Z201762409
OF-150719
zrušená
36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
Laminovačky HT 230 photo - formát A4 alebo ekvivalent
laminovačka, laminovanie, laminátory
Tovar, Služba
1. Laminovačky HT 230 photo - formát A4 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Laminovanie - formát A4 za tepla aj za studena |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Laminovačka HT 230 photo - formát A4 alebo ekvivalent | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Formát | A4 |
2. Hrúbka | 250mic |
3. Výkonná laminovačka pre formáty A4 | áno |
4. Laminovanie za tepla až do hrúbky 250mic | áno |
5. Možnosť laminovania aj za studena | áno |
Názov |
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis jednotlivých častí predmetu zákazky (zaslať emailom). |
Kontaktné osoby objednávateľa posúdia parametre ponúkaných predmetov zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
V kúpnej cene bude zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR a pod.) |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerozbalený. |
Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ dodať predmet zákazky aj pred termínom plnenia vyplývajúcim zo zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
04.12.2017 08:00 — 15.12.2017 15:00
1,00 celá zákazka
501,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2017 11:52
27.11.2017 13:00
27.11.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: