rýchlosť kopírovania | min. 33 strán/min. A4 čiernobielo aj farebne |
Kvalita kopírovania | min. 600 x 600 dpi |
Predvoľba počtu kópií | 1 - 999 |
Zmenšenie/zväčšenie | 25 až 400% po 0,1% |
Rozhrania | 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0 |
Sieťové protokoly | TCP/IP (IPv4/IPv6); SMB; LPD; SNMP; HTTP |
Výdrž tonera | každý na min. 10 000 strán pri 5% pokrytí (povinná súčasť dodávky) |
Fotovalce/Zobrazovacie jednotky | každý na minimálne 50 000 strán |
Ovládanie | farebný dotykový displej v slovenčine |
Finišer | áno, rohové hošívanie - ako možnosť prikúpenia |
--- Bezpečnosť, správa a doplnkové funkcionality --- | |
Filtrovanie IP adries / blokovanie portov: | áno/áno |
Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie: | SSL2, SSL3, TSL1.0 |
Podpora IEEE 802.1x | áno |
Podpora IPsec | áno |
Šifrovanie údajov na HDD | áno, požadované |
Bezpečné odstránenie údajov z HDD | áno, požadované |
Webový prehliadač na displeji | minimálne ako možnosť dokúpenia |
Fax | minimálne ako možnosť dokúpenia |
Podpora Active Directory | áno, vyžadované |
Zabezpečenie tlače, kopírovania a skenovania podľa prihláseného užívateľa | áno |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia administrátora/obsluhy |
Požadujeme dodávku nových, doposiaľ nepoužívaných tovarov v originálnom balení od výrobcu, nie repasované, používané, vystavované alebo testované zariadenia |
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa a vynášky zariadenia na 5. poschodie, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložil podrobnú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, vrátane jednotkových cien minimálne v rozsahu |
- typ a značka, porovnanie parametrov s technickou špecifikáciou zákazky, |
- ceny bez DPH, DPH (%, EUR), ceny s DPH |
Objednávateľ požaduje, aby od dodávateľa, aby vykonal porovnanie parametrov ním ponúkaného tovaru s technickou špecifikáciou položkovite (t.j. ku každej položke technickej špecifikácie uvedie parametre ponúkaného tovaru). |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovary v súlade s akceptovanou cenovou a technickou špecifikáciou Objednávateľa v zmysle predchádzajúceho bodu. |
Tovar má byť určený na slovenský trh, k tovaru je potrebné dodať pri odovzdávaní sprievodnú dokumentáciu a príručku v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. vrámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovarov kompletne, pričom sa neumožňuje čiastkové plnenie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (priame aj nepriame). |
Dodávateľ predloží kontaktú osobu/zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy v rozsahu min. meno a priezvisko, telefonický a emailový kontakt. |
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní min. 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu, s odstránením vady/poruchy do 2 pracovných dní od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom |
Doba nahlasovania vád dodávateľovi je v pracovných dňoch v čase od 9:00 h. do 16:00 h. |
Súčasťou dodávku je jedna sada tonerov v samotnom zariadení a jedna náhradná sada tonerov pre každý kus dodaného MFP s výdržou, ako je špecifikované v technickej špecifikácií predmetu zákazky vyššie. |
Objednávateľ explicitne upozorňuje na požiadavku, že ponúknuté zariadenia musia mať podporu operačného systému Microsoft Windows 7. Objednávateľ požaduje Windows 7 z dôvodu technických obmedzení prevádzkovaných aplikácií. Objednávateľ neprevezme zariadenia nespĺňajúce uvedenú požiadavku. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Grösslingová 35, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
11.12.2017 10:00 — 15.12.2017 12:00
1,00 ks
1 765,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2017 10:51
27.11.2017 10:00
27.11.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2017 12:04 - Vstupná ponuka | 1 740,00 | € | Cena s DPH |
27.11.2017 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 674,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: