42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
31605052
SYNCHRONIX, a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 82105, SVK
Upgrade a softvérová a technická podpora
Licencia, Intergraph, Podpora
Tovar, Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom verejného obstarávania je upgrade a softvérová a technická podpora pre kľúčové softvérové komponenty |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Intergraph Geomedia WebMap Essentials Typ: Node-locked, ONE | Licencia | 1 | ||
Intergraph Geospatial SDI, Typ: Node-locked, – ONE | Licencia | 1 | ||
MDE Intergraph CS, Typ: Node-locked | Licencia | 1 | ||
Admin Tool Intergraph CS, Typ: Node-locked | Licencia | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Verzia | Dodanie najnovšej aktualizácie pre všetky uvedené produkty |
Dodanie | Do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Technická podpora | Nonstop technická podpora (cez mail prípadne telefón) pre všetky produkty - 24hod. x 365dní na 1 rok odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Záplaty | Poskytnutie záplat pre všetky produkty - 24hod. x 365dní na 1 rok odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Notifikácie | Nárok na poskytnutie informácií o nových technických možnostiach a riešeniach uvedených produktov a iných noviniek - Minimálne 1x za štvrťrok |
Názov |
Dodávateľ preukáže objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, že je oprávnený na dodanie predmetu zmluvy na území SR. Dodávateľ preukáže túto spôsobilosť originálom alebo úradne overenou kópiou certifikátu výrobcu alebo certifikátu distribútora, alebo originálom alebo úradne overenou kópiou vyhlásenia výrobcu alebo oprávneného distribútora. |
Dodávateľ sa zaväzuje na výzvu objednávateľa funkčnou ukážkou/testom v prostredí objednávateľa preukázať kompatibilitu predmetu zmluvy s kľúčovými softvérovými komponentmi Registra priestorových informácií, a to do 5 pracovných dní od doručenia výzvy objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Plnenie dodania tovaru v originálnej kvalite nie alternatívne a nie repasované |
Požaduje sa dodať nový, nepoškodený, nepoužívaný tovar a materiál zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa |
Faktúra za dodané tovary musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky |
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa jej doručenia |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Námestie Ľudovíta Štúra 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
27.11.2017 08:00 — 08.12.2017 16:00
1,00 v zmysle opisného formulára
118 712,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2017 15:03
24.11.2017 16:00
24.11.2017 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2017 15:47 - Vstupná ponuka | 118 200,00 | € | Cena s DPH |
24.11.2017 15:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 118 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: