17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Microsoft Office 2016 pre podnikateľov
Microsoft Office 2016 pre podnikateľov, MS Word 2016, MS Excel 2016, MS PowerPoint 2016, MS Outlook 2016, OneNote 2016.
Tovar, Služba
1. Microsoft Office 2016 pre podnikateľov
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektronická licencia pre použitie kancelárskeho balíka Microsoft Office 2016 pre podnikateľov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft Office 2016 pre podnikateľov Slovak | počet licencií | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sada kancelárskych aplikácií obsahuje | MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, One Note. |
Jazyková verzia | Slovenský jazyk |
Licencia | Elektronická bez časového obmedzenia |
Licencia | Pre operačný systém Microsoft Windows 7/8/10. |
Licencia | Je možné ju dodať kedykoľvek, nie je viazaná na dodávku nového počítača. |
Aplikácia | na 1 počítač |
Názov |
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý, ani renovovaný, nie testovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou týkajúcou sa tovaru (napr. záručný list, návod na používanie apod.) v slovenskom jazyku. |
Kontaktná osoba Objednávateľa, poverená na prevzatie tovaru, tovar prevezme na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať tovar, ktorý je predmetom plnenia, a v prípade dodávky iného tovaru, poškodeného tovaru, tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom alebo nekompletnosti dodávky, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej ceny. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar Objednávateľovi v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:30 hod. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi až po dodaní celého predmetu plnenia. Na faktúre je povinný uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok |
V prípade porušenia povinností Dodávateľa a využitia práva na ukončenie zmluvy Objednávateľom nevzniká Dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej ceny. |
Za každý prípad porušenia zmluvných povinností a podmienok zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 500,- €. |
Uplatnením peňažných sankcií podľa predchádzajúceho bodu nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody, ani na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 OZ. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR). |
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
27.11.2017 09:00 — 05.12.2017 15:00
22,00 ks
5 279,21
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2017 10:45
24.11.2017 12:30
24.11.2017 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2017 11:10 - Vstupná ponuka | 5 246,40 | € | Cena s DPH |
24.11.2017 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 752,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: