00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36582051
EQUILIBRIA, s.r.o.
Krásnohorská 82, Košice, 04011, SVK
Tlač vedeckých publikácií
vedecká publikácia, tlač, tlačiarenská služba
Tovar, Služba
1. Tlač vedeckých publikácií
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač publikácií a ich konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním publikácií vrátane, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie publikácie v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
4. Pri tlači požadovaných tlačených výrobkov sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vedecká publikácia č. 1 - formát A5; obálka: A5, farebnosť 4+0, 250 g papier, povrchová úprava obálky lesklé lamino, vnútro 110-115 strán, papier 80 g BO, farebnosť vnútra 1+1; väzba lepená (V2) | náklad v ks | 110 | ||
2. Vedecká publikácia č. 2 - formát B5 (176x250mm); obálka: B5, farebnosť 4+1, 250g papier, povrchová úprava obálky lesklé lamino; vnútro 214 strán, farebnosť vnútro čiernobiele, z toho 10 strán farebných, papier 80g BO; väzba: lepená (V2) | náklad v ks | 250 | ||
3. Vedecká publikácia č. 3 - formát B5; obálka: B5, farebnosť 4+0, 250g papier, povrchová úprava obálky lesklé lamino, vnútro 360 strán, farebnosť vnútro čiernobiele, papier 80g BO; väzba lepená (V2) | náklad v ks | 110 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu FSC alebo iného rovnocenného certifikátu, |
1.2. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 9001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality pri tlači predmetu zákazky, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality, |
1.3. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 14001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva pri tlači predmetu zákazky, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam v rámci príslušnej normy environmentálneho manažérstva, |
1.4. rozpis jednotkových cien pre každú položku s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny budú platné ako maximálne), |
1.5. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, |
1.6. prepočet celkovej ceny bez DPH a s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou: tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, prípadne iné náklady potrebné na realizáciu zákazky. |
5. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok, v ktorých bude uvedený predmet zákazky, požadovaný termín a miesto dodania. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
7. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 15.12.2017. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvy: |
8.1. baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
8.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie. |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Štefánikova 67, 949 74 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
04.12.2017 07:00 — 15.12.2017 15:00
1,00 súbor
2 413,69
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2017 10:09
24.11.2017 10:15
24.11.2017 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2017 10:11 - Vstupná ponuka | 2 413,69 | € | Cena bez DPH |
22.11.2017 00:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: